Toto vlákno slouží pro zpětnou vazbu k PVP. Více zde.
Printable View
Toto vlákno slouží pro zpětnou vazbu k PVP. Více zde.
Dojmy sou super kdyz nic nejede :(((
Moc se mi nelibi, ze zbrane na nove vojaky se vyrabi v "zasobarne" a i to, ze vlastne nevyuzijou stavajici zbrane. Navic 7 jednotek, z toho sou 3 dobry a zbytek je smecko "na bloky".
mno je to kapek matouci a bohuzel nefunkcni - nelze otestovat protoze vetsina funkci co jsem zkousel nefungovala spravne (napriklad veskere nakupy za starcointy apod, ukazovani nejakych prisernych zapornych cisel ktery clovek nevi k cemu patri, ...)
na testu mi to prislo relativne malo prehledne a neodhalil jsem jak presne nato.. ale je pravda ze jsem to zkosuel zbezne a odradilo me prvotnich nekolik bugu
dodatek: tak i prez veskerou snahu jsem neprisel na to jak expedice funguji, budovy za starcointy ktere by se tam zrejme dali pouzit nejdou koupit, normalni generaly tam nlze poslat a ty expedicni nemaji tlacitko utoku.. snaha byla ale jak to funguje fakt netusim asi jsme natvrdly..
Byl by někde odkaz na (i anglický - z testu) manuál?
Pokusím se stručně popsat, proč ti to nešlo. Zaprvé ti generálové u kupce jsou jen na pčepravu vojáků - větší kapacita. něco jako proviantní generál. Musíš si v hospodě nakoupit maršály - za klasické mince. ti umí přepravovat pvp jednotky i s nimi bojovat. A proč ti nejdou ty budovy? Kdybys si přečetl cenu ,tak bys se dověděl, že to nejsou star coiny ale nějaké valor pointy nebo tak nějak. Jen tomu nechali stejnou ikonu jako u starcoinů. Valor pointy budou nejspíš až za nějaké dobytí kolonií apod. Takže do té fáze, kdy se dá vymlátit ta tréninková mapa vše funguje. Ty defenzivní jednotky budou asi do těch obranných budov, předpokládám, že v nich se jim asi i útočné číslo zvýší, jinak by ve hře fakt neměly smysl. Akorát jsem nezjistil, jak a jestli funguje to přidávání kolonií do toho menu vedle hvězdy. Možná že tato funkce bude přístupná až později
1. nastartoval jsme aventuru
2. narekrutoval ty jednotky za ty nove zbrane v novych barasech
3. koupil noveho generala za mince
4. presunul jsme jednotky na mapu, nejde mi s nimi nijak bojovat(neprisel jsem na to jak, zde prosim o radu), nenalezl jsem zadnou ikonku boje apod, kdyz je vyskladnim nic to nedela kdyz je naskladnim nic to nedela, kdyz klikam na nepratelsky tabor nic to nedela apod takze zde jsem se zasekl a prestal to zkouset..
Tak mne to už jede, odskušané.
1) treba postaviť Bojovvu akademiu (Combad Academy) pre cvičenie pvp jednotiek, a bojovu zbrojnicu (combad armory) pre výrobu zraní
2) kupit v Hospudce, krčme (Tavern) generala Marshala (max 4x) a u kupce Polneho Marshala (Field Marshal)
--- Marsal, bojuje, transportuje, kapacita 100 jednotiek, Polný Marshal, transportuje, nebojuje, kapacita 500 jednotiek
3) Vyrobit zbrane a jednotky -- na test servery su uz k dispozicii.
---Sú 2 varianty jednotiek - blok (ťažke heavy) , a utok..... Ťažké jendotky maju vedšie HP ale menší utok, oproti lahkým, utočním jednotkám ktoré maju mensie HP, vedší útok a bonus pri utoku. príklad: tažký pechota 400 hp, 10 veľkosť zasobnika (stack size - ???), 10 dmg ..... utočná echota: 180 hp, 20 veľkosť zasobnika (???), 30 dmg + bonus proti jazde 35% Sú 3 druhy jednotiek: a) Pešiak, kopijník b) lukostrelec, c) jazda majú bonus 35% na utok... kopijník má bonus len proti jazde, jazda ma bonus len proti lukostrelcom, lukostrelci maju bonus len proti kopijníkom.
4) s pruzkumnikom nájst koloniu
5) priradit jednotky k Marsaholy !!! POZOR !!!! kolenie su limitovane poctom marsahol a jednotiek, napr max 4 marshali a 520 jednotiek. Ked vam jedotky umru nemožete poslať dalšie.
6) vyslať marshalov, do kolonie cestuju 10sek, naspať 30 minut.
7) vylodit sa, presunut Marshalov, priradit jednotky (max 100) a zautocit. na posledneho vudce mi ostalo asik 100 lukostrelcov a bal som sa či to dám.
8) po zničení sa vratite na domaci ostrov, v položke kolonie si vyberiete vystavat obranu a priradite do nej jednotky. ja som mal moznosť postavit dodatocne 3 obranne budovy k existujucim taborom, ktore som predtím zničil.
9) potvrdíte prevzatie kolonie
zhrnutie, menší navod v ang a nem....
http://www.diekampfkatze.at/expeditionguide.html
Predstavoval bych si takova dobrodruzstvi ,nahodne vygenerovane mapy i nepratelske tabory . PVP me moc nelaka , ale necham se prekvapit treba me to chytne))
Takže hlásím jednu chybu v útoku v kolonii.
Poslal jsem 2 útoky za sebou (asi 20 sekund), oba na jeden tábor, ten první utočník měl být stažen jiným táborem, druhý pak měl projít. Stalo se, probíhaly oba dva útoky. Ale když ten první útok zničil první tábor, tak mi zmizela možnost ovlivňovat boj v táboře druhém. Což je dost zásadní problém :-)
Doplním to pár poznatky. Trochu mi schází možnost vidět průběh bitvy v záznamu, jako je to u normálních bojů.
Do obrany jsou jednotky zřejmě zadarmo a okamžitě, není třeba nic vyrábět. K čemu ta obrana je, to mi zatím jasný není. U jedné kolonie mám vykřičník s popisem Colony is under attack!, ale netuším, jak přesně ty útoky vypadají. To by chtělo nějak líp popsat.
Když mi Explorer najde kolonie na útok, tak to menu není možné rozhodnout později, člověk se musí rozhodnout okamžitě, což je dost hloupé.
Zatím všechny kolonie (hráno 4x) mají Tier 1, jak a proč se dostanu k jiným tierům, to mi není jasné.
prvni dojem? je to matouci kdyz jsou jine jednotky na pvp a jine na pve...
chvalim, ze je moznost vybirat jake jednotky behem boje.
diracc: obrana (obranne budovy, jednotky) nie su až tak zadarmo. po dobiti kolonieje dostanes obranne, stavitelske body napr: 500 zalezi od velkosti kolonieje. za tie body možes kupit male. stredne, velke obrane budovy do ktorých možes nakupit za tie obranne body jednotky.
nedostatok vidim, ze mas vopred urcene miesta, kde možes stavat OB (obranne budovy). kuprikladu. v jednosm sektoro sa dali postavit dve OB tak že krili navzajom vtup do veliaceho tabora. v druhom sektore boli mimo, nevhodne umiestnene, stacilo znicit jeden tabor banditov, pripadne ho bloknut a cesta k velitelskemu taboru bola volna. u tretieho sektoru to bolo o tom istom. a ked som isiel na hlavneho vudce tak v ceste stali 4 tabory, plus 2 miesta na OB. nakoniec stacilo zničit jeden tabor a zautocil som cez len na vudce. tabory a OB sa dali jednoducho obisť.
Tak samozřejmě, je to omezené body obrany. Myslel jsem tím, že nemusíš mít jednotky vyrobené dopředu. Což je u téhle hry vyjímka :-)
K té druhé části, to je právě ten problém, který jsem už zmiňoval. Nevím jak obrana funguje. Ale přesto jsem jí stavěl tak, že jsem dával nejsilnější tábory tam, kde se podle mě muselo projít.
Jestli na moje kolonie útočil někdo reálně nevím, nějaké zprávy mi přišly, ale nepochopil jsem z nich, co se vlastně v kolonii dělo.
Moje první dojmy:
Hned výuková expedice se mě zablokovala a nejde znovu načíst. Vždy mě to vykopne ze hry. Expedice nejde ani zrušit, stejný výsledek, vykopnutí ze hry. A vzhledem k tomu, že nejde současně mít spuštěnou expedici a dobrodružství, tak zbývá jen pozvánka na dobro. Ta snad půjde.
Navrhuji změnu. Možnost mít současně spuštěné dobrodružství, expedici a k tomu jako třetí pozvánku. Expedice má svoje maršály a jednotky, tak by to mohlo jít samostatně od spouštění dobrodružství, ne?
zrušte prosím do dneška příspěvky z test serverů, ať není matoucí co jde a nejde
jediné co můžu napsat je to, že hra je neskutečně pomalá. Když na něco kliknu je to tak cca 20vteřin než to něco udělám. O tom, jak dlouho se hra načítá raději nemluvím...
tak si pustím hru, těším se jak si odpočinu, a nějakej inteligent změnil pravidla produkce, nic nenapise. Nevim proc si ladim ekonomiku, kdyz to potom nejakej b.... cely rozhodi. mam stu chuti to tady zabalit. fakt super.
Výroba armády stylem zásobárny je tragédie, kdo to má furt po 25 odklepávat? Nejde udělat tlačítko opakování nebo dát možnost násobku?
to jsem fakt nas....
Jak píše Ahmeddaben. Hra je pomalá. Na slabším PC je to znát daleko více... To ta hra musí všechno tahat ze serveru? proč si neudělá nějaký dočasný uložiště alespoň pro grafiku jako budovy a ikony. Flash nesnáším už od jeho zrození, a nechápu že je tak oblíbený když je abnormálně náročný na výkon počítače.
Nešlo by pro nás kteří sedíme jen u 1 či 2 PC udělat normální instalační program?? Už mám toho zasekanýho flashe plný zuby :(
Hra cache pro grafiky ma snad odjakziva. Pomala je proto, ze to pouziva flash a dokud neprejde na jinou technologii, coz se uz ubisoftu nejspis uz nevyplati, tak se s tim jen tezko neco udela.
Na PvP jsem se hodně těšil, ale zatim teda nic moc. Názvy zbraní i jednotek mi příjdou hloupé, jako třeba útočný luk, co to kurňa je? jak vypadá potom obranný luk? a že těžkou kuši využívá lučištník mi přijde taky nelogické a matoucí (neměl by to být třeba kušostřelec nebo tak něco??)
Mám rád šerm a historii obecně a proto mi opravdu vadí, když se na různých "historických" hrách objevují naprosté nesmysly. doopravdy bych rád viděl, jak se budete bránit palcátem, jak to dělá těžká pěchota ve hře, nebo jak rychle rozdrtíte nepřítele kopím (palcátem se bránit nedá a kopím efektivně útočit taky jen z těžka). Kdyby to bylo jen o nějakém nesmyslu, ale potom se v těch jednotkách a zbraních vyznat je teda kumšt.
to už patří spíš ke změnám spojeným s PvP, a to přesouvání budou...fakt nevim, proč po přesunutí budovy musím minutu čumět do monitoru jak trubka než můžu přesunout další...fakt špatný
co ale na druhou stranu oceňuji je doba čekání při přesunu a rychlejší pohyb maršálu, to by se mohlo zavést i u dobrodružství, baví to pak víc :)
Dobrý den,
taky bych si dovolil nějakou poznámku. Na PvP sem se nijak netěšil. Settlery hraju právě proto že zde nebyla možnost napadat jiné hráče. Z principu mi to ale úplně špatné nepřijde.
Co mi ale vadí je že se opět zvedla náročnost hry. Odezvy na cokoli jsou v řádech vteřin.
Další mínus, opět problém s překladem, proboha co používáte k překladům? i google by to snad přeložil líp. k tomu se vážou popisky, přidáme do hry novou funkčnost, přidáme k tomu úspěchy ale nedáme k tomu popis....
a poslední věc, generálové. nedá se na ně pořádně trefit, jak se tam zobrazuje armáda, to už bylo na prvním testu, to to ti testeři nehrají ? nebo tam máte jen programátory a nikdo netestuje a odezvy z testovacího serveru jdou do koše ?
ještě jednu poznámku která souvisí se změnami, ale ne přímo s PvP, přesouvání budov je hezká věc, ale bez možnosti přesunout sklad, kterej sem v začátku špatně umístil a teď jej mám na lvl 4 nebo i 5 jaksi postrádá smysl.
treba citat občas aj oznamenia:
Quote:
Některé budovy budou o 50% rychlejší.
Popis: Ovlivňuje vojenské budovy a budovy které jsou v jejich výrobním řetězci.
Zdroje: Všechny meče, luky, kuše, děla, koně, bronz, železo, ocel, titan. Dále všechny nové zbraně.
Čas: 2 týdny (25.11. - 9.12.)
Quote:
Změny odměn
Odměny se přepracují. Místo zbraní budou padat suroviny a odměna bude upravena na základě ztrát jednotek.
Balancování pohádkových dobrodružství
Několik jednotek bylo upraveno. Počty životů, útok a u několika i plošný útok.
Dále i počty zkušeností za zabití.
Doba produkce jednotek
Produkčí časy pro Elitní vojáky, Střelce s kuší, Dělostřelce a Kavalérii.
Úprava zdrojů
Produkční čas pro ocelové meče, damascenské meče, střelný prach a vozy byla zkrácena. Dále, cena damascenských mečů a kanónu byla zmenšena.
Typy dobrodružství a ikonky
Změny typů dobrodružství a dále byly přidány ikonky pro každý typ a obtížnost.
Odměny z dobrodružství
Je možné je přidat do hvězdy nebo do skladiště.
Hledání dobrodružství
Upraveno hledání, především šance na nalezení a přidání/ubrání několika dobrodružství.
Ceny dobrodružství
Upraveny ceny dobrodružství u Kupce, stejně jako výběr.
Taky si myslím, že nemá cenu umožnit zdarma přesunovat budovy a zároveň neumožnit přesouvat sklady. To fakt nikdo neuvažuje v souvislostech? Totéž s rychlejší výrobou zbraní atd. Ano, je to fajn, ale jenom než dojdou zásoby uhlí/železné rudy/železa/oceli ve skladu. Když se to nevztahuje na celý řetězec (pracně vypilovaný), schází tomu logika.
Co se týče PvP, nějak mě ten koncept neuchvátil. Něco vybojovat (prakticky to sebrat někomu jinému) a pak trnout, kdy to zas někdo sebere mně? Spíš měli tu energii a zdroje věnovat vymýšlení dalších dobrodružství, případně vymyslet nějaké nové prvky, které by dobrodružství nějak ozvláštnily, aby to zas lidi bavilo a nedělali to automaticky kvůli lootu nebo zkušenostem. Díky PvP se z toho stává agresivnější hra. Sice tvrdí, že kdo nechce, nemusí se o kolonie zajímat, ale není to tak úplně pravda, protože se kvůli koloniím změnila k horšímu spousta jiných věcí, a to pro všechny. Chápu, že to někoho baví, a nic proti tomu nemám, jenom se to nemělo měnit na úkor ostatních věcí. Prostě ti, kdo nechtějí mít kolonie, ani neměli poznat, že nějaké existují.
ach jo.
Jediný co mi z toho vychází je zastavit produkci všech nesmyslně zrychlenejch budov a počkat těch 14 dní. Skutečně mi uniká smysl toho všeho
Jak rika valdemar co to ma za smysl neco zrychlit kdyz mi ted vse stoji .. uhlí to proste neutáhne.
Vyměním celé PvP za rozšíření mateřského ostrova.
Mam tu jeste dotaz kolonie vydrzi jen 7dni a potom se s ni stane co?
Jop
Přijde mi ta cena některých pvp jednotek docela divoká, až nesmyslně vysoká ... 1800 železa za 25 útočné jízdy je fakt úchylárna ... Boje jsou fajn, i ty ikony jsou v pohodě, ale ta cena je taková, že si raději teď sednu, nebo vše povypínám a dám si týden pauzu ... peklo.
Boje nejsou špatný, ale to přepínání jednotek je dost malý a nepřehledný. V těch pár sekundách, co na to člověk má, je adrenalin se trefit na tu správnou jednotku.
Ale hlavně je děsivě otravný, že na výrobu zbraní musí člověk pořád klikat. Tohle PvP docela určitě zabije. Proč to není uděláno jako Epická pila, že by tam byly 3 sloty na výrobu a dalo se určit, co se má vyrábět. Pak by to bylo vidět i v Přehledu ekonomiky.
Dovolím si můj názor k PvP,jelikož při testování jsem se nedostal dál,než že jsem spustil zkušební kolonii,ale už se na ní nedostal,byl jsem zvědavý,co to přinese v praxi.Bohužel nezbývá mi nic jiného než souhlasit s kritickými názory.Výroba jednotek do PvP je podle mě dost drahá,odjel jsem cvičnou kolonii a získal jednu malou a železa a oceli na zbraně to sežralo podle mě neúměrně moc tomu co se dá získat.Pomůžu si k 175 uhlí za 6h,za neskutečný množství oceli a železa,co mě stály zbraně na výrobu vojska a pak rozkliknu "ukázat podrobnosti" a vidím zbývající čas výroby 6d 23h 59min,to po týdnu bude kolonie k ničemu?Navíc po dokončení úkolu Vzhůru do neznáma se neodemkl další úkol Vaše první kolonie,takže to bude asi viset v úkolech nadoživotí.K vybudování obrany kolonie bych měl taky výtky,pokud mám na výběr tři místa kam postavit obranný tábor a dvě jsou úplně k ničemu,jelikož vím,jak jsem kolonii dobil,tak je stavění obrany k ničemu.Takže můj názor na PvP je takový,že se s tím dalo vyhrát daleko víc,je to ušitý horkou jehlou,rozvrtalo to normální dobrodružství a hru to podle mě dost degradovalo.Chybí mi nějaký podrobný tutoriál na vysvětlení jak kolonie fungují,vše se učíme za pochodu,nikde jsem nenašel co se s kolonií po tom týdnu stane,jak dlouho bude v úkolech zamrzlý ten úkol,nějak prostě vidím víc negativ než pozitiv.
Trocha čísel:
Na vyrobení 100ks útočné jízdy je potřeba
500 koní, 600 šavlí
Na výrobu 500 koní je potřeba
1000 pšenice, 2000 vody
Na výrobu 600ti set šavlí je potřeba
6000 uhlí, 7200 železa
Na výrobu 7200 železa je potřeba
43200 uhlí, 28800 železné rudy
Sumasumárum: 1000 pšenice, 2000 vody, 49200 uhlí, 28800 železné rudy
Odměna?? 175uhlí/6hod po dobu sedmi dnů = 4200 uhlí
A to jsem tu nedopočítal pěchotu a lučišníky.
A věřte, že minimálně o 100ks jízdy přijdete.. nemluvě o dalších jednotkách..
Opravdu máte pocit, že je na čase se pustit do nových dobrodružství??
Valdemar: stacilo by pozastavit polku budov z daneho vyrobneho retazca.
Bombardos: stavanie obranných budov je v celku nedoriesene. ze mas pevne miesta kde mozes stavat a nie lubovolne. niekde sa oplatai stavat. inde nie. a koloniu ti moze iný hrac prebrat.