Reply to Thread
Page 1 of 10 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 98

Thread: Nevím si rady s úkolem

  1. #1

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2
    Monde
    Kouzelnictví

    Nevím si rady s úkolem

    zdravím. jsem nováček a nevím si rady s jedním úkolem. v knize úkolů mám dokončit dokonalou produkci dřeva a jeden podúkol je : VYBERTE LESNÍKA BOROVÉHO DŘEVA Z DETAILNÍHO STROMOVÉHO ZOBRAZENÍ BOROVÉHO DŘEVA. vůbec nevím kde mám stromové zobrazení hledat, celkově to nechápu... poradí někdo díky. jinak hra je super.

  2. #2

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    9
    Monde
    Kouzelnictví
    achjo, to snad opravdu nikdo neumí číst.. je to v prehledu ekonomiky a kdyby jsi se koukal na chat, tak tam se na to (bohužel, nevím jestli lidi neumí číst nebo nemají mozek) ptá každou minutu 5 lidí

  3. #3

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3
    Monde
    Kouzelnictví
    Ahoj.. preco sa mi neodomkne uloha-ked mam splnene podmienky? napr. : Dokoncite ulohu zakladna-k odomknutiu musite mat splnenu ulohu General, a uroven-13-15..
    Generala mam urobeneho, a uroven mam 22... netusim co mam robit..

  4. #4

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    9
    Monde
    Kouzelnictví
    máš úroveń 13-15? pokud vím 22 je víc než 15, což je max lvl na kterým to jde udělat. tzn zatim s tim nemůžeš dělat nic

  5. #5

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3
    Monde
    Kouzelnictví
    aha..dik nevedela som, ze sa to nesmie presiahnut..

  6. #6

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2
    Monde
    Kouzelnictví
    tak se nepo

  7. #7

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3
    Monde
    Kouzelnictví
    Zdravím.
    Mě zmizeli 3 body zkušenosti a nevím jak dál, vždy když se tam přihlásim tak mám nový úkol,ale neotevře se.

  8. #8

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    3
    Monde
    Kouzelnictví
    Už nic.Můžete smazat.

  9. #9

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    1
    Monde
    Kouzelnictví