Považuji současný stav za nesprávný.
Za splnění +7 cechovnich mincí
Za dokončení cechem +49 mincí
=> neaktivni hráč naloguje po 7 dnech a z pošty vytahá 7x49 = 343 cechovní mincí
=> aktivní hráč plnící questy za stejnou dobu (49+7)x7 = 392 cechovních mincí
rozdíl aktivní neaktivní po sedmi úkolech je 49 minci cechu.
Zdá se mi to naprosto neúměrný. Navrhuji prohození hodnot za splnění úkolu 49 mincí a za cechovní dokončení 7 mincí. Z logiky věci by systém odměňoval aktivní hráče a motivoval je k dalšímu hraní (případně nakupování gemů (kdo nehraje určitě kupovat nebude))
Pokud bysme argumentovali, že současný stav nutí kopat do neaktivnich ať se neřádi snažej. Oponuji tím, že pro aktivni je dostatečná motivace nakopnout neaktivniho pro spuštění dalšího questu.