Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 17

Thread: Ceník TSO - Výchozí tabulky pro obchodní kancelař

  1. #1

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    4
    Monde
    Kouzelnictví

    Ceník TSO v1.1 - Výchozí tabulky pro obchodní kancelař

    poslední měsíce jsem měl čím dál větší potíže nakupovat v obchodní kancelařy. zdálo se mi, že přibývá kruté drahých nabídek. časem jsem úplně ztratil přehled, a tak jsem si musel nějak pomoct.

    vypočítal jsem z mechaniky TSO kolik jeden kus každého zboží stojí vyrobit. z toho ted' pro každý předměd můžu vyrobit tabulku.
    jako první jsem udělal tabulku pro výměnu každého zboží za mince.

    výsledky mě občas překvapily, poměry úplně jiné než jsem si myslel.
    ale ted' můžu v pohodě nakupovat, bez starostí že mě někdo okrádá, klidně i trochu dráž. tak jsem si myslel že se o to podělím.


    bez desetinných míst, 1-500


    bez desetinných míst, 1-60 a 60-500


    dvě desetinné místa, 1-500


    dvě desetinné místa, 1-60 a 60-500


    kolik času jeden kus každého zboží stojí vyrobit



    mechanika TSO:
    (bez drahokamů. drahokamy jsou placená možnost obejít herní mechaniku, a zrychlit hru. koupě se nedá předpokládat, ani by nebylo spravedlivý je započítat, snížila by se získaná výhoda)

    - základní měna je čas.
    - hra má alespoň dvě fáze: 1 - v porovnání rychlý začatek (základní aš pokročilé předměty) ; 2 - pomalý konec (výroba mincí a expertních předmětů)
    - úroveň budov zkracuje čas výroby, a tím umožňuje bud' levnější výrobu nebo odstranění budov (k získaní stavebních povolení). v první fázy je vylepšení budov jenom reálný dokud nestojí mince nebo expertní předměty.
    - jednorázové výdaje na koupi nebo vylepšení jsou značná bariéra pokroku ve hře, ale kvůli potom nekonečně možne výrobě jinak bezpředmětné.