Closed Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 18 of 18

Thread: Zamyšlení nad hrou a návrhy na zlepšení

  1. #11
    ex_MOD_Leonell's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    271
    Monde
    Kouzelnictví
    Quote Originally Posted by Moor8 View Post
    Zajímala by mě nějaká reakce admina, či moderátora, zda to tu má smysl. jsou myšlenky a nápady nějak předávány dále? Má smysl pokračovat?
    Moderátor je hráč jako ty

    ... pokud hráč nevidí do strategie vývojářů, tak se dost těžko hodnotí jakýkoliv návrh ... a já nevidím.
    Hra je obchodní počin = výrobce na tom chce vydělat (minimálně pokrýt náklady). Není to charita (i když se to bez peněz dá hrát!)

    Vím jen co neprojde:
    - zasahovat do hodnot k útokům/obranám jednotek
    - změna počtů jednotek ke generálům a nové typy jednotek
    - další budovy do stávajích proukčních řetězců
    - zásah do cen trhu
    - další ostrov, který by hráč trvale vlastnil
    - změna času ... nějak nevidím důvod nebo jsem to nepochopil
    - překopávání odměn za úkoly

    Můžu ti říct jen jedno ... hodně si nad tím přemýšlel.

    Leonell

  2. #12

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    102
    Monde
    Kouzelnictví
    Děkuji za reakci,

    Vím, že MOD je jen hráč, sám jsem ho dělal v jiné hře, jako takový nemůže nic změnit. Jen by mě zajímalo, zda jsou některé zdejší nápady předávány dál k vývojářům, či někomu kompetentnímu.

    Je pochopitelné, že vývojáři chtějí vydělat. Ubisoft je firma jako každá jiná. A jako taková by měla monitorovat přání zákazníka a svůj produkt jim přizpůsobovat. Průzkum trhu dělá každá větší firma. Většina nemá to štěstí, že má k dispozici diskusní fóra, kde se k takovým informacím dostanou poměrně snadno. Proto mi přijde nesmysl je nevyužívat.

    Dále by měl být každý produkt, krom nezbytných statků, inovován, jinak neobstojí v konkurenci. Firma by měla mít dlouhodobý plán, kam směřovat a co v budoucnu chtějí přidat. Jak jsem psal, změny by měly přicházet s rozvahou, ale určitě by měly být. Velmi časté a neuvážené změny zničí hru stejně, jako ustrnutí.
    Navíc přidávané změny pomohou firmě zvyšovat zisky. Jednak to zaujme větší počet hráčů a taky si je po delší dobu udrží. Lidé jsou ochotnější do hry investovat, pokud je dlouhodobá. Jsou hry, které sice baví, ale vím, že u nich dlouho nevydržím a proto nebudu investovat. Příkladem může být Travian. Kde i když budete dobří, tak to bude velmi časově náročné a za měsíc, či dva bude muset končit. Každý nově přidaný prvek, či funkce bude moci nabídnout zase další možnosti pro koupi věcí za drahokamy. U dekorací mohou být základní dekorace a za drahokamy spoustu dalších. Když budou mít funkci okrasnou i podpůrnou pro ekonomiku, tak si je jistě lidé budou chtít koupit spíše. U ostrova to můžou být kousky mapy, nebo rychlejší lodě, či maják, který urychlí cestování. Pokud bude spousta možností ke koupi za drahokamy a bude to za menší ceny, tak si hráč dobije spíše, jelikož bude mít pocit, že za své peníze dostane více. Ale aby mohlo být spousta levných věcí za drahokamy, tak musí být i více možností je uplatnit. Pokud si za dobitých 100 korun pořídím 1 budovu, tak to udělám méně často, než když získám více. I v současné době lze koupit spoustu surovin a doplnění, ale to je velmi drahé. Věřím, že to mají dobře spočítané, ale věřím, že rozvoj hry by přinesl další možnosti zisku a došlo by k paretovskému zlepšení. Hráči by měli lepší hru a firma by zvýšila zisky.

    Pokud by byl zájem a věděl bych, že si to přečte někdo kompetentní jsem schopen napsat rozsáhlejší analýzu všech aspektů hry.
    Last edited by Moor8; 04.05.13 at 15:24.

  3. #13

    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Bojov
    Posts
    115
    Monde
    Kouzelnictví
    Moor8: no, ono asi záleží na té strategii. Pokud by z toho chtěli např. udělat módní, statutární záležitost pro "elity" tak asi s cenama dolů nepůjdou, naopak budou koukat "socky" postupně eliminovat. Ale to ti vývojáři těžko prozradí, co kdybys byl slídil od konkurence? :-D

  4. #14

    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    216
    Monde
    Kouzelnictví
    Já bych doporučil znatelně omezit to, že z dobrodružství padají kuše, damašky a děla. Díky lidem co se konstantně točej na temné rytíře a viktora je na trhu kuší a děl tolik, že je vůbec nemá smysl vyrábět, a člověk se modlí, aby mu nepadl z dobrodružství ledek nebo titan. A zrušením možnosti vyrábět žulu vznikl na trhu značný deficit žuly, kor když exoklád nejen padá víc než žuly, ale navíc se většinou řeže 2:1 pod dotací.

  5. #15

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    66
    Monde
    Kouzelnictví
    Quote Originally Posted by A_T_F View Post
    Já bych doporučil znatelně omezit to, že z dobrodružství padají kuše, damašky a děla. Díky lidem co se konstantně točej na temné rytíře a viktora je na trhu kuší a děl tolik, že je vůbec nemá smysl vyrábět, a člověk se modlí, aby mu nepadl z dobrodružství ledek nebo titan. A zrušením možnosti vyrábět žulu vznikl na trhu značný deficit žuly, kor když exoklád nejen padá víc než žuly, ale navíc se většinou řeže 2:1 pod dotací.
    No tak kuše, elitní vojáky a děla na 99,9 % nemají ztráty, takže jich většinou stačí jednou získat 200 a už nemusíš nic vyrábět, takže nejsou relativně drahý.

  6. #16

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    288
    Monde
    Kouzelnictví
    ja bych o teda nechal jak o je protoze tohle by bylo vyhodny jen pro ty co uz si jich nahrabali mraky...

  7. #17

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    1
    Monde
    Kouzelnictví

    starosta

    Kolega tommygun1 mě inspiroval ještě k jednomu oživení pro vyšší lvly - když mám výrobu na ostrově někdy po 32. lvlu už zajetou, tak po přihlášení hodinu jenom doplňuju studny, pole, naleziště... je to otrava. Chápu, že je v zájmu autorů, abych se přihlašoval a doplňoval to, ale musí s tím být pořád tolik monotónní práce? Líbilo by se mi, kdybych si mohl (třeba tou vědou, co teď má přijít) vycvičit nějakýho starostu, který by mi tuhle rutinu ošéfoval sám, abych se mohl věnovat spíš dobrodružstvím a novým věcem. Co vy na to?
    Last edited by Persimon; 10.05.13 at 21:50.

  8. #18
    Ing-Smoula's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Nemecko
    Posts
    280
    Monde
    Kouzelnictví
    proc by neco takove meli davat do vedy?

    Doplnovani poli ti nahradi Sila
    Doplnovani studen ti nahradi Vodni mlyny.

    Kdyby to dali do vedy tak by pak tyto 2 veci nebyli potreba. Tim by prichazeli o penize, jinka by si nikdo drahokamy nekupoval.

    Jak sam rikas bud budes otrokem teto hry doplnovani poli a studen, nebo si jednoduse koupis drahokamy.

Closed Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Společnost Ubisoft používá za účelem poskytnutí nejlepších zkušeností ze svých webových stránek soubory Ubisoft-Cookies. Pokračováním používání tohoto webu vyjadřujete souhlas s použitím souborů cookie. Další informace naleznete v našich zásadách ochrany soukromí.