View Full Version : Cech
Prometheus
30.12.12, 01:20
Cech v současné podobě nabízí jen základní možnosti správy.
Uvítal bych následující možnosti:
-posílat hromadnou zprávu jen určitým hodnostem (nyní se hz posílá všem)
-zobrazování data a hodiny poslední aktivity člena
-lepší správu práv v cechu (inspiraci můžete čerpat např z FoE; možnost odstoupit, předat práva jen na nábor atp.)
-cechovní pokladnice kam by kdokoliv z cechu mohl zaslat libovolné zboží nebo materiál a správce by jej dle uvážení rozesílal
-rozesílání přednastavené uvítací zprávy nováčkům (nově příchozím členům)
-informace pro vedení kdo splnil gildovní úkol a kdo ne
Souhlas, taky bych něco takového uvítal.
Další paráda by byla, kdyby šli nějak upravovat barvy jmen podle hodností v cechu pro chat. Nebo obecně, kdyby si každý mohl změnit svoji barvu písma/jména, klidně jen v rámci cechovního chatu.
Je to neskutečně nepřehledné, když to člověk nečte permamentně, stačí pár minut tam nekoukat a už se v tom hrozně těžko orientuje.
Prometheus
03.01.13, 09:52
bump
Přivítal bych místo chatu cechovní fórum,s možností založení různých témat
Přesně tak. Zkusím sepsat nějaký komplexní návrh a udělám pro to téma :)
matlak: alá travian, tam to bylo perfektně vyřešený
Naprosto souhlasím, informace pro vedení kdo splnil gildovní úkol a kdo ne by mělo být samozřejmostí pro efektivní vedení a správu cechu.
SipkovejRuza
04.01.13, 17:26
Cech v současné podobě nabízí jen základní možnosti správy. ...
hromadná pošta - určitě :)
aktivita člena - určitě + graf
práva - 4 je dost málo ... když 1. je více méně pro majitele (tak jen 3 je opravdu málo)
pokladnice ... a to není? nevlastním cech a zatím se o finance cechu nestarám, ale myslel jsem, že něco takového tam je :-O
zpráva nováčkům ... pokud bude pošta dle hodností a více hodností, tak by to mělo jít jednoduše :)
informace ... přidat k aktivitám
HanziCZek ...
úprava jmen by byla taky skvělá
dobré nápady ... akorát to bude náročnější na provedení .... na dlouhé lokte
+ Seznam cechů a informace o cechu a členech ... vím, že to je klikací hra, ale změna informace by mohla být jen po změně řádku šipkou a ne klepnutím
mít možnost skrýt některé informace o členu jen pro cech ... zatím mi připadá, že je vidět všechno všem, ale možná ne
S prvním příspěvkem souhlasím a byl bych rád, kdyby to bylo, co nejdříve........
Alespoň aby měl správce cechu možnost vidět kdo už cechovní úkol splnil by byla obrovská pomoc. A další drobnost. Bylo by fajn kdyby šel zjistit věk jednotlivích hráčů, stačilo by orientačně třeba +18/-18.
SipkovejRuza
17.01.13, 11:23
a jak bys to 18+ ověřoval ... co si tam zaklikáš to tam máš
nikdo ti OP nekontroluje
já bych spíš uvítal kdyby se tu někdo zodpovědný vyjádřil k těm návrhům ... ano dobré je možnost, blbost nebudeme dělat --- jinak si tu jen tak plácáme
některé mi přijdou dobré a přímo logické a nechápu, že tu už nejsou zabudované
Dobrý den,
jsou to výborné nápady, hlavně s tím spravováním cechu. Pokladnice asi ne, protože to by ulehčovalo práci multiúčtům+ správce by měl moc velkou moc nad členama. Předám dál, že jsou požadavky na vylepšení cechů.
BB_Kahsi
Jen bych poprosil, aby jste zvážili: Prohodit odměny za splněný cechovní denní úkol. Takhle to nahrává jen k tomu, abych byl neaktivní a přesto dostanu dost mincí, když se úkol splní.
Když pominu již zmíněné GUI prvky cechu a nové funkce, tak by se mi líbilo toto:
- Nové týdenní a měsíční cechovní úkoly. Něco většího třeba dohromady nasbírat 100.000 kamene na stavbu hradu apod.
- Místo dalších a dalších bonusů za cechovní mince, spíš nějaké okrasné prvky, třeba obyčejná rezidence bez povolenky za 100 cechovních, různé zahrady, jiný druh cest, nové skiny na budovy, speciální budovy typu klášter (tj. že jedna nahradí víc) apod. = napadá mě obří slévarna na měď.
- Pak nové budovy typu přístav (generuje náhodně suroviny za den), nebo banka, která podle množství vložených peněz generuje mince (např 1% denně).
- Prostě něco zajímavé, ne miliarda různých 3kových bonusů v různých časech
a co rozdelit cechy podle velikosti a urcite souteze mezi cechy (kdo splni driv nebo s lepsim skore urcity ukol, dobrodruzstvi,...)
Zase pomaloučku, nesmíme vývojáře přehltit.
* Co nejdřív bych uvítal hlavně nějaký způsob na zjištění aktivity hráčů - prosté "Last Online" by stačilo.
* Přihodil bych Cechovní "log" - "Novinky cechu" - aby zobrazovali navíc např. Hráč xxx dosáhl úrovně xx, Hráč xxx dokončil úkol cechu xxxxxx (hlavně teda). Podobně jako to teď zobrazuje co vedoucí dělá s lidma.
Nechápu proč se tak bráníte implementaci guild banky. I sebenejpitomějšílaciněvypadajícírádobyonlin e hra má guild banku, na dvě hlavní herní měny stačí! (Mince a Drahokamy). Účelově pouze na zvyšování kapacity cechu, klidně ani neumožnit výběr, ale vymyslet potom i co by se s těma penízkama dalo dělat dál (nějaký cechovní "perky" atd ?)
Vzhledem k tomu, že neni banka a hodnosti nemají žádný smysl, kromě prvních dvou, nevidím žádnou nutnost přidávat další.
Cechovní obchod je k smíchu. Nad tím by se chtělo všeobecně zamyslet. Vůbec by to nějak chtělo vybalancovat měny. Dám praktickej příklad:
Další lot v trhu stojí 3,6,9,12,15... mincí nebo 3,6,9,12,15... drahokamů. Tady je poměr 1:1
Jedno cechovní místo stojí 400 mincí, dvě cechovní místa stojí 495 drahokamů, poměr cca 1,6:1 (Mince:Drahokamy)
100 mincí do skladu stojí 375 drahokamů - 1:~4 ?
A teď cechovní mince:
Rozjařený geolog stojí 300 drahokamů nebo 4000 cechovních mincí (1:~13)
Exotické ovoce stojí 99 drahokamů / 12h = 66 drahokamů / 8h, talíř těstovin stojí 380 mincí cechu (1:~6)
Ještě nejsme v takovém stádiu, kdy by mince byli tak vzácný, ale podle mě mince cechu nejsou o moc míň vzácnější, nechápu proč to je tak diametrálně odlišný.
That's my two cents.
S těma perkama je to dobrý nápad, chtělo by to něco, co odliší cechy, přesně tím stylem jak je to v Bčkových hrách, máme x členů, ti členové investují do cechu (suroviny, peníze, čas) a tím si vylepšují cech samotný, který jim přidává (suroviny, alkohol, přírůstek lidí, boosty, nové úkoly, prostě cokoliv)
Cechovní mince jsou momentálně dobré jako platidlo, něco s čím se dá hezky šmelit v aukci, pro někoho možná k nakoupení nějakých bonusů, ale drtivá většina bonusů je prostě jen minimálně využitelná.
+ nabízí se možnost nedělat pro cech nic, každý den si napsat do podpisu, že člověk splnil úkol a nesplnit ho = profitovat z práce jiných. V případě protočení odměn (20 pro cech, 90 pro člena) jak tu někdo navrhoval, se tenhel typ úkolů může rovnou zrušit jako cechovní, pač by nebyl o spolupráci, ale o dělání pro sebe...
Ještě bych měl jeden návrh. Mít v rámci cechu možnost zástupu. Když někdo jede na dovolenou a je týden bez netu tak by mohl někomu v cechu udělit zastupovaní. Třeba jen na omezenou dobu. Klidně i se zákazem obchodování, aby se zamezilo převádění materiálu.
SipkovejRuza
22.01.13, 11:34
Zase pomaloučku, nesmíme vývojáře přehltit.
Nevím .. možná to bude vypadat jako nevděčnost, ale přehltit? :)
Hraju něco přes měsíc a co se opravilo z chyb, které jsou nahlášené už před mým začátkem? Řekl bych nula.
Ano byl mezi tím jiný vzhled - Vánoce a jiné úkoly ... ale to snad je pomocí parametrů a nějakých skriptů a ne přeprogramování kódu.
Překlady a texty - hrůza ... chyby, zavádějící texty ... přitom to je asi to nejjednodušší na opravu :) ... Dokončete dobrodružství se ztrátou méně než 0 jednotek milice. JAK? To mám nějaké zajmout, abych si je přinesl z toho dobrodružství? :)
... Stačilo by udělat mezi hráči soutěž ... jistě je tu spousta jazykově vybavených a nadšených hráčů. Odměnou může být D za splnění.
Texty, které se nevejdou do okýnek a chybí rolovátko ...
Chyby v bonusech ... hrůza - nahlášeno na podporu 2x ... vyjádříme se mailem ... ani ťuk!!
Sekání, pády chatů i hry, ... kolik nás už vůbec je (aktivních) ?
Cechovní úkoly ... bonus sem a tam (položíš a stejně to nevezme - viz nahoře), zaplať ze skladu - koně, mouka, meče, ocel ... dokolečka - dokonce úkoly na zbraně, které už nevyrábím - kr.luky a ž.meče ... proč?; "vyhozené" suroviny se v odměně za cechovní mince ani nevrátí ... ani se tomu kolikrát neblíží ... je to jen o pocitu ze hry pro cech/kamarády
Reakce zde na fóru na náměty ... no jestli je tu na to jen jedno BB ... tak se nedivím a nezávidím mu/jí. U některých je "předám/zajímavé" ... některé by to chtělo hned zamknout jako neproveditelné, jiné rozvíjet a podpořit :))
Kde jsou moderátoři? ... v tipech nebo námětech jsou dotazy, stížnosti na ban ... to se má přesunout kam to patří; slučování stejných témat do jednoho ... :)
Bude nějaký aktuální vývojářský deníček? Třeba nějaké úpřesnění :) ... je tam toho spousta, ale termín 2013 je dost nepřesný :))
... hezký den ...
Přidávám se k tomu, aby minimálně byl přehled o tom, kdo plní a kdo ne cechovní úkoly. A to nejenom pro zakladatele nebo vedoucího cechu, ale aby to bylo patrné pro všechny členy. Taky by se mi líbila optimalizace odměn na základě toho, kdo a jak plní a kdo se jen "veze".
Ahoj pokut to vůbec někdo čte a může předat dál programátorům
Ahoj nemohlo by být v Cechu nějaký mód dovolený pro studující, pracující na služebkách, nemocné, atd. aby neblokovali po dobu jejich nepřítomnosti ostatní hráče?
Wortix: idealne aby to bylo "zreknuti se questu den predem" aby to nebylo zneuzivane
Pochybuji, že se něco takového zavede.
Uvědomte si, že je hra dělaná (resp. tvůrci - programátoři - ...) jí dělali pro to, aby u té hry lidi seděli. Tudíž logicky nebudou dělat žádné prvky, které by podporovali to, aby u toho člověk nemusel sedět.
Smyslem hry je být aktivní -> hrát. Kdo nehraje, ačkoliv za to nemůže (je nemocný, je pryč, ..), neměl by být v cechu. Myslím, že je tam dostatečná rezerva v počtu lidí, kteří úkol nemusí splnit.
Zatím se nám v cechu za měsíc a půl, s vyjímkou jednoho dne kdy se to protáhlo do dalšího, podařilo každý den úkol splnit.
Souhlasím se všemi a MOC se přimlouvám za to, aby se změny a upgrade udělal CO NEJDŘÍV!!!! děkuji
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.