View Full Version : Nová budova (Kovarna/Zbrojir/Kozeluh)
jednoznacne co chybi v teto hre je kovarna-zbrojir-kozeluh
Vsichny nasi vojacci bojujou beze ochrany a proto padaji jako mouchy ..:D
Navrhoval bych 3 typy zbroji:lehka:Rekruti-lucistnici s kratkym lukem-lucistnici s dlouhym lukem-kavalerie
stredni:milice-kusijnici-kanonyri
tezka:vojaci-elita
kovarna:vyrabela by zelezne platy/krunyre pro zbrojire/jeji zdroj by byly tavirna zeleza
Kozeluh:vyrabel by lehkou zbroj/jeho zdroj by byl lovec ktery nemusi lovit pouze maso
zbrojir:vyrabel by stredni a tezkou zbroj /jeho zdroj by byl kozeluh a kovarna
vsechny lepe vybavene jednotky by byly mozne stavet v kasarnach dle vyberu nechranen/chranen
stejne zpusobem bych ale vyzbrojil ale i nepratele na adventurach pro rovnovahu..prineslo by to spoustu novych moznosti a inovaci do hry..:)
VodnikVavrinec
25.03.13, 09:49
Tak určitě nápad to není špatný, ale v téhle fázi hry, kdy nefungují pořádně boje, občas se ztrácí jednotky či zahyne více neb méně jednotek než podle simulátoru, je implementace/zásah takového rázu téměř nemožná. zasáhlo by to celý bojový systém+systém ekonomiky
ale třeba za několik let se dočkáš
Tak určitě nápad to není špatný, ale v téhle fázi hry, kdy nefungují pořádně boje, občas se ztrácí jednotky či zahyne více neb méně jednotek než podle simulátoru, je implementace/zásah takového rázu téměř nemožná. zasáhlo by to celý bojový systém+systém ekonomiky
ale třeba za několik let se dočkáš
tak k tomuhle tu mame vyvojare aby vymysleli system..:)
No vzhledem k tomu, že líní vývojáři se ani neobtěžovali na některé budovy vytvořit unikátní grafiku (tavírny,kovárny apod.) moc bych nedoufal v nové budovy a zboží :-)))
Něco takovýho by se fakt hodilo jen, když by se mela posouvat hranice levelu, protože by to mohlo byt jako upgrade pro vojáky (spis by to melo nějaký stupně, bylo by to dost drahý, ale vylepšilo by to všechny vojáky od stejnýho druhu.
Není to sice stejné, ale podobný princip jak zajistit menší ztráty vojáků.
Stačila by, jen jedna budova (např. Lékárna) , která by šla postavit například až když budou kasárna na 5Lv a každý její stupeň by přidal bonus životů, všem jednotkám a ty by potom nepadali jako ty mouchy.
Není to sice stejné, ale podobný princip jak zajistit menší ztráty vojáků.
Stačila by, jen jedna budova (např. Lékárna) , která by šla postavit například až když budou kasárna na 5Lv a každý její stupeň by přidal bonus životů, všem jednotkám a ty by potom nepadali jako ty mouchy.
to myslim ze by nemelo cenu takhle by lidi bojovaly az na 5 lvl budovy ...ale privedl si me na napad neco jako ranhojic nebo lecitel..kde by se urcite procento vojaku pro danem dobro. obnovilo ..pri ztratach 1500 vojaku treba 50 vojaku/1lvl az do vyse 100 vojaku za 72/hod treba..ale kazdy by mohl mit jen 1x tuto budovu a kdyz jsme u toho..hodil by se tu alchymista..sice na vyrobu strelneho prachu tu mame uz budovu..ale mohl by sis tam vyrabet dalsi ruzne bonusy bud za mince nebo za specialni veci z dobro..anebo kupovat za diamanty..1x tahle budova maximalne na ostrove..treba za diamanty :P
Mám dojem, že tato inspirace byla převzata z Mediewalu :D
Mám dojem, že tato inspirace byla převzata z Mediewalu :D
Medival jsem nehral..ale vim o cem to je ..bral jsem to z logicke stranky..si vem ze mas zobrazene jednotky ve zbroji apd..ale nikde je nevyrabis :D nedostavas :D tak proto jsem napsal tenhle napad+taky popis ktera by mohla mit jednotka jaky typ brneni apd..:)
jednoznacne co chybi v teto hre je kovarna-zbrojir-kozeluh
Vsichny nasi vojacci bojujou beze ochrany a proto padaji jako mouchy ..:D
Navrhoval bych 3 typy zbroji:lehka:Rekruti-lucistnici s kratkym lukem-lucistnici s dlouhym lukem-kavalerie
stredni:milice-kusijnici-kanonyri
tezka:vojaci-elita
kovarna:vyrabela by zelezne platy/krunyre pro zbrojire/jeji zdroj by byly tavirna zeleza
Kozeluh:vyrabel by lehkou zbroj/jeho zdroj by byl lovec ktery nemusi lovit pouze maso
zbrojir:vyrabel by stredni a tezkou zbroj /jeho zdroj by byl kozeluh a kovarna
vsechny lepe vybavene jednotky by byly mozne stavet v kasarnach dle vyberu nechranen/chranen
stejne zpusobem bych ale vyzbrojil ale i nepratele na adventurach pro rovnovahu..prineslo by to spoustu novych moznosti a inovaci do hry..:)
Dodatecne me napadlo k tomu pridat i vyrobce Stitu:drevo+bronz/zelezo/ocel/titan material dle typu jednotek..(pro rekuty a milici z boroveho dreva+zelezo nebo bronz) pro vojaky(tvrde drevo/ocel) a pro elitni vojaky (exoticke drevo/titan
)
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.