Reply to Thread
Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 45

Thread: Změny systému bitev: První ukázka

  1. #1
    Zergous's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    147
    Monde
    Kouzelnictví

    Změny systému bitev: První ukázka

    Po dlouhodobé zkušenosti. Žádné "novinky" hry nebyly ku prospěchu hry. Buď ji zjednodušovaly, nebo kazily nikdy to nebylo nic koncepčního a k něčemu aspoň nic na co bych si vzpomněl. Už minimálně rok tam místo programátorů pracuje uklízečka, která nadatluje cokoliv co ji napadne. Spousta hráčů navrhovala spoustu zajímavých věcí, ale realizace nula. Většinou je klika, že po "vylepšeních" se toho nezmastí zase tolik.

    a) čeština furt nic
    b) zarolovaný chat furt nic
    c) určitě spousta oprav úkolů, a dalších chyb, ale kdo by si to měl pamatovat

    Bylo avizováno hafec novinek. PvP, vylepšení ostrova, nové mapy ,souboje , větší místo na ostrově. Hmm ách jo :-)

    Pěkný den :-)

  2. #2

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    391
    Monde
    Kouzelnictví
    kdyz jsem se poptrve dozvedel ze by se mel menit system boje rikal jsem si "proc v ostrem provozu hry" ale zaroven jsem si rikal ze by to mohlo byt rozumne protoze je dost najivni

    vysledky ktere jsem videl na testu
    - posunuti rekrutu, lukostrelcu kratkeho luku a generalu o rychlost dolu z nich dela naprosto nepouzitelnou jednotku. -> kdo si poridil neomezene medene doly proto aby mel zasoby rekrutu nyni muze veskerou produkci zbourat a nahradit mozna tak produkci per nebo delat v zasobarne vymeny bronzaky za zeleznaky
    - zavedeni splash a rozmezi 1/xx u vsech jednotek vede k prisernemu navyseni ztrat (BK tak 2* vice ztrat, pohadkove tak odhadem 10* vice ztrat)
    - rektace zustava po 25 kusech
    - zlevneni jednotek co do ceny zbrani ale stale stoji popku -> popka ktera je problematicka nyni bude jeste vice problematicka jeji narocnost 2-10* stoupne
    - v naslednych zmenach je pouze zminka o planovanem rebalancu adventur z hlediska dropu zbrani, bez blizsi specifikace bych rekl ze toto je vhodne resit prave i vzhledem k ztratam na adventurach ale mozna jsem moc velky idealista..
    - jednotky na pohadkovych adventurach s velmi velkym damage ktere bylo problem udolat i predtim dostali vsechny splash -> nyni me nenapada racionalni zpusob jak tyto jednotky porazit
    - propastne zvyseny rozdil mezi zakladnimi generaly(200) a MMA/veteran/major - pokud neplanujete do hry investovat penize zrejme neni vhodne ani s hrou zacinat
    - tuna undefinet textu a chyb v zobrazovani damage apod

    vzato kolem a kolem tento "novy" system boje bych videl jako v celku objektivni zpusob k tomu skoncit z touto hrou a pokud ho takto prosadi s nejvetsi pravdepodobnsoti to udelam..

    k vyvojarum: to ze se nevyplati pouzivat nic jineho nez rekruty / kratke luky "vyresit" tim ze jim snizim damage, zivot, vsem nepratelum dam splash a jeste je pro jistotu dam na pomalejsi utok aby vsechny jednotky utocili pred nima(az na pomale) je komicky dukaz toho ze tu nekdo nepremysli s cim maji zacinajici hraci vubec bojovat..
    Last edited by Reborn; 02.09.14 at 14:32.

  3. #3

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    16
    Monde
    Kouzelnictví
    by ma zaujímalo čo je to ten splash

  4. #4

    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    66
    Monde
    Kouzelnictví
    Splash je zasažení víc jednotek najednou. Normální útok, je vždycky jen na jednoho protivníka.

  5. #5

    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    44
    Monde
    Kouzelnictví
    Sice jsem na testu ten nový systém ještě nezkoušel a nejspíš se ještě několikrát změní, ale napadl mě takový kompromis mezi současným stavem a změnou systému. Co třeba po vzoru WoWka zavést na dobra nějakou obdobu heroic modu - stejné dobro, které by šlo hrát na vyšší obtížnost , třeba i za lepší odměny, ale nechal bych to jako volitelnou možnost.

  6. #6
    Nexal's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    213
    Monde
    Kouzelnictví
    Quote Originally Posted by PapajaCZ View Post
    Sice jsem na testu ten nový systém ještě nezkoušel a nejspíš se ještě několikrát změní, ale napadl mě takový kompromis mezi současným stavem a změnou systému. Co třeba po vzoru WoWka zavést na dobra nějakou obdobu heroic modu - stejné dobro, které by šlo hrát na vyšší obtížnost , třeba i za lepší odměny, ale nechal bych to jako volitelnou možnost.

    (aby bylo jasno, to jsem nepsal ja, ale takovy je ted "trend", mozna vyhodit tu negativitu predpojatosti a zkusit to ?)

    celkove mi to prijde jako hroznej mix - jedna zmena vyborna, druha nepochopitelna
    Last edited by Nexal; 02.09.14 at 18:51.
    Vážení osadníci,v úterý ráno neproběhne údržba serveru. Můžete bez obav hrát.

    Mnoho z vás žádalo dekorativní předměty z dobrodružství.
    Proto přijdou 3 červené stromy do hry, jde je koupit u Kupce, stejně jako školku.

  7. #7
    Ravise's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    443
    Monde
    Kouzelnictví
    - v naslednych zmenach je pouze zminka o planovanem rebalancu adventur z hlediska dropu zbrani, bez blizsi specifikace bych rekl ze toto je vhodne resit prave i vzhledem k ztratam na adventurach ale mozna jsem moc velky idealista..
    Rewards: We removed all weapon rewards from the adventures. We will adjust the remaining rewards later on, when we are done with the unit rebalancing and we have a better idea of the overall losses players will have in these adventures.
    O zbraně z odměn přijdeme, "na oplátku" se zlevní jejich výroba, ale co z toho, když budou muset padat jako mouchy.

    Jak již bylo řečeno, degradace rekrutů z lidských štítů na zbytečné vojáky naprosto zruinuje ekonomiku mnoha ostrovů. Proč je mi to tak povědomé? Ach ano, povánoční hyperinflace. (K tomu bych ještě dodal aprílové chování serveru, vychytanost fobalových serepetiček a geniální vynálezy zejména v podobě nejrůznějších bedniček)

    - zavedeni splash a rozmezi 1/xx u vsech jednotek vede k prisernemu navyseni ztrat (BK tak 2* vice ztrat, pohadkove tak odhadem 10* vice ztrat)
    U šéfů dokonce x půl až x.

    Dál jsem z DD na testu vyvodil, že se bude měnit rozložení a složení táborů na dobrodružstvích. Proč teď? Nemělo se na to myslet před koncem bety? (zlatá beta, už je to tu zase). Dá se nějak zařídit, aby bylo plnění dobrodružství pro začátečníky stejně obtížné, ale pro pokročilé složitější (neboť to vidím jako cíl změny systému)? Kdyby byli osadníci OSS projekt, už by byli pohřebení svým vlasním forkem.

    Shrnutí? Protestuji proti zavedení současné vývojové verze bojového systému a změn s ním spojenými do ostrých verzí hry.
    Povídky z Globalu | Jak se správně ptát | Člen ex-[Sir]

    Odešel IRL dne 8. 10. 2015

  8. #8
    Zergous's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    147
    Monde
    Kouzelnictví
    Souhlas s Ravise(m). Mě by potěšilo, kdyby se styl boje proměnil na aktivní stejně jako v heroes a bylo to trošku o tom co kdo naco použije. Jelikož H&MM je součástí Ubisoftu neměl by být problém s licencema.

    Jinak to, že to vedou do kopru je celkem očekávatelné ne? :-) A devalvace všeho je dlouhodobý proces. Když jsem začínal já .. tak to byly děla, které nemělo smysl vyrábět, protože padala, ale i tak mělo smysl vyrábět mince a další věci a obchody s dia uvolnily trh aj. Prémko zkrátilo hratelnost tak na půlku. Zlaté věže udělaly výrobu mincí zbytečnou. Ono celkem není pro co hrát .. snad jenom koukat .. kam až to dokážou dotáhnout :-)

  9. #9

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    44
    Monde
    Kouzelnictví
    nema to zadnou koncepci, zadnej cilenej vyvoj. prijde mi to jako kdyby se celej mesic dloubali v nose a pak tesne pred vyplatou, kdyz se jich sefstvo zepta na vysledky, narychlo kazdej vyplodil nejakou ptakovinu... o ni se zahlasuje a ta nejhloupejsi se predstavi jako novinka. zpetna vazba od hracu? asi takova ze co hraci oznaci za pitomost, to jde do live, to co by hraci chteli, to jde pod koberec.
    nema vyznam rozpitvavat co za pitomost zase vymysleli, jen pozapomeli na to zakladni, na adv clovek jde, aby z ni neco ziskal. pokud je ale surovinova narocnost adventury vyssi nez hodnota odmeny, nikdo na ni proste nepujde.
    a co budeme delat, kdyz nas uz nebude bavit jen nahazovat kosiky, hledat a stavet doly a cist pohadky o chystanych novinkach a vylepsenich? najdeme si jinou zabavu a pujdeme o dum dal :-)

  10. #10
    Zergous's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    147
    Monde
    Kouzelnictví
    Taknějak

Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Společnost Ubisoft používá za účelem poskytnutí nejlepších zkušeností ze svých webových stránek soubory Ubisoft-Cookies. Pokračováním používání tohoto webu vyjadřujete souhlas s použitím souborů cookie. Další informace naleznete v našich zásadách ochrany soukromí.