LosAngel
09.05.17, 10:04
Vývojový deníček (anglicky) lze přečíst zde: http://forum.thesettlersonline.cz/threads/3080-Dev-Diary-Skill-Tree-for-Generals
Vážení přátelé,
BB vydalo oficiální vývojový deníček, kde zveřejnilo nový systém dovedností pro generály.
V tomto příspěvku (postupně - editací prvního příspěvku) přeložím dovednosti, zveřejním zkušenosti z testování na test serveru a napíšu k jednotlivým dovednostem komentáře.
EDIT: upraven chybný popis u Weekly Maintenance.
Nastavení generálů od EVILa
http://i.imgur.com/ewxL3Qj.png
Komentář:
Nastavení generálů u Evila je jednoznačně nastaveno tak, aby se dalo stihnout za den co nejvíce dober.
Evil u nových generálů preferuje rychlost přesunu, neohlíží se příliš na starší dobra (Krejčíky).
Nusala je jednoznačně nastavena jako obětní generál (stejně jako NUSALu můžete nastavit MMA).
MMA je jednozačně nastavený na starší dobra (bohatým brát, býk, rytíři, krejčíci).
Lord DRACUL je jednozačně nastaven jako LS generál.
Veterán je zase jednozačně nastaven jako obětní generál (útok například 250 lučištníky).
Hospodský generál je opět nastaven na rychlost, nemá žádné vylepšení útoku, aby se zachovaly stávající bloky. S tímto plně souhlasím, protože se udělá návod na generály bez dovedností, pak se jen naklonuje a upraví na generály s dovednostmi.
Poznámka: Evil se zaměřil striktně na ztráty a regeneraci ztrát. Osobně si myslím, že pokročilejší hráči mají tolik generálů, že mohou mít dvě armády. Navíc pár minut času mě nezabije....
Nastavení generálů dle WIKI
http://settlersonlinewiki.eu/en/general-skills-2/
Komentář:
Nastavení generálů dle WIKI je zase způsobeno tím, že blokování je spíše alternativní volba a návody na WIKI jsou primárně bez bloků.
Hospodský generál je dle mého názoru (ne)vhodně nastaven, protože je následně nutné přepočítávat bloky u starých dober. Takto bych nastavil pouze obyč rychlé generály.
Nusala je jednoznačně nastavena na starší dobra, především krejčíky. Zároveň má rychlejší regeneraci, takže se hodí i jako obětní beránek.
MMA je jednozačně nastavený na starší dobra (bohatým brát, býk, rytíři, krejčíci) a uvažuje se s ním i na obětní útoky (myslím, že výborně zvolená kombinace).
Vargus - nemám připomínek, vhodně zvolené.
Anslem - zrovna u Anslema by měl být hlavní dovedností Overrun a Battlle Frenzy. Tady si myslím, že volba není příliš vhodná.
Combat General Skill Tree
Codex Tier 2
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Lightning_slash2_v2.pngLightning Slash
Generál útočí 2x za kolo. Druhý útok je však až v posledním kole "poslední útok"
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Master_planner.pngMaster Planner
Přidá 10% přesnosti celé armádě.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Bounty_hunter.pngBounty Hunter
Po skončení dobrodružství obdržíte 1 hvězdnou minci za každých 1,000 XP v hodnotě nepřátel poražených pouze touto armádou.
Poznámka: když zabijete vůdce, dostanete XP pouze za vůdce, ne za ostatní tábory, které s ním zmizely.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/1-Up_v2.png1-Up
V každém dobrodružství se generál 1x po své smrti okamžitě obnoví.
Codex Tier 1
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Cleave.pngCleave
Zvýší útok Vašich elitních vojáků o 4/8/12 a jejich útok má šanci 33/66/100% na poškození okolí.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Weekly_maintenance.pngWeekly Maintenance
Zvyšuje útok Vašich těžkých jednotek o 10/20/30.
Poznámka: Týká se děl a obléhačů. Nusala Vám nedá poškození okolí na děla, tak pozor na to!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Garrison_annex.pngGarrison Annex
Zvyšuje počet jednotek o 5/10/15.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Confident_leader.pngConfident Leader
Zkracuje délku trvání boje (kola) o 15/30/45%.
Poznámka: Díky této dovednosti budete moct blokovat tábory, které Vám dříve časově nevycházely. Útočící generál zvládne zabít vůdce mnohem rychleji.
Tome Tier 2
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Unstoppable_Charge3.pngUnstoppable Charge
Zvyšuje maximální zranění Vašich rychlých jednotek o 1/2/3 a jejich útok má šanci 33/66/100% na poškození okolí.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Battle_frenzy.pngBattle Frenzy
Zvyšuje poškození této armády o 10/20/30% za každé kolo po prvním kole.
Poznámka: Absolutně úžasná schopnost pro Anslema. Vaši dělostřelci budou po 10 kolech dělat 2.000 zranění!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Fast_Learner.pngFast Learner
Zvyšuje získané zkušenosti této armády o 10/20/30%.
Poznámka: Když zabijete vůdce, dostanete XP navíc pouze za vůdce, ne za ostatní tábory, které s ním zmizely. Reálná efektivnost při blokování je +-5% z celého dobra. Výborné pro ty, co neblokují.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Just_a_flesh_wound.pngJust a Flesh Wound
Snižuje čas potřebný pro obnovu generála o 15/30/45%.
Tome Tier 1
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Sniper%20Training_new.pngSniper Training
Zvyšuje minimální zranění Vašich dlouhých luků a základních Marksmen's o 45/85/130% a maximální zranění o 5/10/15%.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Overrun2.pngOverrun
Snižuje zdraví Vůdce o 8/16/25%
Poznámka: Každý generál útočící na vůdce by měl mít tuto vlastnost na LVL3!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Hostile_takeover.pngHostile Takeover
Když armáda vyhraje boj, obdržíte rekruta * za každých 600/300/200 XP z hodnoty poražených nepřátel.
*: Rekruti se Vám přiřadí jako BONUS do hvězdy. Neobdržíte je přímo jako jednotky v dobrodužství.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_crash_course.pngNavigation Crash Course
Zkracuje cestovní čas generála na dobrodružství o 15/30/45%.
Manuscript Tier 1
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Rapid_fire.pngRapid Fire
Zvyšuje maximální útok Vašich krátkých lučišníků o 5/10/15.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Jaggernaut.pngJuggernaut
Zvyšuje útočné zranění generála o 20/40/60. Útok má šanci 33/66/100% na poškození okolí.
Poznámka: Z mého pohledu plácání rukopisy. Raději investujte do první pomoci.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/First_aid.pngFirst Aid
Obnoví 3/6/9% ztracených jednotek z každého boje.
Poznámka: I třeba jen 1 rekruta - zaokrouhluje se nahoru!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Jog.pngJog
Přidá 33/66/100% k rychlosti pohybu generála po mapě, když se vrací do tábora, nebo se po mapě přesouvá.
Poznámka: Ne při útoku.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/skilltree_general.png
Transport General Skill Tree
Codex
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Logistics_Master.pngLogistics Master
Zvyšuje kapacitu jednotek o 450.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_Master.pngNavigation Master
Snižuje přepravní rychlost generála na/z dobrodružství o 30%.
Tome
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Logistics_Journeyman.pngLogistics Journeyman
Zvyšuje kapacitu jednotek o 115/230/350.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_Journeyman.pngNavigation Journeyman
Snižuje přepravní rychlost generála na/z dobrodružství o 7/14/21%.
Manuscript
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Logistics_Apprentice.pngLogistics Apprentice
Zvyšuje kapacitu jednotek o 65/130/200.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_Apprentice.pngNavigation Apprentice
Snižuje přepravní rychlost generála na/z dobrodružství o 4/8/12%.
Poznámka:
[LIST]
Snížení rychlosti se sčítá.
Pro Santu doporučuji snížení rychlosti a pro běžného přepravního generála doporučuji zvýšit kapacitu.
Důvodem tohoto návrhu je, že někdy potřebujete Santu poslat na dobro (zapomněli jste nějakou jednotku) a následně by Vám mohl Santa chybět u dalšího dobra.
Z praxe vím, že mi 2.000 jednotek přepravní kapacity bohatě stačí (po upgradu jednoho transportéra kapacitu dosáhnu).
Navíc obyčejné přepravní generály mám dva (4.000 jednotek), tak proč Santu nezrychlit.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/forum_footer.png
Vážení přátelé,
BB vydalo oficiální vývojový deníček, kde zveřejnilo nový systém dovedností pro generály.
V tomto příspěvku (postupně - editací prvního příspěvku) přeložím dovednosti, zveřejním zkušenosti z testování na test serveru a napíšu k jednotlivým dovednostem komentáře.
EDIT: upraven chybný popis u Weekly Maintenance.
Nastavení generálů od EVILa
http://i.imgur.com/ewxL3Qj.png
Komentář:
Nastavení generálů u Evila je jednoznačně nastaveno tak, aby se dalo stihnout za den co nejvíce dober.
Evil u nových generálů preferuje rychlost přesunu, neohlíží se příliš na starší dobra (Krejčíky).
Nusala je jednoznačně nastavena jako obětní generál (stejně jako NUSALu můžete nastavit MMA).
MMA je jednozačně nastavený na starší dobra (bohatým brát, býk, rytíři, krejčíci).
Lord DRACUL je jednozačně nastaven jako LS generál.
Veterán je zase jednozačně nastaven jako obětní generál (útok například 250 lučištníky).
Hospodský generál je opět nastaven na rychlost, nemá žádné vylepšení útoku, aby se zachovaly stávající bloky. S tímto plně souhlasím, protože se udělá návod na generály bez dovedností, pak se jen naklonuje a upraví na generály s dovednostmi.
Poznámka: Evil se zaměřil striktně na ztráty a regeneraci ztrát. Osobně si myslím, že pokročilejší hráči mají tolik generálů, že mohou mít dvě armády. Navíc pár minut času mě nezabije....
Nastavení generálů dle WIKI
http://settlersonlinewiki.eu/en/general-skills-2/
Komentář:
Nastavení generálů dle WIKI je zase způsobeno tím, že blokování je spíše alternativní volba a návody na WIKI jsou primárně bez bloků.
Hospodský generál je dle mého názoru (ne)vhodně nastaven, protože je následně nutné přepočítávat bloky u starých dober. Takto bych nastavil pouze obyč rychlé generály.
Nusala je jednoznačně nastavena na starší dobra, především krejčíky. Zároveň má rychlejší regeneraci, takže se hodí i jako obětní beránek.
MMA je jednozačně nastavený na starší dobra (bohatým brát, býk, rytíři, krejčíci) a uvažuje se s ním i na obětní útoky (myslím, že výborně zvolená kombinace).
Vargus - nemám připomínek, vhodně zvolené.
Anslem - zrovna u Anslema by měl být hlavní dovedností Overrun a Battlle Frenzy. Tady si myslím, že volba není příliš vhodná.
Combat General Skill Tree
Codex Tier 2
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Lightning_slash2_v2.pngLightning Slash
Generál útočí 2x za kolo. Druhý útok je však až v posledním kole "poslední útok"
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Master_planner.pngMaster Planner
Přidá 10% přesnosti celé armádě.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Bounty_hunter.pngBounty Hunter
Po skončení dobrodružství obdržíte 1 hvězdnou minci za každých 1,000 XP v hodnotě nepřátel poražených pouze touto armádou.
Poznámka: když zabijete vůdce, dostanete XP pouze za vůdce, ne za ostatní tábory, které s ním zmizely.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/1-Up_v2.png1-Up
V každém dobrodružství se generál 1x po své smrti okamžitě obnoví.
Codex Tier 1
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Cleave.pngCleave
Zvýší útok Vašich elitních vojáků o 4/8/12 a jejich útok má šanci 33/66/100% na poškození okolí.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Weekly_maintenance.pngWeekly Maintenance
Zvyšuje útok Vašich těžkých jednotek o 10/20/30.
Poznámka: Týká se děl a obléhačů. Nusala Vám nedá poškození okolí na děla, tak pozor na to!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Garrison_annex.pngGarrison Annex
Zvyšuje počet jednotek o 5/10/15.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Confident_leader.pngConfident Leader
Zkracuje délku trvání boje (kola) o 15/30/45%.
Poznámka: Díky této dovednosti budete moct blokovat tábory, které Vám dříve časově nevycházely. Útočící generál zvládne zabít vůdce mnohem rychleji.
Tome Tier 2
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Unstoppable_Charge3.pngUnstoppable Charge
Zvyšuje maximální zranění Vašich rychlých jednotek o 1/2/3 a jejich útok má šanci 33/66/100% na poškození okolí.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Battle_frenzy.pngBattle Frenzy
Zvyšuje poškození této armády o 10/20/30% za každé kolo po prvním kole.
Poznámka: Absolutně úžasná schopnost pro Anslema. Vaši dělostřelci budou po 10 kolech dělat 2.000 zranění!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Fast_Learner.pngFast Learner
Zvyšuje získané zkušenosti této armády o 10/20/30%.
Poznámka: Když zabijete vůdce, dostanete XP navíc pouze za vůdce, ne za ostatní tábory, které s ním zmizely. Reálná efektivnost při blokování je +-5% z celého dobra. Výborné pro ty, co neblokují.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Just_a_flesh_wound.pngJust a Flesh Wound
Snižuje čas potřebný pro obnovu generála o 15/30/45%.
Tome Tier 1
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Sniper%20Training_new.pngSniper Training
Zvyšuje minimální zranění Vašich dlouhých luků a základních Marksmen's o 45/85/130% a maximální zranění o 5/10/15%.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Overrun2.pngOverrun
Snižuje zdraví Vůdce o 8/16/25%
Poznámka: Každý generál útočící na vůdce by měl mít tuto vlastnost na LVL3!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Hostile_takeover.pngHostile Takeover
Když armáda vyhraje boj, obdržíte rekruta * za každých 600/300/200 XP z hodnoty poražených nepřátel.
*: Rekruti se Vám přiřadí jako BONUS do hvězdy. Neobdržíte je přímo jako jednotky v dobrodužství.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_crash_course.pngNavigation Crash Course
Zkracuje cestovní čas generála na dobrodružství o 15/30/45%.
Manuscript Tier 1
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Rapid_fire.pngRapid Fire
Zvyšuje maximální útok Vašich krátkých lučišníků o 5/10/15.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Jaggernaut.pngJuggernaut
Zvyšuje útočné zranění generála o 20/40/60. Útok má šanci 33/66/100% na poškození okolí.
Poznámka: Z mého pohledu plácání rukopisy. Raději investujte do první pomoci.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/First_aid.pngFirst Aid
Obnoví 3/6/9% ztracených jednotek z každého boje.
Poznámka: I třeba jen 1 rekruta - zaokrouhluje se nahoru!
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Jog.pngJog
Přidá 33/66/100% k rychlosti pohybu generála po mapě, když se vrací do tábora, nebo se po mapě přesouvá.
Poznámka: Ne při útoku.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/skilltree_general.png
Transport General Skill Tree
Codex
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Logistics_Master.pngLogistics Master
Zvyšuje kapacitu jednotek o 450.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_Master.pngNavigation Master
Snižuje přepravní rychlost generála na/z dobrodružství o 30%.
Tome
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Logistics_Journeyman.pngLogistics Journeyman
Zvyšuje kapacitu jednotek o 115/230/350.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_Journeyman.pngNavigation Journeyman
Snižuje přepravní rychlost generála na/z dobrodružství o 7/14/21%.
Manuscript
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Logistics_Apprentice.pngLogistics Apprentice
Zvyšuje kapacitu jednotek o 65/130/200.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/icons/Navigation_Apprentice.pngNavigation Apprentice
Snižuje přepravní rychlost generála na/z dobrodružství o 4/8/12%.
Poznámka:
[LIST]
Snížení rychlosti se sčítá.
Pro Santu doporučuji snížení rychlosti a pro běžného přepravního generála doporučuji zvýšit kapacitu.
Důvodem tohoto návrhu je, že někdy potřebujete Santu poslat na dobro (zapomněli jste nějakou jednotku) a následně by Vám mohl Santa chybět u dalšího dobra.
Z praxe vím, že mi 2.000 jednotek přepravní kapacity bohatě stačí (po upgradu jednoho transportéra kapacitu dosáhnu).
Navíc obyčejné přepravní generály mám dva (4.000 jednotek), tak proč Santu nezrychlit.
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2017_05_08_skilltree_generals/forum_footer.png