PDA

View Full Version : Vše o boji a blokování



Lucas
16.01.13, 19:29
Doba boje (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1627&viewfull=1#post1627)
Blokování (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1628&viewfull=1#post1628)
Vlastnosti jednotek

Jsou to pasivní dovednosti, vždy aktivní a nelze je nijak měnit. Vlastnosti se zobrazí, když v generálově základně najedete na jednotku kurzorem myši.

Iniciativa
Každé kolo je rozděleno na 3 části / podkola. Každá jednotka, živá na začátku podkola, se zapojí do boje. Kdy se zapojí záleží na její iniciativě.

první útok.............. útočí v první fázi
normální................ útočí ve druhé fázi
poslední útok.......... útočí v poslední fázi

Poškození okolí
Jednotka dokáže útočit na více nepřátel najednou.

Běžná jednotka útočí v jednom kole pouze na jednu nepřátelskou jednotku. Přebytek nevyužitého poškození se na další jednotky nepřenáší a zůstane nevyužit. Proto se při boji více jednotek nedá celkové poškození vypočítat vynásobením „počet jednotek“ * „hodnota poškození jednotlivce“ … musí se brát ohled na to, že spousta poškození zůstane nevyužita dorážením polomrtvých nepřátel.
Existují simulátory (např. http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/ ), které toto všechno zohledňují a vypočítají za vás a vy jen vyplňujete počty jednotek.



Jednoduchý příklad účinku "poškození okolí" na smyšlených jednotkách
1x Slon (poškození = 1000) vs 2000x moucha (zdraví = 1)
- slon každé kolo zabije 1 mouchu

1x Slon (poškození = 1000 + poškození okolí) vs 2000x moucha (zdraví = 1)
- slon každé kolo zabije 1000 much



Příklad špatného a správného výpočtu poškození

(pro zjednodušení budeme uvažovat 100% přesnost)
Rekrut- zdraví 40, poškození 30
10 modrých rekrutů vs 6 hnědých rekrutů
Někdo by mohl myslet, že 10 modrých rekrutů dá celkem poškození 300 a zabijí 6 hnědých rekrutů s celkovým zdravím 240 v jednom kole. To je ŠPATNĚ.

Ve skutečnosti přijde 1 modrý rekrut k 1 hnědému, dá mu ránu za 30 a odejde. Hnědému ale 10 životů zbylo, tak musí přijít druhý modrý rekrut, ubere hnědému zbylých 10 životů a zbývajích 20 poškození je nevyužito. Takže ve finále jsou potřeba 2 modří na zabití 1 hnědého, 100 poškození je nevyužito a ztraceno a dokonce jeden hnědý přežije do druhého kola.


Napadnutí nejslabšího cíle
Jednotka útočí na nepřátele s nejmenším zdravím. Při rovnosti životů rozhoduje, jakou mají jednotky prioritu pro útočení.

Obezřetnost - Jedná se o poměrně matoucí (pokud má protivník "Napadnutí nejslabšího cíle", obezřetnost přestává platit) a velmi nekonkrétní náznak významu pořadí útočení. Doporučuji obezřetnost ignorovat a raději se podívat na odstavec Pořadí / priorita útočení.

Pořadí / priorita útočení
Každá jednotka má danou hodnotu priority, která rozhoduje, na které jednotky se útočí jako první. Toto pořadí ve hře nikde najít nelze, ani ho nejde nijak odvodit. Na některé bossy budou vaši vojáci útočit jako na první (Kovozub, Chuck, Divoká Mařena), na některé až jako na poslední (Jednooký Bert).

Pokud nepřítel nemá „Napadnutí nejslabšího cíle“, jsou hráčovy jednotky napadány v tomto pořadí:
1. Rekrut
2. Milice
3. Voják
4. Elitní voják
5. Kavalerie
6. Lukostřelec
7. Lukostřelec z dlouhého luku
8. Střelec s kuší
9. Dělostřelec

Pokud nepřítel má „Napadnutí nejslabšího cíle“, jsou hráčovy jednotky napadány v tomto pořadí:
1. Kavalerie
2. Lukostřelec
3. Lukostřelec z dlouhého luku
4. Střelec s kuší
5. Rekrut
6. Milice
7. Dělostřelec
8. Voják
9. Elitní voják

V přehledu tohoto bojového simulátoru jsou jednotky seřazeny podle toho, jak je na ně útočeno (1. Divoká Mařena, poslední Bert) - http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/

Zdraví – jaké poškození jednotka vydrží, než zemře.
Poškození – kolik nepřátelům uberete bodů zdraví.
Přesnost – každá jednotka má 2 hodnoty poškození. Přesnost udává pravděpodobnost, že jednotka dá větší ránu.
Rekrut má poškození 15-30 a přesnost 80%. To znamená, že je 80% šance, že dá ránu za 30 poškození a 20% šance, že dá 15 poškození.

Přesnost je jediná věc ve hře, která nejde předvídat a díky ní může souboj dvou stejných armád dopadnout pokaždé jinak. Můžeme pouze předpokládat, že se přesnost bude pohybovat kolem udávané hodnoty, ale nemusí tomu tak vždy být.

Zabité jednotky se neoživí, ale poraněným jednotkám se okamžitě po boji doplní zdraví na maximum.

Bonusové poškození budov – dělostřelci dávají budovám dvojnásobné poškození (=rychlejší bourání vybitého táboru).
Bonusové brnění ve věži - poškození jednotek ve věži je sníženo o 50%, v opevněné věži o 75%.
Ignorovat bonusové brnění ve věži – nepřátelské jednotky ve věži nemají zlepšenou odolnost.

Většinou (ne vždy) se v návodech počítá s nejhorším možným scénářem – přesnost 0% na hráčově straně a přesnost 100% u nepřítele (problematikou procent a pravděpodobností se zde zabývat nebudu : ) ).




Konkrétní příklad souboje hráče vs Kovozub + 149 tuláků + 50 výtržníků.

Spousta hráčů zde narazí, protože ani 200 rekrutů zde nic nezabije a umře. Proto je dobré před útočením použít bojový simulátor (např. settlersonlinesimulator.com (http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/) a případně také nějaký návod (např. Návod na domácí ostrov (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/47-N%C3%A1vod-jak-dob%C3%BDt-ostrov), Návody na dobrodružství od SeFFa (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/284-Den%C3%ADk-dobrodruha-SeFFa)) vytvořený jinými hráči. Armáda lze sestavit různě a je na vás, které jednotky raději obětujete.

Pořadí útočení běžných jednotek:

Kovozub
Výtržník
Tulák

Pořadí útočení kavalerie:

Tulák
Výtržník
Kovozub


Přiklad :
200 rekrutů vs Kovozub + 149 tuláků + 50 výtržníků

Pro ilustraci, že není možné vyhrát, budeme předpokládat nejlepší možný scénář – 100% přesnost rekrutů (poškození=30) a 0% přesnost nepřátel (poškození 250, 30 a 20)


.............Poškození......Zdraví
Kovozub.....250...........11000........ poškození okolí
Tulák.........30.............10
Výtržník..... 20.............90

Rekrut....... 30.............40
Generál...... 120........... 1

V prvním kole rekruti rozdají 200*30= 6000 poškození a generál 120.
Vše půjde do Kovozuba, který má 11000 zdraví, zůstane mu 4880 zdraví a nezemře.

V prvním kole se do boje zapojí všichni : Kovozub, 149x tulák a 50x výtržník.
Zemře 105 rekrutů a do druhého kola postupuje 95 rekrutů.

Ve druhém kole rekruti rozdají 95*30= 2850 poškození a generál 120,
opět vše do kovozuba, kterému zůstane 4880-2850-120= 1910 zdraví a nezemře.

Ve druhém kole rekruti obdrží stejné poškození jako v prvním kole a všichni i s generálem zemřou a boj končí prohrou. Nepřátelský tábor neutrpěl žádnou ztrátu.
Ihned po boji se poraněné jednotky (Kovozub) zregenerují a tábor má zase plnou sílu.

---------------------------------------------------------------------------------------
Proto se nejdříve pošle do útoku kavalerie (v tomto případě bohužel na jistou smrt), která zabije jednotky, které nám působí největší ztráty - tuláky. Teprve potom pošleme hlavní bojovníky (např. rekruty), kteří už přežijí více kol a povede se jim zabít Kovozuba.

Lucas
16.01.13, 19:30
Vlastnosti jednotek (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1626&viewfull=1#post1626)
Blokování (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1628&viewfull=1#post1628)
Doba boje

Každý boj se dá rozdělit na 3 části:

Než generál „zmizí“ v táboře a začne boj - 5 sekund
Po uplynutí těchto 5 sekund začne boj, nepřátelskému táboru zmizí je červená útočná oblast a vaši další generálové kolem něj mohou klidně procházet. (než začne boj, je možné generála odvolat zpět, je ale nutno brát v úvahu „lag“ - prodlevu, než váš příkaz generál dostane)

Boj jednotek
http://img18.imageshack.us/img18/5029/boj1s.jpg
Boj probíhá, dokud všechny jednotky na jedné straně nezemřou.

S normálním generálem z hospody kolo trvá 20 sekund.
S generály z obchodu za drahokamy kolo trvá 10 sekund (bojují 2x rychleji).

Doba jednoho kola je vždy 20 (10) sekund, bez ohledu na počet a typ jednotek – nezáleží tedy ani na počtu jednotlivých fází / podkol (první útok, normální, poslední).
Pokud boj prohrajete, váš generál se vrátí zpět na základnu.
Pokud boj vyhrajete, nad táborem se objeví ukazatel výdrže a začíná jeho demolice.

Bourání táboru
http://imageshack.us/a/img441/8079/demolice1.jpg
Bourání probíhá stejně jako boj jednotek a na kola (20(10) sekund / 1 kolo), ale na jedné straně stojí vaše armáda a na straně druhé je bezbranný tábor, který nemá žádný útok, pouze „životy“. Není zde tedy možné neuspět, jedná se pouze o čas, za jak dlouho tábor zbouráte. Pro běžného hráče, který nepoužívá bloky, se toto může zdát jako nedůležitá část boje, ale jsou taktiky (blokování), kde i toto hraje velkou roli.

Tabulka výdrže / zdraví jednotlivých budov



Tábor (běžný i vůdcové).... 250
Strážná věž.................... 1000
Opevněná strážná věž..... 1500
Kamenná věž.................. 2000
Bílý hrad......................... 2000
Čarodějná věž................ 2000
Kostnice........................ 2000
Temný hrad.................. 2000


S těmito budovami se v současné době setkáte pouze na dobrodružstvích. V principu jsou to obyčejné tábory, pouze mají jiný vzhled, vlastní název a prodlužují celkovou dobu boje (výsledek boje neovlivňují). Pouze věže poskytují větší obranu jednotkám (většinou lukostřelci), které mají vlastnost "Bonusové brnění ve věži".

Pasti (Les)
Za zmínku také stojí pasti. Opět to jsou obyčejné tábory, ale neviditelné. Zobrazí se pouze, když přímo na ně najedete myší. Od updatu z 27.2.2013 se u pastí nezobrazuje červená útočná zóna (ani při útočení generálem). Váš generál ale bude pastí odchycen, pokud vstoupí do jejího okolí. Dávejte si tedy pozor, kudy vedete generála. Jsou jen 2 možnosti - projet myší každý pixel mapy a zjistit, kde jsou pasti a odhadnout, kde všude má červenou zónu, nebo si najít nějaký návod vytvořený jinými hráči, kde jsou pasti vyznačené.
http://img255.imageshack.us/img255/6362/pastb.jpg

Lucas
16.01.13, 19:31
Vlastnosti jednotek (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1626&viewfull=1#post1626)
Doba boje (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1627&viewfull=1#post1627)
Blokování



Blokování = jeden generál bojuje v táboře >> táboru po dobu boje zmizí červená útočná oblast a druhý generál může klidně projít a nebude táborem zachycen.

Na blokování je potřeba mít alespoň 2 generály.


Blokování často vyžaduje velmi dobré načasování. I zkušenější hráči rozestupy mezi generály nejprve odhadnou, např. podle počtu vlaječek generálova pohybu (generál dojde od jedné vlaječky ke druhé za 3.33 sekundy) a potom metodou pokus-omyl zkoušejí úspěšnost bloku. Sestavení armád, blokujících i útočných, je zase otázkou zadávání různých sestav v bojovém simulátoru (http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/).


Jsou 2 druhy bloků:


1R
Jedním rekrutem zablokujeme tábor na 1 kolo. První sebevražedný generál s jedním rekrutem zaútočí na blokovaný tábor. Prohraný boj bude mít 1 kolo =20 sekund (viz předchozí příspěvek Doba boje) a během těchto 20 sekund musí druhý generál stihnout kolem tábora projít a vystoupit z jeho útočné zóny.

Zablokování na nejvyšší možný počet kol
Zde je využita jedna důležitá věc – při zničení tábora vůdce jsou všechny ostatní tábory v dané oblasti okamžitě zničeny. Probíhá-li v okolních táborech nějaký boj, při zničení vůdce je tento boj zrušen a anulován. Generál se vrátí na základnu se všemi jednotkami, které do boje šly.
Je tedy nutné, aby boj (včetně demolování tábora) v blokovaném táboře neskončil dříve, než skončí boj v táboře vůdce.


Na blokování se nepoužívá generál zakoupený v obchodě za drahokamy. Tito generálové by snížili trvání bloku na polovinu (bojují 2x rychleji). Ideální je použít obyčejného generála z hospody na blokování a generála za drahokamy pro boj v hlavním táboře. Tvůrce návodu / bloku obvykle uvádí, jaké generály je nutné použít.


Ideální příklad: použijeme Deník dobrodruha SeFFa (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/284-Den%C3%ADk-dobrodruha-SeFFa), konkrétně bloky z Temných veleknězů.

http://img842.imageshack.us/img842/9995/46741107.jpg

Zde modrý generál zaměstná tábor T4 na 20 sekund, během kterých stihne žlutý generál projít jeho útočnou oblastí a vstoupit do V1.




http://img703.imageshack.us/img703/5201/88319809.jpg

Zde by žlutý generál nestihl za 20 sekund projít kolem táboru T8. Použije se tedy druhý typ bloku.
Boj normálním generálem v T8 bude trvat mezi 120 – 220 sekundami (rozsah je kvůli nepředvídatelné přesnosti). V nejhorším možném případě má tedy žlutý generál 120 sekund, aby prošel kolem T8 a dokončil boj a demolici V5, což v tomto případě stihne a boj v T8 bude anulován a kavalerie se vrátí na základnu beze ztrát.

SeFF
16.01.13, 19:38
Lucasi? Můžu dát odkaz do vlákna "Deník dobrodruha SeFFa???

Lucas
16.01.13, 19:46
Určitě můžeš :)

Galaxitus
17.01.13, 11:32
dobra prace,davam hvezdicku

dtommi
17.01.13, 19:27
Funguje i blokování na hlavním ostrově? Já jen, že na dobružství se mi to daří v pohodě, ale na hlavním ostrově mi to nejde, tak já jen, jestli to je nějaké bloklé a nebo jen mám takovou smůlu..

SeFF
17.01.13, 20:07
Funguje i blokování na hlavním ostrově? Já jen, že na dobružství se mi to daří v pohodě, ale na hlavním ostrově mi to nejde, tak já jen, jestli to je nějaké bloklé a nebo jen mám takovou smůlu..

Funguje i na hlavním ostrově, ale musíš to umět vypočítat.

Lucas
17.01.13, 20:14
Funguje, ale je to možné asi tak u 3 táborů co vím. Tady na obrázcích u těch dvou oranžových http://forum.thesettlers-online.cz/threads/47-N%C3%A1vod-jak-dob%C3%BDt-ostrov?p=79&viewfull=1#post79 a potom ještě u předposledního táboru na mapě, ale je to tam docela natěsno.
http://imageshack.us/scaled/landing/252/slika5.jpg

dtommi
17.01.13, 20:33
Seff: Tak to ještě někdy zkusím, ale jde mi o to, že jsem to chtěl zkusit, ale když mi tam dojel generál, tak boj trval ani né 1 sec, prostě nejel ani ten báner a rovnou mi to napsalo, že jsem prohrál.
Nebo jsem udělal chybu, když jsem poslal rekruty proti psům, který mají bonus (první útok) ?

Lucas: děkuji

SeFF
17.01.13, 22:16
Seff: Tak to ještě někdy zkusím, ale jde mi o to, že jsem to chtěl zkusit, ale když mi tam dojel generál, tak boj trval ani né 1 sec, prostě nejel ani ten báner a rovnou mi to napsalo, že jsem prohrál.
Nebo jsem udělal chybu, když jsem poslal rekruty proti psům, který mají bonus (první útok) ?

Lucas: děkuji

I psi mají se počítají jako 1 kolo. Na tom nezáleží.

To byla nějaká "zajímavá" chyba. Nikdy se mi nestalo, aby blok trval 1s.

Armes
18.01.13, 01:14
Ta "zajímavá" chyba už se mi stala taky (2x). Nešlo sice o blok, ale generál sotva došel k táboru a za vteřinu už mi to hlásilo, že prohrál bitvu a vrací se zpět. Dle reportu boj trval vždy minimálně dvě kola...

SeFF
18.01.13, 08:54
Ta "zajímavá" chyba už se mi stala taky (2x). Nešlo sice o blok, ale generál sotva došel k táboru a za vteřinu už mi to hlásilo, že prohrál bitvu a vrací se zpět. Dle reportu boj trval vždy minimálně dvě kola...

Opravdu? To je divné. Možná by to chtělo report na tech. podporu. Pěknou/stručnou zprávu.

Mě se to opravdu ještě nestalo.

Yograin
20.01.13, 19:36
Toto by zasloužilo "Sticky" - 5 hvězdiček. Dílky.

MOD_Gryphem
22.01.13, 20:24
Toto by zasloužilo "Sticky" - 5 hvězdiček. Dílky.

A taky dostalo :).

Tyjaz
29.01.13, 08:34
Zdravim, zaujimalo by ma ci je mozne porazit tabory na ostrove, aj kombinaciou jednotiek kedy nebudu take velke straty. Nerozumiem totiz tomu , ze potrebujem rozbit 2 svoje armady, kvoli jednemu taboru, pride mi to trosku nelogicke...

Lucas
29.01.13, 10:55
Některé tábory jednou armádou rozbít nejdou. Jiné by šly, ale většina lidí raději obětuje 400 rekrutů než třeba 100 vojáků.
1 voják má asi stejnou cenu jako 10 rekrutů a vyrábí se 4x déle.

Lucas
01.03.13, 23:03
Upozorňuju na změnu, která proběhla při poslední odstávce serveru. Útočná zóna pastí se už vůbec nezobrazuje, takže vás to ani nijak neupozorní, když povedete generála kolem pasti. Pozor na to.
viz - http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1627&viewfull=1#post1627

McKvak
21.05.13, 13:07
Dotaz: dá se nějak určit jak dlouho tam generál půjde? Dá se to jasně spočítat podle červených kolíků vyznačujícíh cestu, ale ví někdo kolik vteřin mu trvá dojít od kolíku ke kolíku?

Adamos-III
15.06.13, 10:05
Ahoj, mám poznámku k bloku na táborech 9-12 9-14. Rozestup mezi generály je třeba mít cca mezi 20-22s. Ještě si s tím trochu pohraju a dám vědět, jaký rozestup je bezpečný. Při 16 sekundách náskoku byl můj hlavní generál dostižen.

Shepard
18.06.13, 12:32
Jen bych chtěl dodat že v tomto topiku by mohlo být napsáno, že generál bez jednotek může přejít přes obsazené území bez chycení. Například pro mě jako velkou lamu to byl oříšek u dobrodružství Koňský hřbet, kde se začíná na druhé straně ostrova a já nikde nenašel jestli to projdu s generálem bez jednotek. Tak pro lamky jako já by bylo super to někde v návodu zmínit :). Jinak odvádíš naprosto úžasnou práci a hodně jsi mi pomohl při hraní :)

shimimi
18.06.13, 13:30
ked sa general presuva, tak nieje odchyteni taborom. a nezalezi ci tam su jednotky alebo ne. General je odchyteji jedine ked utoci.

Shepard
19.06.13, 07:02
ked sa general presuva, tak nieje odchyteni taborom. a nezalezi ci tam su jednotky alebo ne. General je odchyteji jedine ked utoci.

Tak to jsem raději nezkoušel, ale teď když už to vím, tak se toho nebudu bát. Děkuji za upozornění ;)

DeViLPraha
23.09.13, 16:24
na tábot Jednooka

Postačuje:
95x kavalerie + 105 rekrutů

ztráty:
rekuti 100%
kavalerie 0%

6 kol. a vítězství :-)

Fusher
10.02.14, 15:57
ahoj :) taky bych mel jeden dotaz... jak zjistim kdy zacne prvni general blokovat prvni vesnici , jak zjistim jestli jde druhej general dost pozde nebo dost brzo , jak zjistit kdy je to bezpecny?!... :D ... proste jak to nepodelat ...

u vetsiny her je vtim nejakej logickej vzorec kterej se da od neceho odvodit :D ale tady mi budto neco dost podstatnyho unika nebo je to naplanovatelny jen od voka ... coz je pru*er :D

Ravise
10.02.14, 16:41
Jedno pomalé kolo (20s) stačí, aby generál prošel zónou tábora přímou cestou. Odpočítej si vlaječky a uvidíš :)

Fusher
10.02.14, 18:18
diky :) ... ktomu bych asi potreboval vedet kolik vlajek mam necaht jit prvniho nez vypustim druhyho :D ... popripade jak dlouho cekat potom co blokator obejde stan hlavniho utocnika? ..... a nebo na jakou vzdalenost dat stany od sebe kdyz to vypustim zhruba s vterinovym spozdenim? :D ... potrebuju nejakej konkretni udaj se kterym se da pocitat a to doslova :)

sem este lama :D mam zasebou 2 pokusy .... myslim ze je jasny jak to dopadlo :D

Lord_X
10.02.14, 22:08
Precti si prosimte poradne prvni stranku tohodle vlakna. Najdes tam i zakladni casove udaje:
- generál dojde od jedne vlajecky ke druhé za 3.33 sekundy
- generál dojde k taboru a nez zacne boj uplyne 5 sec

Z toho ti vyplyva, ze pokud pouzijes blok 1R, tak rozsah zony blokovaneho tabora kterou prochazi general utocici na jiny tabor nesmi mit vic jak 6 vlajek.
U round bloku mas toho casu vic - pocet kol bloku * 20 sec + 20 sec na bourani tabora (pokud blokujici general vyhraje)

Fusher
11.02.14, 01:13
pockej :D a jak presnej musim bejt? ... desetina? vteriny? vterina? :D

a neboj cetl sem to cely :) jen mi nedava smysl to r1 ... r200 a r-35 ... je to jen na tech fotkach :D ... ze by nejaka legenda?

Lord_X
11.02.14, 12:53
Predpokladam, ze jde o ten blok z Temnych veleknezu. Ten obrazek znamena, ze posles generala s jednim rekrutem (1R) na tabor T4 = general blokuje tento tabor na 20 sec a umozni, aby jiny general stihnul projit zonou T4 na tabor V1. Ten druhy general bude mit 200 rekrutu (200R). To -35R znamena, ze v boji prijdes o 35 rekrutu.
General poslany na tabor T4 samozrejme boj prohraje (to je to -1R) a bude trvat 2h, nez se z toho vzpamatuje.

Co se tyka presnosti, tak casto je to o vteriny. V navodech je zpravidla ukazano kam umistit generaly a pak je posilas jednoho po druhem (v poradi uvedenem v navodu). Bohuzel nekdy je server zatizen tak, ze to trva delsi dobu nez general vyrazi z tabora a diky tomu se casovani rozhodi. Pak ti nezbude, nez generaly odvolat a zkusit to znova nebo jit bez bloku.

Fusher
11.02.14, 13:57
aha diky :D ... tak tet chapu znacky na screenech
takze teda nechodit vic jak 4 vlajky pri bloku na jedno kolo ... a na vsechno pouzivat youtube a navody ... :) to sem si myslel ze to panove od ubisoftu vymysleli lip...

este bych poprosil kolik stavenich povoleni dostanu za porazeni chucka a mareny na domovskym ostrove? ... na wiki sem nasel jen seznam surovin :/

Lord_X
11.02.14, 14:50
Blokovani neni podporovanou vlastnosti od vyvojaru ubisoftu. To tak nejak vyplynulo ze hry a ze to hraci zacali pouzivat je na jejich vlastni riziko.

Dalsich 10 stavebnich povoleni ziskas za vycisteni sektoru. Takze si myslim, ze se to nepocita jako odmena primo za likvidaci vudce.

Fores
11.02.14, 15:15
...
General poslany na tabor T4 samozrejme boj prohraje (to je to -1R) a bude trvat 2h, nez se z toho vzpamatuje.
...


jen pro přesnost, zotavení bude trvat 4 hodiny - rychlý generál se nehodí na bloky

Fusher
11.02.14, 17:43
diky diky :D .... uz mlcim a soupu nohama :D

ja jen ze za kovozuba sem dostal 20 mist a chuck je taky stredni obtiznost

LosAngel
01.06.15, 15:08
Doba boje (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1627&viewfull=1#post1627)
Blokování (http://forum.thesettlers-online.cz/threads/350-V%C5%A1e-o-boji-a-blokov%C3%A1n%C3%AD?p=1628&viewfull=1#post1628)

V přehledu tohoto bojového simulátoru jsou jednotky seřazeny podle toho, jak je na ně útočeno (1. Divoká Mařena, poslední Bert) - http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/



Ahoj,
odkaz na bojový simulátor je neplatný, doporučuji zaměnit za
http://www.settlerscombatsimulator.com/cz



Nechceš k tvémů infu o bourání tábora přidat info, že urychlit bourání tábora lze přidáním jednotky dalšího typu?
Viz: http://forum.thesettlersonline.cz/threads/2465-Blokov%C3%A1n%C3%AD-a-t%C3%A1bory-jak-zv%C3%BD%C5%A1it-svoje-%C5%A1ance-na-%C3%BAsp%C4%9Bch?p=16266#post16266

Kourukar
01.01.23, 17:49
Proč tu nemáš mapy? prý ttu byly.takhle se podle toho nedá hrát. :(