View Full Version : Změny 24.2.
Toto je vlákno pro reakce a diskusi na změny 24.2. Více zde (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/2360-).
Marauder03
16.02.15, 20:26
Myslím si že úpravy tohoto stylu si můžou strčit za klobouček. Nevím o co v téhle hře jde - dovést ji k dokonalosti, nebo naštvat hráče tak až hru opustí ? Prozatím bych tipoval to druhé. Vývojářům chybí nápady a tak hru lepí do kupy jak se dá - například kolonie Vypadá to jako kdyby se vývojáři pokusili prodat neúspěšný projekt na stejném engine jako jsou settleři a hráč at si s tím kočkopsem poradí po svém :(
Je to dávno co byl první test odstřelu skal, nicméně mám dojem, že ten první typ vycházel levněji. Pro pár osamocených stavebních parcel moc hráčů odstřelovat skály nebude a pokud to zkusí nadšení nebudou S prominutím 44 - 172 míst tj 11 až 43 stavebních parcel na budovy za 18,9K diamantů ? Kdo tohle zplodil?. Chceme stavební parcely na budovy a ne pár míst na sošky a záhonky . To co zde chybí je rušení pařezů, ty často překáží víc jak ty skály :)
Ekoterorista
16.02.15, 21:00
Příliš drahá legrace se žalostným efektem :-(. Navíc, pokud si vzpomínám na test, nebylo ani pořádně jasné, jaký kus skály se odstřelem odstraní (mimo těch malých hromádek). Kdyby to nebylo za dia, ale za střelný prach (konečně by se využily ohromné zásoby ledku a mělo by to i vnitřní logiku), bylo by to dobré zpestření. Problém nedostatku místa by to sice nijak zásadně neřešilo, ale proč ne. Takhle udělají všichni nejlíp, když to budou ignorovat a počkají si na avizované rozšíření ostrova. I když není bohužel nikde psáno, že to BB taky nezmrví, nebo aspoň maximálně nepředraží :-(. Obecně nechápu obchodní přístup BB - přece každý musí vědět, že hodně hráčů, kteří si koupí pár diamantů, je lepší model, nežli pár hráčů, kteří utratí hodně. Ať mi nikdo neříká, že se najde tolik lidí, kteří do této v zásadě průměrné (ve všech smyslech tohoto slova) hry vrážejí tisíce korun. Sám za sebe říkám: sem tam si rád nějaký dia koupím, ale nikoli v tomhle množství. Za to ta hra prostě nestojí.
Ahoj,
z pohledu toho, kdo někdy cokoliv vyvíjel tak se musím malinko "zastat BB". Vývoj čehokoliv je velice náročná věc.
To co se zdá, že by mohlo být za týden hotovo, se najednou protáhne na měsíce.
Je náročné udělat něco, co se bude hrát dlouho a bude se to hrát zábavně a ještě na tom BB vydělá balík.
Musíme si uvědomit jednu věc a to je to, že tato hra dělá pro peníze a ne pro zábavu!
Vývojáři, servery, Internet, podpora, všichni musí být z něčeho zaplaceni.
Na straně druhé jsou hráči, díky kterým hra existuje, vyvíjí se a funguje.
Hraju Settlers online chvíli a z pohledu nováčka vidím mnoho nedostatků....
Každopádně se mi hra líbí mnohem víc, než Heroes Online. Ty jsem přestal hrát, protože .....
Vývojáři začali příliš tlačit na to, jak ze hry vytěžit maximum peněz a hra jako taková, začala silně upadat....
Stala se příliš těžkou pro nováčky. Nevyváženost postav se stala tragickou a hra nudnou... Dnes mi volal kamarád, který Heroesem žije a online hraje nonstop. Slavnostně mi oznámil, že to přestane hrát, protože domršili, co šlo.
Dejte si pozor, ať se Vám nestane to samé, byla by to škoda.
Existuje mnoho způsobů, jak z hráčů vytáhnout penízky.....
Ale také ještě více způsobů, jak je naštvat viz moje úvaha zde (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/2363-Velikonoce-2015-%C3%BAvaha?p=15394#post15394).
Je to dávno co byl první test odstřelu skal, nicméně mám dojem, že ten první typ vycházel levněji. Pro pár osamocených stavebních parcel moc hráčů odstřelovat skály nebude a pokud to zkusí nadšení nebudou S prominutím 11 stavebních parcel na budovy za 18K diamantů ? Kdo tohle zplodil?. Chceme stavební parcely na budovy a ne pár míst na sošky a záhonky . To co zde chybí je rušení pařezů, ty často překáží víc jak ty skály :)
Marauder03
16.02.15, 22:54
Chyby se stávají jenže např v listopadu došlo k velké změně v systému hry - původní celkem rozumný nápad aby přestaly padat zbraně se vylepšoval tak dlouho, až to setsakra rozhodilo ekonomiku Vysokých lvl se ty změny nedotknou, naopak vydělávají na zbraních ale nižší lvl si už ekonomiku nevybuduje ale vyžebrá.
Spolu se zásahem do odměn přišly vylepšení v podobě vyskakovacích tabulek u generálů a táborů které mají spíš rušivý a nikoliv informační efekt, připojili PVP které ovšem potřebuje speciál výrobu zbraní, rekrutování i generály tak že to spíš připomíná zcela jinou hru nalepenou k settlerům. Změny přinesly spousty chyb, ale místo toho aby se ty změny opravily, lepí se záplaty aby to jakž takž běželo
Tak že to i zde vypadá jak poslední záchvěvy před koncem a vývojáři se snaží vydělat ještě poslední finance za nesmysly
uberte hlasitost výbuchu při demolici o -12dB případně vyberte uplně jinej sampl. to co se ozvalo z repráků při první zkoušce připomínalo chrastění trsátkových blatníků při autonehodě dvou trabantů a vedlo mě k okamžitému vypnutí zvuků. pracuju jako zvukař, takže kdyby si BB nevěděli rady, můžu jim nahrát autentický odstřel v nedalekém granodioritovém kamenolomu :)
dejte jeden typ demoličního experta a podle typu skály zvyšujte potřebný počet. bylo by dobrý, kdyby byla možnost získat za dia takové množství demoličních expertů aby bylo možno zbořit všechny demoliční zóny
BTW doufám že nová budova z eventu se nebude jmenovat "rezidence velikonoční událost 2015"
VodnikVavrinec
17.02.15, 06:16
už jsem to psal několikrát, a napíšu to znova.
ANO, nápad na odstřel skal a získání místa je dobrý
ALE:
1/ zase nikde není napsáno, když odstřelím tuhle skálu ( BB označilo jako objectAXD_57) jakou budovu místo ní lze postavit. protože jsem přes 14 dní řešil s různýma lidma z podpory, proč nelze postavit úžasnou rezidenci v sektoru , kde kromě skladu nestojí vůbec nic. stále psali odpověď, že mám špatně nastaveného klienta nebo chybu v sektoru. ale realita je jiná -NIKDE není napsáno, kde lze úžasnou rezidenci postavit, těch míst je jen málo - dají se spočítat na prstech jedné ruky. takže když už jsou demoličmeni jen za DIA, ok, ale ať taky laskavě BB napíše, když zbourám tuhle skálu, co tam lze postavit. ( o neptořebných a překážejících stromech, pařezech a dalších kravinách na mapě nemluvě
brekeke
2/ x_hag má pravdu, mít zapnutý domácí kino normálně na půl plynu, tak asi sousedi zavolají hasiče, že něco explodovalo u nás v paneláku
Lucky_Thirteen
17.02.15, 10:12
Ahoj,
(...) Ty jsem přestal hrát, protože .....
Vývojáři začali příliš tlačit na to, jak ze hry vytěžit maximum peněz a hra jako taková, začala silně upadat....
Stala se příliš těžkou pro nováčky. Nevyváženost (...) se stala tragickou a hra nudnou...
Teď popisuješ Settlery, ne? :D
Tohle je přesně to, co se děje i tady. Hraju od Vánoc a už mi ta hra jako nováčkovi prostě nemá co nabídnout.
Lidi z naprosto pochopitelných důvodů odcházejí, proto se vývojáři v panice snaží ještě si něco nahrabat, než to tady definitivně padne.
Jenže to berou za ten nejhorší možnej konec a tak místo vylepšování hry a pracování na funkcích, které hráči chtějí, vymýšlejí předražené hovadiny za Dia.
Ja bych si to dovolil shrnout do par bodiku, to co se mi celkove libi a celkove ne:
1) PvP - zrusit (nebo alespon brutalne zlevnit vyrobu),
1a) ZVETSIT OSTROV - kdyz uz zabiraji jednotky pro PvP normalni popku, kde to asi mam stavet (kupovat za dia? :) )
1b) nekde by neskodil navod pro lidi, co moc nemaji se settlery zkusenosti, jak konfrontace jednotlivych jednotek budou fuingovat, nez jsem na to prisel, utratil sem 15k zeleza :(
1c) vydelek z ostrova absolutne a dramaticky neodpovida jeho cene za boj :( - TAK CIM SI POMUZU? 66ks zuly za 6 hodin? :) to jako pardon, i pruzkumnik prinese vic
2) Cedulky s obsahem generalovy roty - uz tolikrat sem tu hru vypnul protoze sem nebyl schopnej vcas a normalne poslat 5 generalu za sebou ... pokazdy sem se nekde uprostredniho generala zasek na tom, ze se mi tam porad ty tabulky zobrazovali a ja se nemohl prokliknout na generala pod nimi ... OPRAVDU NAS..ACI VEC !!!!
Udelejte ji volitelnou, nekde v menu zaskrtavatko.
3) UZ DELEJTE ZMENY CO CHTEJI LIDI, A NE CO CHCETE VY, ze je ok a jednoduche na vyvoj vs naklady ... tenhle model Vam moc dlouho nevydrzi ... Jste zivy diky hracum, proc stale chcete jejich odliv?
4) EVENTY - je pomalu uz to jedine, co ty lidi tady drzi pri zivote, vydina nejakych odmen atd ... TO JE SUPER ... ale pokud v tom neni diskriminace :(
5) PORADNE TO OTESTUJTE ...
NAPAD (tip):
========
Co takhle udělat stránku, která by jednou řekněme za týden aktualizovala údaje o všech ceších (počet odehraných dober v cechu, počet získaných surovin, počet získaných expů, nebo HM, atd. TO VŠE PODĚLENÉ POČTEM LIDÍ V CECHU = směrodatná hodnota porovnatelná mezi všemi cechy) ... Tím by se trošku zvedla úroveň hry s tím, že by cechy mezi sebou alespon trošku soupeřili o nějaké prvenství nebo tak. Je to bych rekl celkove jednoducha vec, a prinese mnohem vice uzitku a soutezivosti, nez nejake PvP :(
Zdravím,
pro začátek jsem si vyhledal předchozí informace o této novince co nás za pár dnů čeká. Poprvé to na nás vybalili v říjnu 2013. Zde jsou k tomu odkazy: Vývojářský deníček (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/1464) a příslušná diskuze (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/1466).
A nyní bych probral co vlastně za ten rok a půl změnili.
1. Z původních tří bonusů nám zůstanou dva. To bych bral jako plus. Pokud by zároveň upravili i pojmenování toho kamení určeného na odstřel na dva. Ale to ne. Názvy zůstanou nadále tři a hráči ty se v tom vyznej jak chceš. To byl takový problém nazvat malé a střední typy skal jedním názvem a ty velké určené pro odstřel dražším bonusem druhým názvem!?! Možná se vám to zdá jako prkotina, ale to bych mohl argumentovat i já, že je snad drobnost upravit názvosloví tak aby nedocházelo k nejasnostem který bonus na kterej šutr se používá.
2. Z původních cen 225/340/450 diamantů nám odstřel podražil na 550/990 diamantů. O 100% nahoru ... hmmm ... a malinko nenasytní nejste? Možná by stálo za to, napsat na úvodní stránku informaci, že tato hra je určena pro movitější hráče. Protože jak to tak vypadá, vývojáři rozhodně nepreferují mikroplatby a spíše doufají, že se uživí na těch pár jedincích, co do hry vráží tisíce. Nu, doufejte dál :D
3. V původní verzi bylo zmíněno, že bonusy půjdou získat i z několika úkolů. V nové verzi už o tom není ani zmínka, ale třeba nás nevypečou až tak moc a skutečně půjde získat tyto bonusy i jinou cestou než nákupem za dia. I když tomu moc nevěřím.
4. V nové verzi nám přidají možnost zakoupit si další stavební licence. No jasně! To dá přece rozum! Hráči kteří mají přecpanej ostrov a celý natěšení že si odstřelem skal vyzískají těch pár místeček navíc se celý žhaví vrhnou utrácet další diamanty aby jim nové stavební licence zase zůstali trčet nevyužité! Uplně vidím jejich myšlenkové pochody: "Co by jsme jim jenom ještě dali? Něco nového, co tu ještě nebylo a nestálo nás to moc práce. Už to mám. Zvedneme limit stavebních licencí. To určitě ocení a navíc si vyděláme další prachy. Stačí jen tady tu hodnotu přepsat na vyšší a je to hotové. To byl perfektní nápad a defakto bez práce. Paráda."
5. Pokud někdo doufal, že za ten rok a půl vývojáři vyslyší názory hráčů a poupraví tuto novinku k obrazu hráčů, tak se šeredně zmýlil. Jak sami vidíte, tak se nekoná žádný ledek, žádný prach, žádné posunutí patníků, zkrátka nic z toho na co upozorňovali hráči už více jak před rokem nevzali na zřetel. Nebo se snad mýlím? Vlastně moc nechápu co jim ten rok a půl trvalo. Žeby snad vyladění chyb a bugů? Proč se mě tomu sakra nechce věřit?
Co napsat na závěr. Ono je to vlastně jedno. Vývojáři si stejnak dál pojedou ve svých kolejích a dál si budou tvořit ty svoje výtvory. Uzavření ve své bublině a slepí hluší k nám hráčům. A hráči? Ti se s tím buď smíří nebo odejdou jinam. Takže všem přeji mnoho zdaru při smiřování s realitou co nás čeká. Nebo už snad raději popřát šťastnou ruku při výběru nové gamesky? To nechávám na každém z vás :-)
Marauder03
19.02.15, 15:13
Jde o to že se nám tím snížením typu odstřelu odstřely prodražují tj střední skála z původních 340 dia zdraži na 990 dia tj téměř trojnásobek navíc nebyly odstřely omezené počtem kusů tak že počítám že hráči budou vyčkávat kde se co vyplatí přeci jen testservr nemá zcela identickou mapu tj ani přes četné restarty si hráč přesnější představu neudělá
To je pravda. Mapy nejsou identické a navíc se budou udajně malinko měnit, aby jim ty skály lépe seděli. Takže počítám s tím, že po údržbě se mě zasekne mapa a nepůjde se přihlásit. Opětovně si přečtu zprávu: "Načítaná zóna obsahuje chybu, ... bla bla bla." Jen čekám kde mě jaká budova zmizí, protože se zkrátka nevešla do upravené mapy.
Za ten rok a půl si mohli dát trošku práce a poskytnout hráčům předem informace o tom, kde a kolik stavebních míst přibude. Řešení by myslím nebylo tak složité. Vidím na mapě skálu, vyberu si z hvězdy příslušný bonus a po najetí myšky s bonusem na skálu se vyobrazí volné stavební parcely které by byly k dispozici po odstřelu dané skály. Hráč už si pak sám dokáže porovnat kde jaké místo přibude oproti původní mapě se skálou. Nebudeme přece po vývojářích chtít něco tak složitého, jako barevné odlišení klasických stavebních parcel a těch případně nově uvolněných po odstřelu skal :-)
osladilous
23.02.15, 13:00
Ahoj, kdy bude opraven úspěch "Boss" u expedicí?
Zdravím,
abych jen neplakal v globalu či cechovním chatu, rozhodl jsem se přispět také svou troškou do mlýna. Odstřel skal je docela dobrý nápad, spousta hráčů má problém kam postavit budovu, jelikož už mají vše zastavěné jenže.. Cena odstřelu skal je přemrštěná, k čemu nás chcete jako hráče donutit? Aby jsme si kupovali DIA a utráceli je za nesmysly?? To asi v plánu nemáte, pokud ano, tak je tu něco špatně, ale co? Jak už tu bylo zmíněno, tato cesta, kterou to vypadá že jste se jako vývojáři z BB vydali mi přijde tragická, jelikož na jejím konci není šťastný konec, ve kterém je spokojený vývojář a spokojený hráč. Tato cesta končí odlivem hráčů, protože už je to nebaví.
Popisky u generálů - jen k zlosti, při blocích se to plete. Ale možná to byl záměr. ( Z odměn na dobrech nepadají zbraně, tedy hráč musí zbraně vyrobit, když mu ztížíme bloky, bude muset likvidovat tábory jeden po druhém, větší potřeba zbraní - nechce čekat, utratí dia.)
Velikonoce 2015 - supr, akorát nevím proč máme mít úspěchy z expedicí, když je nikdo nehraje. A navíc jak si mám koupit věci za stará vejce, když je nemám? Přijde mi to jako dobrý vtip. Akorát mi do smíchu není.
Expedice, neboli PVP - proč mám vyrábět jednotky pro PVP a ty mi mají zabírat místo? Proč, když výrobní cena jednotek je tak vysoká, že zisk z kolonie naprosto nepokryje náklady na její dobytí a udržení. Když suroviny potřebné na výrobu expedičních jednotek prodám na trhu a koupím suroviny které získám dobytím kolonie, tak jich budu mít víc za stejnou cenu. Jednoduchá matika.
Závěr bych napsal asi jen toto. Touto cestou, kterou se vývoj TSO ubírá doslova kopíruje spoustu ostatních her, které zjistili že hráči jsou ochotni platit za to, že si zahrají a mají něco navíc, tak začali zdražovat a přidávat spoustu blbostí a nepotřebných věcí které šli koupit pouze za peníze - DIA a hra se začala stávat nehratelnou. Chápu že něco vytvořit není jednoduché, ale promiňte přidat něco nového, co funguje jako když to nejde a ještě učinit nehratelným to co předtím fungovalo, to už mi přijde jako umění.
Fungování stylem já něco vyvinu, dám to do hry, oni za to zaplatí a my zbohatnem, přesto že to činí hru nehratelnou nejde. Chápu, potřebujete peníze na vývoj a provoz hry, ale pardon TY PENÍZE VÁM DÁVÁME MY HRÁČI, takže si myslím že občas poslouchat to co hráči říkají a řídit se podle toho by nebylo na škodu.
Neboť:
NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN.
Na tohle se nedá nic moc víc napsat. Já nejsem nijak moc náročný hráč, ale některé věci opravdu nechápu. A to je odstřel ruiny, což je jedno stavební místo za nehorázných 550 dia. Skály a hory, to bych ještě bral, ten kdo má všechny jámy na dia, všechny měděné doly, tak za co by ty dia utratil. Ale odstřel jednoho místa za stejnou sumu jako odstřel 5ti, to je trošku moc. A že jich tam je :))). Někde nahoře někdo píše, že se jedná o 19k dia, tak to je pecka, to je pěkná fůra lovů :))). Tak to raději poškám, než mě těch 5 jám dosype a nebudu vědět co s modráskama.
Co se týče PVP, já bych je i hrál, ale kdyby zde padala vskutku adekvátní odměna. I za současného stavu jak to je, ale proč tam třeba nepadají zbraně na dobrodružství, které se musí normálně vyrobit?? Kdyby tam padaly děla, to by byl zájem vskutku větší, protože v dnešní době se 1000 děl prodává přes 15k mincí.
Co mě ale opravdu mrzí, že nováčků je tak strašně málo, že je to až vybízející k tomu, postupně hledat jinou hru. Já bych i pomáhal, dával odměny zadarmo, ale když není komu, tak je to smutné. Ale tohle evidentně BB netrápí. A to si myslím, že je ten největší problém.
no me by zajimalo proc je na odstrel vic veci nez kolik si muzeme poridit strelmistru a demolicnich tymu... co jsem to tak pocital tak pokud jsem se nesekl tak na odstrel je 12 hor ale k dispozici jen 8x tymu na jejich odstraneni... a u strelmistru je to obdobne...
Tutéž otázku jsem položil už při testování a žádná odpověď nepřišla. Jediné co mě napadá je, aby hra byla spravedlivá. Takto jsou totiž naštvaní jak hráči co na odstřel skal nemají diamanty. Tak hráči co draho nakoupené diamanty utratí a následně zjistí, že jim stejnak další skály budou nadále zavazet!!!
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.