PDA

View Full Version : Novinky pro PVP



BB_Kahsi
23.04.15, 15:02
Toto vlákno slouží pro reakce a názory na novinku pro PVP - odměny a žebříček, více informací zde (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/2438).

Co se vám líbí, nelíbí, co přidat nebo ubrat nebo udělat jinak?

SeFF
23.04.15, 15:40
Tohle podporuji, tohle může být fajn pro některé hráče a taky donutit více hráčů hrát PvP. Většina chyb na expedicích už byla opravena (to taky chválím). Ale jednu věc prosím opravte. A to rychlost maršálů.

odkaz (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/2300-Co-by-se-m%C4%9Blo-ud%C4%9Blat-l%C3%A9pe-a-jak!):
5)


Autor: SeFF
Datum vytvoření: 29.12.2014
Popis problému: Maršálové a jejich časy (putování na dobrodružství, stavění tábora, ...). Jsou mnohem rychlejší než než např. generálové.
Řešení: Opravit rychlost maršálů na stejnou úroveň jako u generálů (maršálové se chovají jako by byli na speedu).

http://i.imgur.com/LYcokEg.png


Vím, že někteří hráči tuhle "chybu" podporují, ale pro blokování to není vhodné.

Marauder03
23.04.15, 19:14
a co takhle PVP zrušit :) Jasn tohle je hloupý návrh protože se vývojáři snaží PVP prosadit, i přes to že každý jejich "zlepšovák" přinese spoustu problémů jinde. Jenže kolik hráčů PVP v téhle podobě hraje nestálo by za to místo vnucování new pravidel udělat něco podle hráčů?
Co lidem vadí:
1) nutnost jiných generálů než na klasických dobro (bez problémů by šlo nastavit že generál na koloniích své schopnosti ztrácí a je tedy schopen velet x jednotkám
2) zcela jiné zbraně (opět nesmysl další nezávislá výroba zbraní (no tak bych nastavil jiné limity pro jednotlivé jednotky a jestliže si jednotka na dobro vezme 10 mečů (to sice nějak neodpovídá skutečnosti, chtěl bych vidět rekruta s 10 meči :)) ale holt by daná jednotka spotřebovala těch zbraní víc)
3) k tomu celému se vážou odměny, dnes je to bohapustá klikačka s doplnováním po pár stovkách. Zcela to změnilo ekonomiku ve hře - ano na svém lvl si pískám ale nechtěl bych dnes začínat.
4) jsou si vývojáři opravdu jisti že kolonie hráče nadchly, nebo se je jen snaží mezi hráče protlačit :)

Trijada
23.04.15, 22:09
Hra má mnoho chyb,co tak se nejdřív soustředit na ně a pak třeba přidat něco smysluplného.

Roderik
23.04.15, 23:27
Jelikož expedice nehraji a ani to v dohledné době neplánuji, tak si dovolím odbočit trošku jinam.

Já osobně doufám, že připravované změny pro expedice budou na dlouhou dobu poslední aktivita, kterou tímto směrem vývojáři vyvíjejí. Bez ohledu na to, jak hratelné či nehratelné expedice jsou nebo v budoucnu budou, tak VŽDY bude větší část hráčské komunity tuto část hry ignorovat. Ať už zcela nebo částečně.
Spousta hráčů hraje Settlers pouze jako oddychovku. Odkliká si každý den pouze to nejnutnější a zase pádí jinam. A s přicházejícím létem to bude ještě výraznější! Na nějaké expedice nebo dobrodružství nemají čas. Horko těžko zvládají nějaké to dobro do cechovního nebo denního úkolu.

Podle mě by se měli jako další krok zaměřit spíše na usnadnění hry všem hráčům. Umožnit seskládávat bonusy ve hvězdě, vyřešit nedostatek místa pro generály, přidat nebo zvětšit ostrov pro další výstavbu atd.
Také by nebylo na škodu pokročit v již rozdělané práci. Tím myslím například strom dovedností pro generály nebo kdysi dávno avizované další epické budovy.

LosAngel
23.04.15, 23:37
Tohle podporuji, tohle může být fajn pro některé hráče a taky donutit více hráčů hrát PvP. Většina chyb na expedicích už byla opravena (to taky chválím). Ale jednu věc prosím opravte. A to rychlost maršálů.

Vím, že někteří hráči tuhle "chybu" podporují, ale pro blokování to není vhodné.

To je chyba ???
Já myslel že vlastnost, protože i boje jsou poněkud zrychlené.
Pokud by se generál zpomalil, blokování by při stávající rychlosti boje ztrácelo smysl.

@Kahsi

Jak se máme vyjádřit k odměnám a postupům, když nejsou detailněji popsané?


Je možné implementovat variantu, kdy budu dobývat kolonii pouze proti banditům a ne proti hráči?


Zároveň takovou kolonii by mi nikdo nemohl vzít? Tuhle hru mám rád (a na tom jsem se shodl se spoustou lidí) z toho důvodu, že se tady něco buduje a nebojuje se proti hráči.

Ono bojovat proti jiným hráčům ani v této hře moc dobře nejde a nemá podle mě ani smysl, když nemohu obranu kolonie jakkoliv ovlivnit a kolonie nerozšiřuje moje území pro stavbu.


Generálové zabírají spousty místa. Další typy generálu v podobě maršálů? Zase další místo....
Navíc nové jednotky - omezuje mě silně velikost populace.


Zavést okrasnou kolonii.
Další ostrov, na kterém bych si mohl stavět dekorační předměty (na hlavním ostrově nebude brzy místo).


Odměny z kolonií.
Podle mě 96% lidí děla kolonii jen kvůli žule. Zajímala by mě statistika.


A co koloniální REKRUT? Expedice jsou jen pro hráče na vyšších lvl.....
Pro hráče na 30lvl je kolonie nehratelná (limit populace a cena zbraní). Hráč na 30lvl nemá dobyt ani vlastní ostrov.
Zbraně na kolonie jsou pouze ze železné rudy. Každý se snaží na dobrech likvidovat především Rekruty, neboť bronzové meče jsou "levné", rekrut nestojí tolik nápojů. Vcelku už mě začíná "unavovat" neustálá obnova dolů. Je to do zblbnutí.

Nexal
24.04.15, 03:24
a co takhle PVP zrušit
4) jsou si vývojáři opravdu jisti že kolonie hráče nadchly, nebo se je jen snaží mezi hráče protlačit :)
Dokud budou bonusy opet orientovany do PvP a ne do PvE tak nemam jedinou pripominku. Kdyz chce nekdo hrat tuhle cast hry, fajn. Co bych nerad je abych ji musel hrat kvuli nejakemu bonusu napr. do klasickych dobrodruzstvi.

Kazdopadne hrozne ten system pripomina Dragon level z MMHO a vime jak to dopadlo ...

Ravise
24.04.15, 09:05
(...) Vím, že někteří hráči tuhle "chybu" podporují, ale pro blokování to není vhodné.

To je chyba ???
Já myslel že vlastnost, protože i boje jsou poněkud zrychlené.
Pokud by se generál zpomalil, blokování by při stávající rychlosti boje ztrácelo smysl.


Je to vlastnost, ale někomu tohle nastavení nevyhovuje a byl by pro zpomalení maršálů.

LosAngel
24.04.15, 11:39
Je to vlastnost, ale někomu tohle nastavení nevyhovuje a byl by pro zpomalení maršálů.

Tuto vlastnost vítám, ale je mi taky jasné, proč se hráčům nelíbí.
1) lagy - když dostanete lag, nepovede se generála vyslat tak jak by mělo, máte smůlu..... Prostě jste o generála / jednotky přišli (nestíháte odvolat motorovou myš :) )
2) na počet vlajek musí mít generálové delší rozestupy, neboť jsou cca 3x rychlejší a když se posílá multiblok, je to nevýhoda (málo místa)
3) další problém je v tom, že po kliknutí na tábor musím ještě volit, která jednotka bude útočit jako první, další zdržení

shimimi
24.04.15, 13:56
No tak vytam nejake uspešné vylepšenie PVP/PVE, kolonii. Rebriček je fajn, hráč si môže pozriet aký dobrý je, porovnať sa s iným hráčom. Odmeny za hraní, postup v PVP/PVE, koloniach je tiež dobrá myslenka. Je otazne čo tam bude. Tiež by som pochvalil zmenšenie ceny železa na PVP/PVE koloniach. Ale skor sú tu ine veci, na zamyslenie, riešenie....

- OBchod s bodmi udatností: okrem maršala a toho proviantneho maršala za 20k sa tam nedá nič viac neoplatí kupit.

- Vyberanie produkcie z kolonie: toto chce upravu. bud nechs a to započitava rovno do skladu ako hodinová produkcia, alebo po strate kolonie, dobytí pride sprava a suroviny ktore boli vyprudukovane. Dobyl som koloniu na žulu, 12h bola chranená a pak som ju zratil a nemal som z nej nic.

- vyrobá zbraní: prečo zase na štíl zasobarni ??? Akademiu mam zaplnenu na 30dní !!!! :D :D :D a to jde pod bonuse 2x zrýchlenie po 6h... písal som, ze mohli dat normálne klasické budovy na výrobú zbraní. ano boli by tu dalších 6 nových budov ale výroba by sa uzcite rychlila.

- výrobný cyklus / hodnota vyprodukovaných surovín: sem by sa hodilo zvýšit hodnotu produkovaných surovín.

Osobný názor je taký, že to nieje / nie sú PVP, PVE, ani kolonie. Ked zabijém banditov, ako to že znova žijú pri stavaní obrani ???? Ako to že nemožem stavať obranné objekty kde kolvek ale len tam kde mi to je určené ???? Niektore miesta sú tak blbo umiestnené, ze obranná budova nemá žiadny efekt. (chápem, že potom, by kazdý staval okolo bosa, hradu... ale aspon to upravit tak, že dve - tri obranné budovy na sektor môžem postaviť kde kolvek.) Toto čudo čo tu je teraz, by sa kludne mohlo rozdelit na PVP A kolonie ...

BB_Kahsi
24.04.15, 15:59
@Kahsi

Jak se máme vyjádřit k odměnám a postupům, když nejsou detailněji popsané?



Jakmile se tato verze dostane na testovací server, každý si ji může osahat a na základě toho se vyjádří. Samozřejmě nečekám, že budete věštit z křišťálové koule.

LosAngel
28.04.15, 15:12
@BB

Tak jsem si zahrál několikrát kolonii, abych mohl dát validní zpětnou vazbu.
Expedice jsou zatím plné chyb, dvě zásadní chyby jsem reportoval (špatné zisky z kolonie a teleportování maršálů)

Pozitiva:

náklady na dobytí kolonie nejsou tak drastické, když se blokuje
odměna ze základní kolonie pokryje skoro náklady na jednotky (když dobře padne v podobě železné rudy a samozřejmě jsou nízké ztráty)



Negativa:

blokování je značný problém, zatím se snažím přijít na to, jak dlouhý čas vůbec zabere pohyb maršála a jak dlouho trvají boje (problém, když je server) přetížený a laguje
systém výběru jednotek je tragický a sytém posílání na boj taky (nutná změna)
interaktivní boj mi rovněž nepřijde zajímavý a je problematický, hlavně když je server přetížený a laguje
obrana kolonie je o ničem... již při dobytí kolonie vím, že o ni brzy přijdu! (toto je první důvod, proč kolonie dál hrát nebudu)
nutnost jiného typu jednotek (náročnost na velikost populace)! (toto je druhý důvod, proč kolonie dál hrát nebudu). Hráč na LVL 30 vůbec nemá šanci mít jednotky jak na standardní adventury, tak expedice.
jediná kolonie vydržela několik dní, o ostatní jsem přišel během několika hodin po získání, což mě demotivuje kolonie vůbec jezdit
bug v těžbě surovin na kolonii (reportováno na support)
nazývat expedice PVP je obrovský omyl!!! Nemohu ovlivnit, co se tam děje....
Bojuji defacto proti počítači, který se nijak nebrání. Takhle PVP nemůže nikdy fungovat, to je nesmysl !!! Perfektní PVP je v HOMAM online, ale to je taky jiný styl hry.


Poznámka:

(Ironie) Ví vůbec BB, co znamená význam PVP (Player vs Player)?? Expedice ve stávajícím stavu nemají s PVP cokoliv společného.
Dle mého názoru nelze v settlers udělat pořádné PVP. To byste museli vzít klasické settlers a předělat je do webové formy.
PVP by šlo udělat trošku jinak. Spíš formou soutěže, kdo kolonii dřív dobude, toho bude, mapa by se musela náhodně generovat (i počet jednotek), něco jako v Diablu.
Objem vytěžených surovin z kolonií vzhledem k tomu, že mi kolonie vydrží max 24hodin není dostačující a kolonie na uhlí, to je výsměch....
Je lepší (hlavně levnější a jistější) postavit zlatý důl, nebo dalšího uhlíře a kolonie nejezdit. S hostinou vytěžím o 200-500% víc surovin než mi dá kolonie a bude to nákladově i časově levnější!

Reborn
04.05.15, 14:50
mno v novem systemu se zatim neni k cemu vyjadrit..
pvp obecne je ztratovou zalezitosti a jediny duvod proc ho jet by bylo kdyz by z toho byl trvali bonus => coz se zase vylucuje s tim ze by jsi pvp jezdil po ziskani daneho bonusu..
k odmenam se zatim moc vyjadrit neda kdyz nejsou odmeny videt.. ale je to prave ono aby do neceho totalne nevyhodneho dali pozlatko neceho vyhodneho..
P.S. nezapomente dost vyvojaru zamestnat na velmi uzitecne budovy jako je 20* rychlejsi dul na zlato a dul na ledek a titan

vazne by to sneslo se zamyslet nad konceptem..

Lutheen
13.06.15, 07:00
To PvP je dobrá věc a i ty novinky se mi zdaj dobrý. Kolonii jsem však jel jen dvakrat a dále jsem to nehrál ze dvou jednoduchých důvodu - Ta armáda stojí takovýho železa a uhlí, že kvůli tomu nebudu stavět dalších 10 sléváren železa, to fakt ne. Tahle drahota se nezměnila, takže je nejezdím. A druhá věc je, že se PvP jednotky počítají do popky, sorry, ale chci si blokovat co nejmene popky touhle super extra drahou armou, který je k ničemu.

eLzyx
23.06.15, 09:33
jo, s tou populací je to špatné. Chtělo by to ten vodní hrad zobyvatelnit. První level 30 obyvatel, druhý 60 ... třicátý 900 obyvatel. Pak má smysl mít armádu i na PvP a ne jen na dobrodružství.

rizo80
15.07.15, 14:47
Ahojte, tak od velikonoc som mal pauzu s koloniami a cakal na zmeny co prinesie tabulka a novinky v koloniach. Zatial to celkom ide, nejde mi o zisk ani vytazok z kolonii, ide v podstate iba o body udatnosti a cervene hviezdy aby stupala uroven hradu. Fakt skoda ze hrad je zatial iba ozdoba, mozno neskor alebo nakoniec pride nejake prekvapko. Dosiahol som lvl10 - hrad mam lvl5 a odmena bola dalsia zbrojovka, co trosku vitam kedze vyrabam velke mnozstvo zbrani a viaceri reptali ze dlho trva vyroba, ja som ich vyrabal u seba a aj u inych hracov som si dal vyrabat, takto mozno budem viac sebestacny. Trosku nechapem v tabuke ucinnost dobijania kolonie, mozno mohol byt hlavny faktor pocet zabitych jednotiek, co by sa vlastne odvijalo od toho ze cim ides viac kolonii alebo vycistis viac sektorov mas viac zabitych, takto sa mozno da dat kolonia na prvy sup s vysokou ucinnostou a cely mesiac neni treba nic riesit, lebo dalsim utocenim na dalsie kolonie si tu ucinnost mozeme znizit a hlavne zatial stale neviem od coho sa ucinnost odvija, ci je to pomer zabitych mojich a nepriatelskych jednotiek, alebo casu, pouzitia lekarniciek, alebo od coho vlastne? Inak je to pre mna osobne ozivenie hry a je sa cim aspon zaoberat.

DrakSpek
01.02.16, 08:24
Jen takova drobnost k tomu blocku (na expedicich se blockuje vyborne) prave tim ze jsou marsalove rychlejsi to pekne odsejpa a krasne se da vychytat nacasovani.
Jedina nevyhoda je ze kdyz lagne server tak to prehazuje jednotky a dela chyby ale to nejni chyba rychlosti marsalu. Spis by bylo fajn zrychlit normalni generali protoze nez nekam dojedou tak u toho desetkrat usnu :D
Jinak expedice jezdi od prvnich lvl a nebejt tech par bugu a lagu tak je to parada. (mozna by pomohlo vice kolonii) je precijenom docela masakr kdyz se o 30 kolonii pere permanentne 500 lidi :D

TrojanHenry
15.08.16, 21:26
tak jsem po dlouhé době zkusil PVP, ale to co jsem zažil, to je hnus. Hláška "tato jednotka bude nasazena jako první" a ejhle ona to nebyla pravda, tudíž místo abych kolonii získal, tak jsem dostal na pr..... Takže jděte do pr....