Reply to Thread
Results 1 to 1 of 1

Thread: CipSoft FAQ - neoficiální přenos z britského textu

  1. #1

    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    38
    Monde
    Kouzelnictví

    CipSoft FAQ - neoficiální přenos z britského textu

    Protože v této chvíli je situace taková, že CipSoft míní poskytovat info a komunikovat pouze na německém serveru v němčině a na britském serveru v evropské angličtině, neoficiálně dávám sem strojový překlad jejich FAQ (často kladené otázky) - zhruba jsem jej prošel a je to přeloženo bez nějakých větších chyb, nic jsem ale neopravoval. (Pokud tam ještě najdu chybu, zedituju.) Znovu: toto je neoficiální mnou uvedený překlad by GT a je zbytečné postovat zde formou přímo se obracející na CipSoft - nebudou to číst.


    Často kladené otázky o převzetí hry The Settlers Online společností CipSoft, budoucnosti a našich plánech

    Vážení osadníci,

    zde naleznete nejčastější dotazy týkající se převzetí hry The Settlers Online společností CipSoft, budoucnosti hry a našich nadcházejících plánů.
    Pokud se objeví nové otázky nebo informace, můžeme je upravit a rozšířit.

    Užijte si čtení!

    ----------------------

    Technický přechod, účty a data

    Otázka: Změní se proces přihlašování?

    Odpověď: Ano. Přejdeme na specializovaný přihlašovací systém pro The Settlers Online. To znamená, že přístup již nebude probíhat přes Ubisoft. Naším cílem je to v průběhu roku změnit, ale zatím vám nemůžeme poskytnout spolehlivý odhad. Jakmile budeme mít konkrétní informace, budeme vás informovat.

    Otázka: Zůstanou stávající herní účty zachovány, nebo musíme začít znovu?

    Odpověď: Nemusíte se bát, vaše herní účty a váš postup si ponecháte. Stávající herní účty budou převedeny do našich systémů a budete moci pokračovat ve hře přesně tam, kde jste skončili.

    Otázka: Kdy přesně budou data přenesena do CipSoft a jaká data budou zahrnuta?

    Odpověď: Zatím není stanoveno žádné pevné datum migrace, protože stále musíme vše důkladně připravit. Jakmile budeme mít harmonogram, dáme vám předem vědět. Převod bude proveden v souladu se zákony na ochranu osobních údajů a bude existovat možnost proti převodu vznést námitku.

    Otázka: Budou servery přesunuty?

    Odpověď: Ano. Servery přesuneme na naši vlastní infrastrukturu. To bude vyžadovat prostoje z důvodu údržby, které oznámíme předem, abyste si mohli vše naplánovat. Samozřejmě se budeme snažit, aby tyto prostoje byly co nejkratší.

    Otázka: Zlepší se stabilita serverů?

    Odpověď: Naším cílem je zajistit stabilní a spolehlivé servery, abyste mohli plynule hrát. Nejprve však musíme servery přesunout a integrovat do naší infrastruktury. Prozkoumáme také minulé problémy s připojením, abychom zjistili, co můžeme udělat pro zlepšení stability a výkonu.

    Monetizace a obchodní model

    Otázka: Zůstane hra free-to-play?

    Odpověď: Ano. The Settlers Online zůstane free-to-play.

    Otázka: Budou existovat silnější monetizace nebo dokonce prvky pay-to-win?

    Odpověď: Víme, že někteří z vás mají z tohoto důvodu obavy. Každá online hra, která si klade za cíl být ekonomicky udržitelná, zahrnuje nějakou formu monetizace. Pro nás je důležité k tomu přistupovat opatrně a promyšleně. Nejde nám o to hru zneužívat, ale o to, abychom ji dále rozvíjeli životaschopným způsobem. V tuto chvíli neexistují žádné konkrétní plány na nové prvky monetizace v The Settlers Online. Také nebudeme jednoduše aplikovat koncepty z našich ostatních produktů. Místo toho budeme hru důkladně analyzovat a hledat řešení, která odpovídají jejímu specifickému charakteru. Ať už v budoucnu vyvineme cokoli, mělo by hru doplňovat a brát v úvahu vaše přání a potřeby.

    Otázka: Ponechám si své drahokamy a mohu je i nadále používat u obchodníka jako obvykle?

    Odpověď: Ano. Vaše drahokamy zůstanou. Stále je budete moci používat u obchodníka.

    Otázka: Bude i nadále existovat 100% Happy Hour, jak ji známe?

    Odpověď: V tuto chvíli neexistují žádné plány na změnu. Než se rozhodneme o dlouhodobé budoucnosti, vše projdeme a zanalyzujeme.

    Otázka: Kdo je provozovatelem hry? Kdo bude v budoucnu smluvním partnerem pro nákupy?

    Odpověď: CipSoft je nyní provozovatelem a smluvním partnerem. Platby jsou prozatím stále zpracovávány přes Ubisoft. Z dlouhodobého hlediska CipSoft převezme a bude platby zpracovávat.

    Fáze převzetí a migrace

    Otázka: Bylo převzetí The Settlers Online plánováno dlouho dopředu?

    Odpověď: Ne. Nebylo plánováno s velkým předstihem. Hru jsme převzali v jejím současném stavu. Právě teď připravujeme další kroky. Migrace dat, technický přechod a vše ostatní je teprve před námi. Chceme s vámi být upřímní: cesta vpřed bude místy trochu kamenitá a hrbolatá, zejména v nadcházejících měsících. Potřebujeme se seznámit s mnoha nástroji, systémy a procesy, které jsme si sami nevyvinuli a nestavěli. Ne všechno půjde hned hladce a určitě se stanou chyby. Proto vás laskavě žádáme o trpělivost a pochopení a jsme vděční za vaši podporu, vaše zkušenosti a váš vkus pro hru.

    Otázka: Proč CipSoft přebírá provoz a vývoj hry?

    Odpověď: Protože věříme v The Settlers Online. Vidíme skvělou hru, která nabízí spoustu zábavy a udrží vás v napětí. Hru se srdcem i duší a s loajální a oddanou komunitou, které na ní hluboce záleží. Vidíme skutečnou příležitost zachovat něco cenného a v budoucnu na tom dále stavět. Víme, že si musíme zasloužit vaši důvěru, což je zodpovědnost, kterou nebereme na lehkou váhu. Jsme si ale jisti, že tento úkol zvládneme. Více než dvacet let vyvíjíme online hry s vášní, jako nezávislé studio se silným a jednotným týmem. S našimi zkušenostmi a jasným závazkem investovat do této hry a její budoucnosti se těšíme, že se s vámi na tuto cestu vydáme společně.

    Otázka: Existuje plán na nadcházející měsíce? A co budoucí vývoj?

    Odpověď: Máme hrubý plán, který budeme v příštích měsících postupně rozšiřovat a doplňovat. První kroky již probíhají v pozadí a zaměřují se na položení základů, které potřebujeme k zahájení samotné práce. To zahrnuje například technické a organizační přípravy na migraci. Během fáze migrace hru kompletně oddělíme od ekosystému Ubisoftu a přesuneme ji do naší vlastní infrastruktury. Poté je cílem zefektivnit a optimalizovat procesy a nastavit provoz hry stabilním a udržitelným způsobem. To se nestane během několika týdnů. Přechodná fáze, než se budeme moci plně soustředit na další rozšiřování a vývoj The Settlers Online, bude nějakou dobu trvat. To bude rozhodně pokračovat i v příštím roce. Cituji náš dopis: „Velké věci vyžadují čas.“ Ale každý krok nás přibližuje. Chceme vybudovat pevný základ, abychom mohli řádně reagovat na vaše nápady a návrhy na vylepšení hry. Naším cílem je přinést do The Settlers Online nový obsah a funkce, které vylepší váš zážitek a dají vám něco, na co se můžete těšit.

    Otázka: Co se stane s dříve oznámenými funkcemi, jako je hromadné odesílání průzkumníků?

    Odpověď: Na tato témata se samozřejmě včas podíváme. V tuto chvíli nemůžeme poskytnout žádné informace o tom, kdy nebo jak budou tato témata probírána.

    Otázka: Budou nové akce? A co stávající akce?

    Odpověď: Samozřejmě chceme hru udržovat svěží a postupně nabízet nový obsah a události. Zatím však nejsme ve fázi, kdy bychom mohli zahájit aktivní vývoj. Co se týče stávajících událostí: Plánujeme v existujících událostech pokračovat způsobem, který znáte.

    Komunikace, správa komunity a podpora

    Otázka: Jak bude komunikace fungovat v budoucnu?

    Odpověď: V našem příspěvku z minulého týdne jsme již poskytli krátký náhled. Chceme se ujistit, že všechny důležité informace o The Settlers Online lze spolehlivě najít na jednom centrálním místě. Proto jsme se rozhodli zaměřit se na německé a anglické webové stránky. Novinky budou publikovány pouze tam, v němčině a angličtině. Budeme také zveřejňovat pouze na německém a anglickém fóru. Ve všední dny pravidelně kontrolujeme obě fóra, abychom zjistili, zda se na nich nenacházejí otázky nebo témata, ke kterým můžeme poskytnout informace. Dlouhodobě chceme také usnadnit přístup těm, kteří v současné době nemohou na fórech psát bez dalšího přihlášení, aby se i oni mohli zapojit do výměny názorů.

    Herní chat nebudeme používat jako oficiální komunikační kanál. To neznamená, že se nikdy nebudeme přihlašovat ani číst dál. Chceme však zajistit, aby informace a odpovědi od nás byly přístupné všem, nejen těm, kteří jsou online v určitou dobu na určitém světě. Proto jsou novinky na titulní stránce a fóru našimi preferovanými kanály, kde si vše lze přečíst i o několik dní nebo týdnů později.

    Německou a anglickou stránku na Facebooku budeme i nadále používat ke sdílení novinek z webových stránek. Nicméně, než tam budeme moci publikovat nové příspěvky, bude to ještě nějakou dobu trvat.

    Kanály Twitteru nebudou prozatím dále aktualizovány.

    Otázka: Zůstanou všechny webové stránky a fóra?

    Odpověď: Prozatím zůstanou všechny webové stránky a fóra dostupné. Jak již bylo zmíněno výše, chceme v dlouhodobém horizontu vytvořit konzistentní a centrální místo pro všechny hráče. Zatím neexistují žádné konkrétní plány ani podrobnosti, protože si musíme udělat čas na posouzení a zvážení různých možností.

    Otázka: Co se stane s moderátory?

    Odpověď: Moderátoři budou prozatím pokračovat ve své práci jako dříve. Chceme si udělat čas na to, abychom si lépe porozuměli, než se rozhodneme, jak budou věci postupovat ve střednědobém až dlouhodobém horizontu.

    Otázka: Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

    Odpověď: Zákaznickou podporu nyní zajišťuje CipSoft. Do odvolání je nejlepší způsob, jak kontaktovat náš tým podpory, prostřednictvím nové e-mailové adresy tso-support@cipsoft.com . Kontaktní formulář na webových stránkách zůstane k dispozici a měl by být používán zejména pro problémy s platbami. Pro všechna ostatní témata a problémy doporučujeme použít novou e-mailovou adresu.

    Otázka: Kdy bude můj tiket zodpovězen? Musím jej znovu odeslat?

    Odpověď: Pokud jste odeslali požadavek před 1. květnem 2025 a stále čekáte na odpověď, zašlete nám prosím svůj požadavek znovu e-mailem na adresu tso-support@cipsoft.com . Všechny požadavky odeslané 1. května 2025 nebo později budou zpracovány, takže je není třeba znovu zasílat.
    Víme, že někteří z vás čekají na odpověď poměrně dlouho. Bohužel přechod způsobil určité zpoždění ve vyřizování požadavků. Uděláme vše pro to, abychom vám co nejdříve pomohli.

    Otázka: Kdo se nyní bude zabývat porušováním pravidel a přeposíláním hlášení o chybách?

    Odpověď: Obojí bude řešit hlavně náš tým zákaznické podpory. Pokud jde o vymáhání pravidel, správa komunity se již přímo nepodílí.

    Různé

    Otázka: Zůstane testovací server?

    Odpověď: Ano. Kdy a jak přesně bude znovu používán, zatím nebylo rozhodnuto.

    Otázka: Změní se název hry?

    Odpověď: Ne. Název The Settlers Online zůstane, stejně jako logo a známý grafický styl hry.

    Otázka: Jak se bude zacházet s neoficiálními klienty?

    Odpověď: Obecně nedoporučujeme používat neoficiální klienty, protože nemůžeme zaručit, že hra poběží správně. Také jim nemůžeme poskytovat technickou podporu.

    Otázka: Jsou tu zaměstnanci CipSoftu, kteří jsou dlouholetými hráči The Settlers Online nebo fanoušky klasických her Settlers?

    Odpověď: Každý zde samozřejmě zná název „The Settlers“. Někteří z nás už v minulosti hráli různé díly série, včetně The Settlers Online. Jiní s tím začali teprve nedávno. Takže možnost provozovat a rozvíjet The Settlers Online je pro nás opravdu výjimečná.

    Naposledy upravil BB_Cip_Mirade; Dnes v 06:14 .
    Last edited by Kubiiiii; 08.05.25 at 09:57. Reason: formální úpravy

Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Společnost Ubisoft používá za účelem poskytnutí nejlepších zkušeností ze svých webových stránek soubory Ubisoft-Cookies. Pokračováním používání tohoto webu vyjadřujete souhlas s použitím souborů cookie. Další informace naleznete v našich zásadách ochrany soukromí.