PDA

View Full Version : Nová budova (Přístav)



Conan
06.02.13, 05:04
Dobry den,mel bych napad na novou budovu,ktera ve hre chybi a tou je bezesporu pristav.Neni to nic noveho,v klasickych Settlerech je tato budova standartni,vyuziti by byli rybarske lode,ktere by se jiste hodili kazdemu a treba i moznost na vybudovani lode valecne,coz by tuto hru jiste ozivilo.Na ostrove piratu jsou docela pekne lode zakotvene v pristavu,takze by mel hrac moznost v ramci odmeny dostat lod.Mel by rychlejsi cestu na adventuru,a kdyby byla moznost namorni bitvy s piraty,jiste by to kazdy uvital.

Odeon
19.02.13, 23:11
Úplně s tebou sohlasím....přístav je nutnej!!!! Jsme snad na ostrově ,ne? Z přístavu by se mohli posílat rybařké lodě pro velké objemy ryb (a velryby bych radsi nelovil...je jich už tak málo:) )
A čím lepší přístav,tým rychlejší přesun jednotek a rychlejší průzkumnící (nemusí to být velké urychlení i pár procent pomůže)

MareCZEk
20.02.13, 20:08
to není špatný nápad :)

Marda
23.02.13, 21:44
Já myslím, že Přístav a loděnice přijít musí, jinak bychom přece nebyli na ostrově a nebojovali s piráty... Možná by to mohlo být přidáno zároveň s budoucí možností dobývání ostatních ostrovů. Nápad na loděnice a rybářské lodě je také skvělý... + lodě nákladní? Ale pokud by byl přesun materiálu na nový ostrov automatický, tak by potřeba nákladní lodě nebyly, stejně jako nejsou třeba cesty.

SipkovejRuza
24.02.13, 10:22
dobrý nápad
bral bych přístav ...
a, nová budova se skladovací kapacitou
b, nová budova místo obchodní stanice + skladovací prostor
c, nová budova místo obchodní stanice + sklad + přísun peněz (10 za den * level)
vše by to odpovídalo reálnému prostředí :)

a loďky jako dekorace (podobně jako na adv. Ostrov pirátů) ... počet lodí v přístavu a velikost dle levelu

-- -- --
zobrazení jako ostrov je to pro odstínění ostatních
každý má úplně stejný - stejné startovní podmínky pro všechny

Kubamorlo
16.03.13, 14:13
Budova přístav:
Level: 30
Cena: 10.000 prken z tvrdého dřeva, 10.000 mramoru a 5000 nástrojů
Podmínky: Pobřeží, max 1x
Funkce: Stavěla by lodě, kterými by šli objevit nové sektory
Upgrade: ano, za exo dřevo, žulu a mince (ze začátku poměrně "levné", ale pak by cena prudce stoupala)

Lodě:

Průzkumná
Cena: 1200 prken z tvrdého dřeva, 100 mincí a 500 nástrojů
Funkce: šli by s její pomocí nalézt jiné ostrovy

Přepravní
Cena: 500 prken z tvrdého dřeva a 100 nástrojů
Funkce: S její pomocí by šlo na jiné ostrovy a z nich posílat suroviny (kapacita: 1000)

Obsazovací
Cena: 2000 prken z tvrdého dřeva, 1000 nápojů a 800 nástrojů
Funkce: S její pomocí by šlo poslat vojáky (i s generálem) na jiný ostrov (kapacita: 100). Šlo by jí zničit (útokem z tábora banditů), protože by musela být na pobřeží (pouze pokud by se dostala do dosahu tábora by mohla bít zničena). Pro útok by šlo viužít více lodí tohoto typu

Koloniální
Cena: 5000 prken z tvrdého dřeva, 2500 mramoru a 1000 nástrojů
Funkce: Po dobití jiného ostrova by šlo s její pomocí na pobřeží vybudovat přístav (pouze pro přepravu a jako hlavní budova). Po vybudování by jste na ostrově mohli stavě jak by jste chtěli. Po kolonizování by byla zničena

Jiné ostrovy:
Ostrovů by bylo mnoho druhů. Obtížnost by se odvíjela od surovin nacházejících se zde (Pouze lesy, snadné tábory / exo dřevo, žula titan atd..., tábory s nejlapšíma jednotkama).
Každá úroveň přístavu by umožnila kolonizovat 1 ostrov.
Ostrovy by šlo "smazat z mapy" = že by ho již nešlo oběvit, nebo kolonizovat
Na ostrovech by se náchazelo toto:
0-2 druhy dřeva (75% bor, 50% tvrdé, 10% exotické)
0-2 druhy kamene (75% kamen, 50% mramor, 10% žula)
0-4 druhy dolů (75% měď, 50% železo, 33% uhlí, 20% zlato, 10% titan, 5% ledek, diaman 1%)
Zvířata (pouze pokud by byl les) a ryby
3-10 táborů banditů (obtížnost a odměna podle surovin na ostrově) + 1 hlavní
Každý obsazený ostrov by dával 10 stavebních povolení (pouze pro něj!)
Všechny suroviny (+vojáci, osadníci a stavební povolení) by byly vlastní
Přístav na ostrově by byl něco jako dům starosty a šel by upravovat pro zvětšení skladů
Ostrovy by se "generovaly" náhodně (podle určitého vzorce)

Všechny připomínky i vaše další návrhy k tomuto pište do odpovědí

Horacior
16.03.13, 14:38
pěkná představa ale myslím že tvůrcům by se nezamlouvala jelikož by byl každý schopen uživil a nebyl by potřeba průzkumník.Ale fakt super nápad.

Jimmy1899
16.03.13, 18:18
ocenil by som to aj ja :)

Warlyon
17.03.13, 09:45
je to pekne napisane ale podla mna to neprejde a mat dalši ostrov neni dobre to by bolo naročne mas predsa bufy az 3x. Ty si napisal presne styl TRAVIANu. kde tam mozes mat az xx dediniek..ale tu sa nehodi podla mna

Odeon
17.03.13, 18:04
Super nápad, pokuď by to byly malé ostrůvky s maximem 10 povolení (s tím,že by se tam dalo pouze těžit, další výrobní budovy by se tam nešlo postavit).
Suroviny by se posílaly pomocí přepravních lodí na domovský ostrov.
Hlavně aby fungoval nějak ten náhodný generátor prostředí....mít např. 5 stejně vypadajících ostrovů..je blbý :)
Hlavně aby nešlo o ty ostrovy přijít :)
A co se týče těch lodí:
Obsazovací: pomocí nich bych posílal generály na dobrodružství (+získání nových ostrůvků + dobití nového ostrova), a to tak že do jedné lodi by se vešly 2 generálové (to je celkem 400 až 500 vojáků)
Koloniální: bylo by hezké vidět,jak jí rozebírají a staví z ní a ze zásob co přivezla ten novéj přístav :)
P.S. a ten přístav bych rozhodně nechtěl, aby byl velkej jako normální budova,ale aby to byl regulérní přístav.....sakra velká budova (která by se podle levelování zvětšovala jako zbytek přístavu) pěkná mola, doky a podobně...někde na jihu ostrova. Je tam hodně místa,kde se nedá stavět, tak ať to hodí tam.
A už by potom taky mohly udělat větší zásoby v dolech, ať člověk, když toho má více, nemusel furt posílat ty průzkumníky
Získání přístavu by mohl předcházet nějaký úkol......chce to víc úkolů, které nejsou furt dokola jako by je vymýšlel automat...jako že asi ano. Zatím se mi settlers online moc líbí....ale už to začíná být stereotypní...a od takového slibného projektu čekám hodně.

Dalnar
18.03.13, 07:56
To už by byl zajímavější nápad kdyby si malé ostrůvky kupovaly cechy, a na těch by mohli společnými silami budovat speciální budovy (např. důl na žulu). Případně by pak cechy mohly o tyto ostrovy soupeřit a tak by se mohla stavět obrana apod.

Další dobrá věc by byla společný projekt stavění hradu nebo něco. Pro speciální globální bonusy pro členy cechu.

Kubamorlo
18.03.13, 18:51
Odeon:
1. Těch 10 povolení by asi nešlo nějak závratně použít (hlavně kdyby přístav nedával populaci) a asi nějaké omezené typy by tam byly, asi tak 20 druhů budov (3 druhy kameníků, 3 dřevorubců, 3 lesníků, 7 dolů, rybář, lovec, sklad, obě rezidence) a nebo by přístav mohl dát 10 populace a šel by vylepšit (pro sklady) a tak by se 10 budov ve všech max. surovinách dohromady nějak našlo...
2. Ta útočná loď je schválně s jenom 100 kapacitou, aby si jich hráč musel udělat hodně pro dobití těžkého ostrova (generál max. 1 na loď) a lodě by mohli žrat i populacu (to by se při vylepšování přístavu zvedal třeba o 5 i populace na ostrově)
3. Ta velikost přístavu by mohla být jako dům starosty (u hlavního ostrova) a jako normal u jiného (tam by se asi lodě dělat nemohli) a s tím úkolem by tam mohl být nějaký "řetězec" s odměnou přístav na konci (jeden z úkolů by byl zaplatit ty suroviny ze skladiště) a pak druhý s oběvováním ostrovů

A ještě by se při mazání ostrova, kterej by člověk nechtěl mohl zaplatit nějaký "úplatek" mapaře

EDIT: Dalnar, to by mohl být i velký cechovní ostrov s těžkýma bandošema, ale s těma cechama je to celkem dobrý doplnění

Cestpraci
19.05.13, 19:24
Přístav:
Osobně jej považuji za velmi zajímavý nápad, a mám k němu dva trošku odlišné nápady:
A:
Představoval bych si toto hledání ostrovů jako takové dlouhodobější dobrodružství, které by obsahovalo více než jen bojování.
1/ Ostrov by mohla nalézt průzkumná loď (stejný princip jako průzkumník; popř. místo ostrova mapu na ostrov, kdyby měla být obchodovatelná; cena za hledání: papír, mince, klobásy)
2/ Tento typ dobrodružství by trval přibližně od týdne do měsíce.
3/ Ostrov by byl dost velký, obsazený tábory, rozdělený na sektory (stejný princip jako dobrodružství)
4/ Na ostrově by však byly také zdroje na expertní suroviny (exo klády, žula, titanová ruda, ledek), které by musely být objeveny průzkumníkem a poté těženy pomocí budov. (zdroje by mohly být omezené, pouze jednou vytěžené)
5/ Doprava by probíhala podobně jako na dobrodružství, ale byla by delší. Před stavbou budov by bylo třeba přivést suroviny.
6/ Po uplynutí času by se jednotky vrátili se surovinami domů na ostrov, co bylo nevytěženo, bylo nevytěženo... Žádná další odměna, popř. by mohli existovat nějaké miniúkoly za XP.
7/ Osidlovat by šlo vždy maximálně jeden ostrov, popř. dva, kdyby bylo možné pozvat více lidí na toto dobrodružství

B:
Jednalo by se o cechovní dobrodružství pro vysoké levely (36+, 41+ či ještě výše)
1/ Obsahovalo veliké ztráty rozličných jednotek, které by odpovídaly počtu 5 až 25 hráčů. (Motivace mít silný a velký cech).
2/ Krom klasické odměny by cechmistr (nebo cech) mohl dostat nějakou speciální odměnu, která by zvyšovala prestiž samotného cechu. (V dnešní době je "prestiž" cechu posuzována podle počtu členů, poté by byla posuzována podle těchto dokončený cech questů)

Vývojářům díky za jejich snahu a energii si nejen přečíst můj příspěvek =) ale hlavně za vývoj této hry.
Petr

Mihou
01.07.13, 01:35
ja bych uvital tu piratskou lod i jako dekoraci treba z Ostrava piratu... Temne bratrstvo ma vez... Cerni rytiri maji temny hrad a Bohatym brat ma bily hrad... mohlo by to mit treba kapacitu 50 obyvatel... hodila by se tam nejaka nizka sance na ziskani, treba 3-4% a bylo by :)

Zirkon
02.07.13, 06:00
já bych to nedělal loděnice budiž rybaření aj věci nějaké to dobrodružství na lodích na moři ale další ostrůvky to snad ani ne to by byl děsnej maglajs. a ten nápad bojování mezi sebou se mě už vůbec nezamlouvá ¨sem rád že to není jako travian už vidím jak si ze mě dělá někdo farmu a to bych opravdu nechtěl když už bojovat tak třeba v rámci cechu na nějakém pustém ostrově formou velkolepé stavby popř boje o pevnosti ale nic moc trvalejšího.

Molier
02.07.13, 13:25
Přístav je to určítě dobrej napad ale ja mam napad jak to doladit a to tím že vpřístavu bude možnost založení kolonie a ta muže produkovat žulu nebo exotické dřevo.

Luo7
02.07.13, 19:34
Přístav je to určítě dobrej napad ale ja mam napad jak to doladit a to tím že vpřístavu bude možnost založení kolonie a ta muže produkovat žulu, exotické dřevo, titanovou rudu nebo ledek.

nemáš toho dost z adventur? myslím že tohle je zbytečné

VodnikVavrinec
03.07.13, 06:04
tím přístavem se trochu blížíš jiné online hře, nebudu jmenovat

VodnikVavrinec
03.07.13, 07:57
Souhlasím s 4estpráci, takhle nějak by to mohlo být . ale to se bavíme o budoucnosti - 2017+

Dalnar
03.07.13, 08:40
Mě by stačila dekorační budova těch lodí co jsou u pirátů.

Herodes14
15.07.13, 17:04
Výbornej napad,taky bych uvítal

Moor8
15.07.13, 22:53
Koukám, jak tu všichni přicházejí stále se stejnými nápady :) Je aspoň vidět, že máme stejné přání, tak snad ho vyslyší.

Jarec
18.09.13, 16:45
pokud by se nezabiraly dalsi ostrovy na obydleni ale jen na tezeni, co takhle mit moznost si za diamanty nebo mince jakoby prikoupit na svuj domovskej ostrov neakej ten sektor? uz ted mi prijde ze je to strasne naplacany na sobe..

Pifenros
28.09.13, 10:21
Přístav na ostrově rozhodně chybí. Bylo by to moc pěkný

Cicigril
16.10.13, 07:08
pristav by mel vyznam pokud by umel zkratit cestovni cas na adventuru a mel nejakou skladovaci kapacitu. (coz by prospelo i sidlu osadniku, nechapu proc nefunguje jako skladiste)
jeste by se u pristavu hodilo nejake velke molo, kam by se radili generalove, na zastavenem ostrove se jim nejak nechce pristavat :-)

papaluky5
16.10.13, 07:40
Ja to vidim tak ze by pristavy mohly pridavat i nove specialisty, jednotky, dobra... mohli by byt komanderi se kteryma by se delali namorni dobrodruzstvi coz by prineslo nove jednotky atd... mohly by byt pruzkumnicke lode co by hledali dobra a poklady... a mohl by byt i pristav ve stylu stoparovy chyse na ryby... :)

david02ry
23.10.13, 18:51
super napad a pristav fakt chybi

Lord_X
24.10.13, 11:34
Tedy ja bych byl naprosto spokojeny s tim, kdyby se daly v pristavu poridit lode (dejme tomu 3 typy pro 200/500/1000 jednotek) a prepravovaly by jednotky na dobra.
Ten proviantni general za fazole je fakt takova obezlicka.

Gungan
31.10.13, 14:11
No a co udělat místo toho epického sráděru s pilou a dřevem epický přístav ??? možnost stavby za kvažimiliony surek nebo za diamanty..
Na vybudování přístavu by se třeba mohl vázat nějáký ultra kvest který by otevřel moře tomu kdo ho splní .. náročný drahý a tak kdo se rozhodne může si todle vydobýt kdo nechce nemusí ..


a pak udělat možnost stavět lodě

jako průzkumáky (ekvivalent průzkumníka ale stím že si ho člověk postaví sám za nějáký surky moooc surek aby to bylo napínavější, a třeba dohodit že musí mít návod na stavbu lodi a ten najít třeba na brůžu a nebo za diamanty v bedně)

obchodníky ... prostě naloží suroviny a odjede někde v dalekých mořích to udělá change a přiveze jiné surky ... nastavit nějákou rozumnou loottabulku aby každej nevalil pryč vodu a nerejžoval žulu a dát tomu delší čas na cestu aby to nebylo na rychlé zbohatnutí ale jako featura pro lidi co si rádi hrajou .. .

vojáky... každá vojenská loď by třeba zkrátila cestu na a z dobrodružství (blbost nepoužitelná ale je tam) a časem až bude pvp třeba by mohla mít další funkci

a ty průzkumáci a obchodníci by jezdili třeba co dva tři dny dát jim nějákou cenu výpravy jako u hledání dobrodrůža.

třeba zásobovací loď (ta by třeba lovila ryby nebo by jezdila do dalekých krajů těžit mramor a nebo dřevo ... zase třeba jednou za týden otočka lodě ale ten pocit že loď přijela a dovezla zadarmo surky.. :D )

celý by se to dalo rozšířit na moře formou odlivu surovin ze systému za relativně málo příjmů ... ale lidi by měli co stavět ...
kdyby třeba byl nastaven koeficient že každá další lod by byla třeba dražší na výrobu než první a každý výlet lodí by stál nějáký jídlo (zásoby, materiál na opravu a provoz .. )
žádný ovládání jen jako automat který bude dělat co mu nakliknu ...

Lord_X
31.10.13, 19:22
Dalsi moznost je, aby pristav fungoval jako ekvivalent Stoparovy chyse. Proste lov ryb na sirem mori bez nutnosti doplnovani loziska. Ciste teoreticky se tu rysuji i dve varianty - Rybarsky/Obchodni pristav.

sarie
31.10.13, 21:07
Lord-x máš mojí podporu a souhlasím s tebou

Gungan
01.11.13, 04:08
Dalsi moznost je, aby pristav fungoval jako ekvivalent Stoparovy chyse. Proste lov ryb na sirem mori bez nutnosti doplnovani loziska. Ciste teoreticky se tu rysuji i dve varianty - Rybarsky/Obchodni pristav.

no tím bys jen zabil budovu kdybys udelal něco co jen produkuje ... co udělat přístav jako nějákou megastavbu něco jako sou ty fazolový zázraky a jednotlivé lodě by byly jako stopařovy chýše ... prostě si naharvit matroš na přístav pak mužeš dělat lodě ale zase nahárvit na lodě a každá další lod bude dražší a dražší a hárvit a hárvit .. to bude zase na rok o zábavu postarane ..

Lord_X
01.11.13, 13:46
Me se tyhle multifunkcni zazraky nejak moc nelibi. Mit jednu budovu, kde se bude na jednom miste resit vse co se tu navrhovalo - tj. stavba lodi, jejich posilani na pruzkum, posilani za obchodem, na lov ryb a ja nevim co jeste - mi prijde moc slozity.
Libi se mi puvodni koncept, kde jedna budova neco dela a ja (hrac) si vyberu jestli to chci nebo ne. Je jedno jestli pujde o nahradu za rybare (viz stopar) nebo mi to nejak pomuze v pruzkumu dalsich ostrovu a nebo tim budu posilat vojaky na dobrodruza.

Jen mi prijde, ze vyvojari ted resi co s hraci nad L50, aby je nejak udrzeli u hry. Proto se tam pridavaji budovy a bonusy za fazole.

Gungan
01.11.13, 14:57
Je pravda že původní setleři byly dycky o tom jeden baráček nějáký vstup a jeden výstup atd atd .. takže přístav by jen mohl řídit lodě a pořádat ty expedice (něco jako obchodní kancelář) a loděnice by to budovaly ...
voala a je další baráček ..

Milan19922
05.12.13, 13:35
je to parada bral bych to i ja ale chtelo by to jak tam bylo zminovano1000 napoju tak budovu na napoje ale jinak je to supr kdy to bude

Conan
05.12.13, 20:18
Musim te zklamat,podpora na muj napad,ktery jsem zde napsal vice jak pred rokem a ktery by vsichni hraci chteli zvysoka.....,nebudu vulgarni.Zrejme je prani hracu uplne vedlejsi,hlavne je odrit z kuze.Dnes je Mikulas,minule nas zasypali darkama,ted jsme nedostali nic.Jako by je ubylo,kdyby dali budovu pristavu s 1 valecnou lodi a max 5 rybarskymi lodemi(na 5 lvl),rekneme za 10K fazoli nebo vyhonku,hned bysme meli nejakou motivaci ke hre,kdo by nechtel mit u ostrova peknou stredovekou plachetnici?Stavba by byla na vode,tudiz by nespotrebovala misto,mozna k tomu 1 nebo 2 adventury na boj s piraty.Ale jak jsem rekl hned na zacatku,tohle pro ne neni kseft,jedine ze by to bylo za 50k diamantu,pak by ti nenazranci neco udelali,je videt,ze ani 4 strany pozitivnich ohlasu nestaci.

Conan
08.12.13, 14:08
Mel bych jeste doplnujici napad k pristavu a valecne lodi v nem.Lod v zakladnim provedeni by stala 500 minci,mohla by vyplout 1x denne a na palube by bylo 200 jednotek +40 del vyzbroje,pak diamantova lod za 1000 diamantu,ta by mohla vyplou 2x denne,mela by 270 muzu a 80 del vyzbroje.Kolem ostrova by jezdili piratske lode,na ktere by mohla utocit,odmenu bych nechal stejnou jako u pruzkumnika,spotrebovaval by se akorat strelny prach,rekneme 100 sudu na vyjezd.Ledku ma kazdej desitky tisic na skladu,tak by se jich timto zpusobem zbavil.Ohledne odmeny bych nechal 50 az 100 zuly,exo dreva nebo titanu,obcas treba mince,cechovni mince,nebo par fazoli,nebo dobrodruzstvi Ostrov piratu.Kapitan by se dal najmout v hospode a vzhuru do boje!

Odeon
08.12.13, 18:30
Mel bych jeste doplnujici napad k pristavu .....
Tak zase dobrý nápad...který nikdy nebude realizovaný....

Karamon
08.12.13, 20:53
bohuzel dobry napady nijak neresi a kdyz uz tak to vymysli svym vlastnim zpusobem na ktery pak skoro vsichni nadavaji... myslim ze by si BB meli zacit cist ohlasy na svoje vylepseni a zabyvat se tim...

Milan19922
19.12.13, 13:02
to je pravda ale za mince a dijamanty nekteri to mit nemuzou a nemyslim si ze tohle nekdy bude realizovano to asi tezko a navic bych tady souhlasil stim prvnim napadem ale to asi tohle nebude tak proc se namahat

Conan
20.12.13, 11:28
Me spis zarazi neaktivita BB,tady maji napad se 4 strankami pozitivnich ohlasu a ani se neobtezujou sem neco napsat,treba trhnete si nohou.

shimimi
18.01.14, 20:20
Pristav tu mal byt uuz od zaciatku. Jak jinak chodia generaly na adventury? Z ostrova na ostrova?

Ravise
19.01.14, 13:39
"Je to jenom metřík, můžem se brodit"

Zivot
21.05.14, 20:54
Tento nápad je super, kolkonizovanie sa mi páči, napríklad hráč by si v leveli 25 (príklad) postavil prístav, nejakú tú lodičku, našiel by ostrov, a zase ako od začiatku, s vymenami surovín, pretože raz dosiahne niekto max level, a čo bude robiť, postupne si všetkyy vylepší na max a potom len kliká všade ako denná rutina. Prístav je dobrý nápad.

VodnikVavrinec
22.05.14, 04:29
jo život, máš pravdu, posledních několik měsíců, to je už jen rutina, vstanu, poklikám koše kamarádovi, pošlu blbečky hledat. večer to samý.

Zivot
22.05.14, 14:33
Táto hra by mala byť o kolonizovaní, nie? Tak to je veľmi veľké kolonizovanie. Až 1 ostrov. Prístav donúti aj hráčov s levelom 50 zase hrať naplno.

Zivot
07.06.14, 18:09
Ešte by sa dalo tak že rovno bude na 1 ostrove ťažiť, a nejaká loď by automaticky chodila a do času by sa zarátala aj cesta lode

Sort
22.08.14, 00:55
:D a co chudinky ovce ?