nedavno sem řešil ejstli mi pila dal žere dřevo i když není ve skladu místo pro prkny , bylo by dobre udelat nejakou ikonku nad bodovu (neco jak Zzz)
aby bylo jasne ze budova nepracuje protoze nema kam davate veci
nedavno sem řešil ejstli mi pila dal žere dřevo i když není ve skladu místo pro prkny , bylo by dobre udelat nejakou ikonku nad bodovu (neco jak Zzz)
aby bylo jasne ze budova nepracuje protoze nema kam davate veci
Problém je, že budova pracuje. I když máš plné sklady, tak pila nadále vyrábí, ale výrobky jdou "k čertu".
Ten nápad s ikonkou není špatný.
Nemyslím, že jdou k čertu. Spíš se ukládají do nějaké vnitřní pamět a když dosáhnou určité kapacity (která mi připadá, že je čistě náhodná), hodí se ti to do nabídky na přidání.
Dovolil bych si vstoupit do diskuze![]()
Jsem si docela jistý, že při plném skladu se produkce budov zastaví. Funguje to stejně jako s uspanou budovou. Cyklus výroby celý doběhne, ale pár sekund před dokončením se zastaví a stojí.
Tak potom nechápu, kde se mi v nabídce najednou vzalo 2K špalků dřeva, 306 špalků dřeva a 202 špalků dřeva. Objevilo se mi to tam v době, kdy jsem měl plný sklad. Někdo nějaké jiné vysvětlení jak se tam tyhle zajimavý čísla vzaly?
Neprodávám a už vůbec né 202 špalků dřeva. Je pravdou, že už to je tak měsíc a je možné, že se to změnilo na to, co píše Lucas.
To už je ale celkem jedno, protože Lucasovo trvrzení je pravdivé a skutečně to tak je.
Při nákupu většího množství surovin než je velikost skladu jde rozdíl do hvězdy