Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 11 to 20 of 35

Thread: Vylepšení dovedností Průzkumníka

  1. #11

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    288
    Monde
    Kouzelnictví
    sice jsem zatim nevidel jak presne bude vypadat talentovy strom ale vidim to tak ze pokud se neco na pruzkumnicich nezmeni tak do nich knizky ani rvat nebudu zkraceni casu je u nich krapet kontraproduktivni, vyssi sance na ledek totalne na nic jediny co tam za neco stoji je vyssi sance na nalezeni zuly, vic casti mapy, pripadne vice dobrodruzstvi (ale i to mi prijde trosku na prd protoze pak bude dobrodruzstvi mraky a najit naraz treba 2x syny veldtu me zrovna nelaka)

  2. #12

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    102
    Monde
    Kouzelnictví
    Quote Originally Posted by Dalnar View Post
    Cena ze zvyšuje za každých 10 rukopisů, 20 svazků a 30 kodexů. Nejvýraznější zdražení je to u těch pokročilých knih, kdy se postupně zvedá i spotřeba předchozích knih. 21 svazek stojí už 2 rukopisy. 31 kodex už stojí 2 svazky, a tudíž 4 rukopisy.

    A to má za následek docela perverzní doby na výrobu kodexu. O materiál tu jde až naposled.

    Zatímco 1. kodex zabere (při knihaři 5) 12:00 + 14:24 + 16:48 = 43:12 čistého času
    U 31. už je to pak 4x 12:00 + 2x 14:24 + 16:48 = 48:00 + 24:48 + 16:48 = 89:36 čistého času
    A u 61. kodexu.. 15x 12:00 + 3x 14:24 + 16:48 = 180:00 + 42:42 + 16:48 = 239:30 čistého času

    A popravdě vyrábět 1 kodex 10 dnů je docela úchylné.

    Čas mě ani moc netrápí. Vezmi si, že je to děláno tak, aby se vylepšovalo postupně během hry. My jsme o to byli ochuzeni a proto teď musíme hodně dohánět a holt ty časy nás brzdí. Taky mě ty časy sice štvou, ale má to logický důvod. Co mě štve je, omezení 31 knih na jednoho specialistu. Pokud si jednoho vylepším tak, aby byl specialista na uhlí a dalšího třebas na něco jiného, tak všechna uhlí budu hledat s tím jedním a to bude děsná otrava. Ostatní pak budou zbytečně stát. Kdybych s ním hledal jen nějaká ložiska uhlí, tak je jeho vylepšení zbytečné, jelikož by nebylo využíváno na 100 %. A pokud vylepším všechny stejně, tak zase přijdu o ostatní efekty. Upřímně bych zrušil to stoupání cen a dovolil vylepšit specialisty na 100%

  3. #13

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    391
    Monde
    Kouzelnictví
    cas by tolik netrapil kdyz by sla fronta do kniharstvi..

  4. #14

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    288
    Monde
    Kouzelnictví
    klidne at je max 31 knih na jednoho ale at zrusi to ze clovek musi rvat knizky do zbytecnych talentu jako skrys kameni a pod.

  5. #15

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    102
    Monde
    Kouzelnictví
    Quote Originally Posted by Karamon View Post
    klidne at je max 31 knih na jednoho ale at zrusi to ze clovek musi rvat knizky do zbytecnych talentu jako skrys kameni a pod.
    To je blbost. Jednotlivé skyly se zpřístupňují tak, jak hráč získává úrovně, takže to musí jít postupně. A byla by blbost čekat až do 50. úrovně, než si tam hodím to nejlepší nahoru. Stejně tak čas na výrobu. Obojí se ztratí během postupu hrou. Jediné, co je fakt špatně, je to omezení. Když si hráč vylepší každého geologa jinak, aby měl přístupné všechny možnosti, tak buď bude posílat každého geologa hledat samotného to, na co je specializován, což je celkem otrava, nebo dohromady, ale pak se ztratí účel vylepšení. (už vidím, jak jedním geologem hledám všech 16 nalezišť železa)

  6. #16

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    288
    Monde
    Kouzelnictví
    no na zelezo tam zase tak uzasny talenty nejsou rychlejsi hledani celkem na nic u rychlyho, 2 zeleza ze najde kdyz mas rychly taky celkem na nic a vytezena ruda pri nalezeni taky neni zrovna hitparada

    co se tyce ze skilly se zpristupnuji postupne tak to je si myslim celkem logicky zelezo taky prece nemuzes hledat hned kdyz mas prvniho geologa a mas 5-ty nebo kolikaty level

    me osobne to docela stve ze musim rvat knizky do talentu ktery mi jsou na nic a hodilo by se mi neco jinyho
    Last edited by Karamon; 09.08.13 at 23:21.

  7. #17

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    102
    Monde
    Kouzelnictví
    Železo a uhlí byl jen příklad, abych ukázal v čem je problém.

    Cituji: "co se tyce ze skilly se zpristupnuji postupne tak to je si myslim celkem logicky zelezo taky prece nemuzes hledat hned kdyz mas prvniho geologa a mas 5-ty nebo kolikaty level"

    tady jsi si zdůvodnil sám, proč to musí jít postupně.

  8. #18

    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    216
    Monde
    Kouzelnictví
    Asi nejužitečnější skill u průzkumníka by bylo zvýšení šance najít seveřany a snížení šance najít syny veldtu.

  9. #19

    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    288
    Monde
    Kouzelnictví
    Moor8 zjevne si nepochopil jak jsem to myslel, postupne at se zpristupnuj proti tomu nic nemam, jediny co mi vadi je ze musim rvat knizky do talentu co nechci abych se dostal k vyssim

  10. #20

    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    391
    Monde
    Kouzelnictví
    synove veldu a samotarske experimenty apod jsou naprosto neziskove adventury.. ale tu je hlavni otazka co prinesou skilly generalu.. jinak take nerozumim vetsi sanci na ledek(za soucasne situace by si to asi nido dobrovolne nedal)

    Jméno: Pouliční vyjednavač
    Efekt: Šance na nalezení bonusového úkolu na hledání pokladu.
    Jméno: Sofistikovaný poutník
    Efekt: Šance na nalezení bonusového úkolu na dobrodružství.
    zde nevim co presne to bude v praxi znamenat a o jake ukoly pujde.. jestli neco ala deni ukoly kde je cast zaplat 100 minci za nesmysl pak nevim jestli se to vyplati

    uvidi se az to bude na testu...

Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Společnost Ubisoft používá za účelem poskytnutí nejlepších zkušeností ze svých webových stránek soubory Ubisoft-Cookies. Pokračováním používání tohoto webu vyjadřujete souhlas s použitím souborů cookie. Další informace naleznete v našich zásadách ochrany soukromí.