PDA

View Full Version : Změny systému bitev: První ukázka



Zergous
01.09.14, 19:04
Po dlouhodobé zkušenosti. Žádné "novinky" hry nebyly ku prospěchu hry. Buď ji zjednodušovaly, nebo kazily nikdy to nebylo nic koncepčního a k něčemu aspoň nic na co bych si vzpomněl. Už minimálně rok tam místo programátorů pracuje uklízečka, která nadatluje cokoliv co ji napadne. Spousta hráčů navrhovala spoustu zajímavých věcí, ale realizace nula. Většinou je klika, že po "vylepšeních" se toho nezmastí zase tolik.

a) čeština furt nic
b) zarolovaný chat furt nic
c) určitě spousta oprav úkolů, a dalších chyb, ale kdo by si to měl pamatovat

Bylo avizováno hafec novinek. PvP, vylepšení ostrova, nové mapy ,souboje , větší místo na ostrově. Hmm ách jo :-)

Pěkný den :-)

Reborn
02.09.14, 14:29
kdyz jsem se poptrve dozvedel ze by se mel menit system boje rikal jsem si "proc v ostrem provozu hry" ale zaroven jsem si rikal ze by to mohlo byt rozumne protoze je dost najivni

vysledky ktere jsem videl na testu
- posunuti rekrutu, lukostrelcu kratkeho luku a generalu o rychlost dolu z nich dela naprosto nepouzitelnou jednotku. -> kdo si poridil neomezene medene doly proto aby mel zasoby rekrutu nyni muze veskerou produkci zbourat a nahradit mozna tak produkci per nebo delat v zasobarne vymeny bronzaky za zeleznaky
- zavedeni splash a rozmezi 1/xx u vsech jednotek vede k prisernemu navyseni ztrat (BK tak 2* vice ztrat, pohadkove tak odhadem 10* vice ztrat)
- rektace zustava po 25 kusech
- zlevneni jednotek co do ceny zbrani ale stale stoji popku -> popka ktera je problematicka nyni bude jeste vice problematicka jeji narocnost 2-10* stoupne
- v naslednych zmenach je pouze zminka o planovanem rebalancu adventur z hlediska dropu zbrani, bez blizsi specifikace bych rekl ze toto je vhodne resit prave i vzhledem k ztratam na adventurach ale mozna jsem moc velky idealista..
- jednotky na pohadkovych adventurach s velmi velkym damage ktere bylo problem udolat i predtim dostali vsechny splash -> nyni me nenapada racionalni zpusob jak tyto jednotky porazit
- propastne zvyseny rozdil mezi zakladnimi generaly(200) a MMA/veteran/major - pokud neplanujete do hry investovat penize zrejme neni vhodne ani s hrou zacinat
- tuna undefinet textu a chyb v zobrazovani damage apod

vzato kolem a kolem tento "novy" system boje bych videl jako v celku objektivni zpusob k tomu skoncit z touto hrou a pokud ho takto prosadi s nejvetsi pravdepodobnsoti to udelam..

k vyvojarum: to ze se nevyplati pouzivat nic jineho nez rekruty / kratke luky "vyresit" tim ze jim snizim damage, zivot, vsem nepratelum dam splash a jeste je pro jistotu dam na pomalejsi utok aby vsechny jednotky utocili pred nima(az na pomale) je komicky dukaz toho ze tu nekdo nepremysli s cim maji zacinajici hraci vubec bojovat..

Hekysek1
02.09.14, 16:02
by ma zaujímalo čo je to ten splash

diracc
02.09.14, 17:03
Splash je zasažení víc jednotek najednou. Normální útok, je vždycky jen na jednoho protivníka.

PapajaCZ
02.09.14, 18:18
Sice jsem na testu ten nový systém ještě nezkoušel a nejspíš se ještě několikrát změní, ale napadl mě takový kompromis mezi současným stavem a změnou systému. Co třeba po vzoru WoWka zavést na dobra nějakou obdobu heroic modu - stejné dobro, které by šlo hrát na vyšší obtížnost , třeba i za lepší odměny, ale nechal bych to jako volitelnou možnost.

Nexal
02.09.14, 18:45
Sice jsem na testu ten nový systém ještě nezkoušel a nejspíš se ještě několikrát změní, ale napadl mě takový kompromis mezi současným stavem a změnou systému. Co třeba po vzoru WoWka zavést na dobra nějakou obdobu heroic modu - stejné dobro, které by šlo hrát na vyšší obtížnost , třeba i za lepší odměny, ale nechal bych to jako volitelnou možnost.
http://i.imgur.com/4wSU8ib.jpg
(aby bylo jasno, to jsem nepsal ja, ale takovy je ted "trend", mozna vyhodit tu negativitu predpojatosti a zkusit to ?)

celkove mi to prijde jako hroznej mix - jedna zmena vyborna, druha nepochopitelna

Ravise
02.09.14, 19:08
:mad:
- v naslednych zmenach je pouze zminka o planovanem rebalancu adventur z hlediska dropu zbrani, bez blizsi specifikace bych rekl ze toto je vhodne resit prave i vzhledem k ztratam na adventurach ale mozna jsem moc velky idealista..


Rewards: We removed all weapon rewards from the adventures. We will adjust the remaining rewards later on, when we are done with the unit rebalancing and we have a better idea of the overall losses players will have in these adventures.
O zbraně z odměn přijdeme, "na oplátku" se zlevní jejich výroba, ale co z toho, když budou muset padat jako mouchy.

Jak již bylo řečeno, degradace rekrutů z lidských štítů na zbytečné vojáky naprosto zruinuje ekonomiku mnoha ostrovů. Proč je mi to tak povědomé? Ach ano, povánoční hyperinflace. (K tomu bych ještě dodal aprílové chování serveru, vychytanost fobalových serepetiček a geniální vynálezy zejména v podobě nejrůznějších bedniček)


- zavedeni splash a rozmezi 1/xx u vsech jednotek vede k prisernemu navyseni ztrat (BK tak 2* vice ztrat, pohadkove tak odhadem 10* vice ztrat)

U šéfů dokonce x půl až x.

Dál jsem z DD na testu vyvodil, že se bude měnit rozložení a složení táborů na dobrodružstvích. Proč teď? Nemělo se na to myslet před koncem bety? (zlatá beta, už je to tu zase). Dá se nějak zařídit, aby bylo plnění dobrodružství pro začátečníky stejně obtížné, ale pro pokročilé složitější (neboť to vidím jako cíl změny systému)? Kdyby byli osadníci OSS projekt, už by byli pohřebení svým vlasním forkem.

Shrnutí? Protestuji proti zavedení současné vývojové verze bojového systému a změn s ním spojenými do ostrých verzí hry.

Zergous
02.09.14, 20:25
Souhlas s Ravise(m). Mě by potěšilo, kdyby se styl boje proměnil na aktivní stejně jako v heroes a bylo to trošku o tom co kdo naco použije. Jelikož H&MM je součástí Ubisoftu neměl by být problém s licencema.

Jinak to, že to vedou do kopru je celkem očekávatelné ne? :-) A devalvace všeho je dlouhodobý proces. Když jsem začínal já .. tak to byly děla, které nemělo smysl vyrábět, protože padala, ale i tak mělo smysl vyrábět mince a další věci a obchody s dia uvolnily trh aj. Prémko zkrátilo hratelnost tak na půlku. Zlaté věže udělaly výrobu mincí zbytečnou. Ono celkem není pro co hrát .. snad jenom koukat .. kam až to dokážou dotáhnout :-)

Cicigril
02.09.14, 22:40
nema to zadnou koncepci, zadnej cilenej vyvoj. prijde mi to jako kdyby se celej mesic dloubali v nose a pak tesne pred vyplatou, kdyz se jich sefstvo zepta na vysledky, narychlo kazdej vyplodil nejakou ptakovinu... o ni se zahlasuje a ta nejhloupejsi se predstavi jako novinka. zpetna vazba od hracu? asi takova ze co hraci oznaci za pitomost, to jde do live, to co by hraci chteli, to jde pod koberec.
nema vyznam rozpitvavat co za pitomost zase vymysleli, jen pozapomeli na to zakladni, na adv clovek jde, aby z ni neco ziskal. pokud je ale surovinova narocnost adventury vyssi nez hodnota odmeny, nikdo na ni proste nepujde.
a co budeme delat, kdyz nas uz nebude bavit jen nahazovat kosiky, hledat a stavet doly a cist pohadky o chystanych novinkach a vylepsenich? najdeme si jinou zabavu a pujdeme o dum dal :-)

Zergous
03.09.14, 05:08
Taknějak

Imperis
03.09.14, 06:53
přišlo by mě milejší kdyby se nepřátelské tábory na adv generovali náhodně, taktika stejná jen by si člověk musel hrát trošku z kalkulačkou
....no, proč to dělat jednoduše když to jde složitě a
rekrutace po 25 jednotkách ,to nemá cenu ani komentovat s tím se nebude nikdy nic dělat protože asi text kde je va foru číslovka 25 mají vývojáři v ignoru

Catherine36
03.09.14, 10:18
:mad:súhlasím,pripájam sa k Protestuji proti zavedení současné vývojové verze bojového systému a změn s ním spojenými do ostrých verzí hry.
to s tým rovno môžem praštiť..ak to presadia..:mad:

Reborn
03.09.14, 10:44
:mad:


O zbraně z odměn přijdeme, "na oplátku" se zlevní jejich výroba, ale co z toho, když budou muset padat jako mouchy.
...

navrh one "zlevneni vyroby"
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_combattest/meleeweaponcosts.png
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_combattest/rangedweaponcosts.png
je sice hezke ze jednotky budou brat mene zbrani ale vyroba se vice v nepomeru zdrazi + vetsi ztraty budou narocnejsi na chleba

Karamon
03.09.14, 11:04
tak z novyho bojovyho systemu mi jde zatim hlava kolem... nejak nechapu smysl tyhle zmeny... proc chtej proboha menit neco co funguje dobre... pochopim odebrani zbrani z lootu vzhledem k tomu aby jejich vyrobny meli vyuziti ale ten zbytek vubec...

Warder
03.09.14, 11:17
Ja to vidim ako tah na jednoduche "odrbanie a zmikanie" hrajucich ako sa len da. :-(

martin500
03.09.14, 12:44
Spousta zvas nadava ze ve hře už neni co delat a ono se není čemu divit. Vzdyt stači zapnout premko a bouchat dobko za dobkem podle navodu. Tahle zmena snad vyvaži trochu surky a hlavne např třeba děla apod. ktere ja třeba ani nevyrábím protoze to neni potřeba. To že přestane hrat kvuli tomu 5 lidi si myslim ze je jim uplne jedno. Třeba zase mince dostanou tu spravou hodnotu. Premkama to cele spizdnili a ja třeba za 3 dni hrani sem zvladnul z 42lvl byt na 50. Tak to alespon nebude tak jednoduche. To rekrutovani po 25 se da vpohode obejit když vyvojaři to nejsou schopni opravit, takze to me az tak netrapi a spis to jeasi zamer aby lidi u té hry vydrzeli dele.

Reborn
03.09.14, 13:35
martin500: ano hra je aktualne malo narocna kor kdyz clovek pouziva navody ale pak se muzem vratit k celke zajimave otazce "kdo je cilovy hrac?" hlavne z kraje sposta lidi nejezdila podle navodu a hrat bez veteranu/majoru/mma bylo standartem. Pokud adventury nepujdou racionalne dokoncit s normalnima generalama odradi se tim tak 70% novacku -> bude (po tak uz celkem malem prirustku) snizeny prirustek novych lidi -> bude se z toho cimdal vice stavat komorni hra. U par titulu uz jsem to zazil a kdyz komunita radove poklesne neni to moc fajn..

uz nyni mnozi z hracu tvrdi ze maji vice zuly z pruzkumniku nez z adventur

nevim jak pro tebe ale pro me hra uz neni vyzvou a to z duvodu ze neni moc oc usilovat.. chybi nejaky rozumny cil a tim ze udelaji hru obtiznejsi hlavne pro ty zacinajici bez veteranu / mma / majoru to pro me nebude onic zabavnejsi..

tomscott
03.09.14, 14:49
Odstraní zbraně z odměn, oslabí nejpoužívanější jednotky na čtvrtinu, zlevní rekruty z 10 bronzáků na 4 ale vstupní náklady na výrobu bronzu zvednou na čtyřnásobek a vstupní náklady mečů na dvojnásobek? Tohle jednání mi připadá asi takhle:
"Pořád nás otravujete se změnama? Tak tady máte změny!"

Protestuji proti zavedení současné vývojové verze bojového systému a změn s ním spojených do ostré verze hry. Navrhuju spustit novou verzi hry s novým systémem boje na samostatném servru pod uplně jiným názvem. třeba
Endless battle of the impregnable castle

Casiopea
03.09.14, 15:58
zdravím, tuším že pokud tohle projde, bude to daleko komplikovanější na důsledky, než se zprvu zdá
-jak už tu někdo zmínil, bezedný meděný důl se stane zbytečnou investicí
- převážná většina větších cechů nad 56 členů začne rušit CQ s adv, protože tam chodí denně nebo obden dobro nebo dvojité dobro a kdo by to za takových podmínek jezdil
- podle mě nebude ani dostatečná kapacita dolů na ostrovech za předpokladu, že každý důl nebude nějaký šílenec levelovat až kamsi nebo bufovat trojkama aby to sypalo železo
- mnohonásobně se zvedne spotřeba žuly na nalevelování slévaren oceli a titanu protože při současné délce výroby je bude třeba zvednout na lvl5 opět aby to stíhlao a pokud budou umírat vysoké jednotky místo malých bude třeba těch budov postavit daleko víc
- logicky se nadměrně zvedne spotřeba chleba, s tím spotřeba pšenky, vody a další pekárny a mlýny budou opět potřebovat místo, nic na tom neřeší ani fakt vylepšeného sila, jeho cena šplhá do závratných výšin nebo vodních mlýnů kam by je člověk asi tak všechny dal :-) a tuším že se na to dost lidí vysmolí to kupovat nebo ještě za dia :D
- surovinová náročnost odradí velkou spoustu hráčů ať už nováčků nebo těch kteří jsou někde v středu mezi malou a větší popkou prostě jedno větší dobro s takovou nákladností na jednotky nedají
- s tím přímo souvisí i verbování, když opominu klasika 25, což jak už tu bylo zmíněno se dá pořešit jinak když na to vývoj smolí, tak tu jde minimálně o délku, jedno kasíno na levelu 5 s trojkovým bufem nebude schopno doverbovávat tak rychle, vyšší jednotky podstatně delší čas
- a tuším že by se dalo vyjmenovat hromadu dalších věcí, ale má to význam ? myslím že ne

někdo tu zmínil že nějakých 5 stěžujících si hráčů nic neřeší, tu nepůjde o 5 lidí, pokud bych to vzala napříč zahraničnimi fory bude to v důsledku daleko víc lidí, kteří už jsou nějakou dobu nalomeni a tohle je jen podpíchne k rychlejšímu odchodu, jsem tu skoro dva roky, celou dobu se mluví o PvP na které čekáme a místo PvP nám předhodili kost ve formě tohoto neskutečného patlátu, mno...asi celkem zbytečné něco dodat, mimoto ani příliv nováčků není nějak výrazný, už před nějakou dobou se tu psalo že hra směřuje ke svému zániku, tuším že takovými návrhy jako je tento to jen urychlí

za mě tedy pro tento projekt bezvýznamné NE

Nexal
03.09.14, 19:55
zajimave je, jak rychle jsme presli od invitation NDA do publicu, to samo o sobe rika hodne

libi se mi odebrani zbrani a jejich nahrazeni zdrojema, uz min se mi ale libi co to znamena pro zaplneni ostrova
splash chapu, ale ostatni dusledky pro low lvl hrace jsou teda sileny, nehlede na fakt ze z pulky potvor na high lvl dobrech se pres noc staly bossove
zato pridani skveleho systemu initiative/line pujde vysvetlovat tezko, zvlast kdyz tyhle informace ve hre vubec chybi a prakticky se neni ani jak rozhodovat jaky jednotky tam poslat - ostatne cele mi to prijde ze to smeruje ke stylu "nas mnogo" s rekrutama
ekonomika pujde do haje, protoze takovy prodlouzeni vyroby, nutnost dalsi vyroby a vubec mista na ostrove nejsou schopny pojmout ani ted, natoz az prijde zmena z copper na iron retezce
doted jsme meli mezi dobrama jen jednu "marenu", ted jich tam bude tak dvacet, a vsichni se zase vratime ke hrani par dober jako to bylo na zacatku serveru, chtel bych predem politovat lidi co nemaji mnohá vylepseni pro boj, ty ztraty budou masivni
k tomu se opet prida problem celkove populace jakozto zasobarny vojska a bottleneck jmenem kasarna nebo casovy limit

KnizaPeter
03.09.14, 22:47
Ahoj - pridávam sa k žiadosti - zrušte to !!!

Protestujem proti zavedeniu současnej vývojovej verzie bojového systému a zmien - do ostrej verzie hry.

Začnite opravovať už značne nefunkčnú hru ,ale neničte čo ste ešte nepokazili !!!

Hlavne netvdťe že všetko súúúúúúper funguje :-DDDDD

Zhorny
04.09.14, 08:59
Takže můj názor je asi takovej

- zrušení lootu zbraní jednoznačně pro (to už mělo být dávno)

- změna systému boje tímto znůsobem jednoznačně ne - je to hrozný zásah do ekonomik ostrovů a lidi co do toho narvali dia vám asi moc nepoděkujou a stejně to nic moc neřeší, za nějaký čas se stejně udělaj návody a je to na jedno brdo

- změny na dobro se mi nejvíce líbí (jak tu již někdo navrhoval) náhodně generovaný počet jednotek v táboře eventuelně jeho pozice (v nějakém rozumném rozsahu) a možnost zapnutí heroic módu (ztížení dobra a odpovídající odměna)

- možnost boje MMH není špatná, ale asi by to dost neúměrně zvýšilo dobu dobra, ikdyž pokud by tam byla možnos automatického boje jako je teď tak asi proč ne

Kubaskovas
04.09.14, 09:23
Já bych jen potvrdil, co tu píše Zhorny o Dia...spousta hráčů do toho cpe peníze pod vidinou nějaké stálé a silné ekonomiky a méně starostí s neustálým obnovováním zdrojů, teď se novým systémem kompletně překope celá ekonomika a vyvstává otázka: Co mě má motivovat k tomu, abych do hry dal nějaké peníze, když stejně to, za co je utratím, může být hned po nějaké další změně na hovno? Viz. bezedné doly na měď při aktuálním návrhu změny bojů.
A to teda nebudu komentovat všechny ostatní nesmyslné plánované změny.
Co se mi líbí, je zrušení zbraní z adventur....hra se tím alespoň prodlouží a uplatní se některé budovy.
Potom například ten volitelný heroický mód také nezní špatně a byl by rozhodně lepší, než chystaná změna systému boje...

kyrosII
04.09.14, 10:08
Take se mi ta zmena nelibi, zaznela tu spousta duvodu, s nimiz souhlasim, takze to rozvijet nebudu.

Pripada mi vsak, ze by se zminovane neduhy teto hry daly resit tim, ze by vyvojari vymysleli nejaka nova temto ucelum vyhovujici dobrodruzstvi. Kdyz to hrace zaujme, budou ta dobrodruzstvi jezdit, kdyz ne, budou si jezdit stara osvedcena, takze takova "zmena" nikoho to od hry neodradi, a vyvojari maji spoustu dalsich pokusu. A dobrodruzstvi, kde jsou rekruti spatne pouzitelni se urcite vymyslet daji, viz. Prekvapivy utok.

Navrh ohledne nahodnych jednotek v taborech se mi nezamlouva. Stejne to vsechno vyresi simulator a jeho pouzivani pred kazdym utokem bude jeste vetsi opruz nez rekrutovani po petadvaceti jednotkach.

Zhorny
04.09.14, 10:26
Navrh ohledne nahodnych jednotek v taborech se mi nezamlouva. Stejne to vsechno vyresi simulator a jeho pouzivani pred kazdym utokem bude jeste vetsi opruz nez rekrutovani po petadvaceti jednotkach.

Tyto návrhy tu děláme jako něco podle nás smysluplnějšího než to co vymysleli machři z BB
dle mého názoru by nemuseli vymýšlet každou chvíli novou věc ale raději dotáhnout to co už tu běží
- třeba nasekat dalších 100 denních a cechovních úkolů (neustále se opakující je iritující)
- doladit knihařství - počítat 5 let na vyknihování všech specialistů je moc (a to nejsou generálové
a to bych mohl pokračovat do nekonečna :)

Reborn
04.09.14, 13:16
kdyz uz se to rozjelo timto zpusobem tak proc ne
pouzitelnost rekrutu: pokud maji myt smysl bezedne medene doly - nejvetsi diamantova investice ve hre - pak tato jednotka musi byt pouzitelna sice se to jeste da delat prez zasobarnu a meneni na zelezne mece coz by kapek resilo kdyz by se rekruti nedali pouzit ale to je zpusob kapek napalici

pouzitelnsot rekrutu na novych adventurach - reseni muze byt proste i na stavajicim systemu staci udelat bose s "aurou" -x do utoku / -x zivota jednotek proti nemu nastupujicich.. zmena statistik jednotek by take byla vhodna ale jeji nasledky se prolnou defakto vsim co hru dela hrou - adventurama, ano muzem si rikat ze dulezite je budovani ostrova ale mjen se koukat jak se toci obrazek by vas jako hrace hry znechutilo hned.. hra musi byt interaktivni a musi v ni jit neco delat (ne zbyrat kolekcni predmety ktere nevyuzijete k nicemu)

klidne bych byl pro zavedeni treba 10 tydenich ukou ci neceho takoveho kde by bylo dokoncete dane adventury apod ale predpoklada to rozumnou adekvatni odmenu - v tomto ohledu jsou nejvhodnejsi veci vazane na ucet. Proc? Protoze v konecne fazi hry pokud chcete videlat na soutezivosti hracu tak nesmi jit vec primo koupit od hrace ci za diamanty ale musi k ni vest nejaka cesta ktera je vyzvou a ktera se da castecne usnadnit (ne eliminovat) diamaty..

co me neskutecne stve je ze i po dlouhe dobe co tato hra bezi vyvojari stale nezvladli naprogramovat rekrtacnni frontu vojaku na vice nez 25 kusu, bohuzel jde o nadlidsky ukon. Kolekce a nova knihovna jsou stale nnic co se tyce zpusobu vyroby, duvod proc to nemuze byt jako v zasobarne dodnes nechapu. Je cimdal vetsim problemem vylozovani generalu ktere stale pridavaji do hry bez spetky rozumu a rozmyslu. Ano muzeme mit klidne 500 generalu ale kam je na hlavni ostrov mame vkladat??

neni co delat a oc uslovat po levelu 50, zmena systemu boje tak jak je navrzena muze odradit vsechny kteri nemaji 250/270/MMA generaly a odrdi i level 50 kteri by meli prestavovat cely ostrov jen proto aby mohli jezdit adventury ktere jezdili s kapek jinacim lsozenim armady - nevim jak ostatnim ale tato vidina se mi vazne moc nezamlouva..

jak jsem psal uz nekolikrat na testu i zde kdyz by byl nejaky rozumny duvod proto hrat (vzdalene a dlouhodobe cile kterych lze dosahnout) bylo by to fajn ale kdyz uz mate nakoupene vse kloudne tak je na case ali zmenit lokal..

btw osobne bych klidne i prestavel ekonomiku na produkci zeleznych a ocelovych zbrani ale za predpokladu - neomezenych zeleznych a uhelnych dolu nebo nejkeho jineho neomezeneho zdroje techto dvou komodit a hlavne uhli, vyroba zere tolik ze delat tyto produkcni retezce bere prilis mnoho mista a dostavovat neustale doly.. z toho uz jsme vyrostli ne pratele?

Zhorny
04.09.14, 15:44
klidne bych byl pro zavedeni treba 10 tydenich ukou ci neceho takoveho kde by bylo dokoncete dane adventury apod ale predpoklada to rozumnou adekvatni odmenu - v tomto ohledu jsou nejvhodnejsi veci vazane na ucet. Proc? Protoze v konecne fazi hry pokud chcete videlat na soutezivosti hracu tak nesmi jit vec primo koupit od hrace ci za diamanty ale musi k ni vest nejaka cesta ktera je vyzvou a ktera se da castecne usnadnit (ne eliminovat) diamaty..


Souhlas kam se třeba poděl typ úkolů "Čtyři větry" apd. to pokud by se vychytalo tak by to lidi mohlo i bavit a bejt na konci nějaká zajímavá odměna a je to

Casiopea
04.09.14, 15:55
tak bylo přece řečeno že nic podobnýho Větrům se už pravděpodobně praktitovat nebude, protože prozměnu plno hráčů řvalo že to bylo až příliš složité, takže od toho zřejmě upustili úplně, místo aby to poladili tak na eventy dávají klikací kalendář a úkoly nepodobné denním :D to máš těžký prostě když mají svou palici a neposlouchají hráče nedělají statistiky reakcí a z toho potom nějaké rozumné vyhodnocení následně zaimplementování něčeho zajímavého, tak to potom dopadá jak to dopadá :-)

Conan
05.09.14, 08:17
Jestli tenhle system boju zavedou,tak hold po hnedle 3 letech hry skoncim,abych nedostaval za ztraty jednotek nahradu ve zbranich a vymysli nejaky podivny bonus 50% utoku na bosse,ale jen pro generala a ne pro jeho jednotky,to me prijde dost divne.Ja mam neustale problem s zeleznou rudou a ted bych uplne shorel,bezedny doly na med si muzu ted strcit nekam.Ty idi.oti nebyli od zacatku hry schopny jakkoliv vylepsit zeleznou ekonomiku,v geologogovi neexistuje moznost zvyseni zelezneho loziska,ani zrychleni tezby,arkticky dul je v podstate jen zelezny dul na 5 lvl,pokud jste si vsimli,tak u vsech adventur spadla sance na odmenu Doplneni zeleza i moznost padnuti zuly,opravdu to tady vedou k zaniku.A abych boural budovy,co jsem si horkotezko vylepsil na 5 lvl,na to uz nemam chut.Na ostrove uz nemam misto na jakoukoliv novou budovu,generalove nemaji pristavaci plochy,ale zase si muzu koupit predrazeneho generala s kyblem na hlave,nebo nejaky skvely bonus 20 sudu za pakatel 170 diamantu,opravdu Ubisoftu tleskam.

Jerry-li
05.09.14, 08:40
Ale zase co jste čekali když si tu někteří poslední dobou stěžovali žě s příchodem MMA se boje zjednoduší a sníží se ztráty jednotek .Když už tedy něco takového chtějí zavést tak by to mělo být alespon odtupnované podle obtížnosti dobra a ne plošně pro všechny.

Reborn
05.09.14, 09:20
Jestli tenhle system boju zavedou,tak hold po hnedle 3 letech hry skoncim,abych nedostaval za ztraty jednotek nahradu ve zbranich a vymysli nejaky podivny bonus 50% utoku na bosse,ale jen pro generala a ne pro jeho jednotky,to me prijde dost divne.Ja mam neustale problem s zeleznou rudou a ted bych uplne shorel,bezedny doly na med si muzu ted strcit nekam.Ty idi.oti nebyli od zacatku hry schopny jakkoliv vylepsit zeleznou ekonomiku,v geologogovi neexistuje moznost zvyseni zelezneho loziska,ani zrychleni tezby,arkticky dul je v podstate jen zelezny dul na 5 lvl,pokud jste si vsimli,tak u vsech adventur spadla sance na odmenu Doplneni zeleza i moznost padnuti zuly,opravdu to tady vedou k zaniku.A abych boural budovy,co jsem si horkotezko vylepsil na 5 lvl,na to uz nemam chut.Na ostrove uz nemam misto na jakoukoliv novou budovu,generalove nemaji pristavaci plochy,ale zase si muzu koupit predrazeneho generala s kyblem na hlave,nebo nejaky skvely bonus 20 sudu za pakatel 170 diamantu,opravdu Ubisoftu tleskam.

jojo prestavejme ekonomiku na to aby utahla toto
http://i.imgur.com/2cehpN1.png
nejsem si jisty jak velkou produkci techto luku bych byl schopny utahnout s plnym ostrovem drevorubcu a pilek na tvrde drevo..

jinak proc to jde tak do kopru asi bude vlivem tohoto clovicka
http://bonusweb.idnes.cz/league-of-legends-kritika-obchodniho-modelu-fe3-/Novinky.aspx?c=A140812_194447_bw-novinky_anb#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

nikoho nezajima hra ale vsechny komerce takze jendalsi vyvrakovany titul

Karamon
05.09.14, 10:10
boje se zjednodusili i prichodem veteranu ne jen MMA, to samy ztraty... takze MMA bych do toho moc netahal jestli tohle zavedou tak se vetsina lidi vykasle na dobra a bude posilat uz jen pruzkumniky...

Casiopea
05.09.14, 13:05
Karamon no to než tu sedět a jen posílat průzkumníky a dostavovat doly, to je i skoro lepší to vypnout úplně ne ? tak hra potom postrádá jakýkoliv smysl :-)

Alidor
07.09.14, 16:48
pokud skutečně provedou toto jejich vylepšení, tak zřejmě to povede jen k tomu, že si najdeme jinou hru a tady skončíme, protože tu sedět a dostavovat doly případně posílat průzkumníky skutečně nemá cenu. Vždy se bojovalo pro zisk a ne,aby vítěz měl ztráty vyšší než kořist.

VodnikVavrinec
09.09.14, 04:39
zdravím, tuším že pokud tohle projde, bude to daleko komplikovanější na důsledky, než se zprvu zdá
-jak už tu někdo zmínil, bezedný meděný důl se stane zbytečnou investicí
- převážná většina větších cechů nad 56 členů začne rušit CQ s adv, protože tam chodí denně nebo obden dobro nebo dvojité dobro a kdo by to za takových podmínek jezdil
- podle mě nebude ani dostatečná kapacita dolů na ostrovech za předpokladu, že každý důl nebude nějaký šílenec levelovat až kamsi nebo bufovat trojkama aby to sypalo železo
- mnohonásobně se zvedne spotřeba žuly na nalevelování slévaren oceli a titanu protože při současné délce výroby je bude třeba zvednout na lvl5 opět aby to stíhlao a pokud budou umírat vysoké jednotky místo malých bude třeba těch budov postavit daleko víc
- logicky se nadměrně zvedne spotřeba chleba, s tím spotřeba pšenky, vody a další pekárny a mlýny budou opět potřebovat místo, nic na tom neřeší ani fakt vylepšeného sila, jeho cena šplhá do závratných výšin nebo vodních mlýnů kam by je člověk asi tak všechny dal :-) a tuším že se na to dost lidí vysmolí to kupovat nebo ještě za dia :D
- surovinová náročnost odradí velkou spoustu hráčů ať už nováčků nebo těch kteří jsou někde v středu mezi malou a větší popkou prostě jedno větší dobro s takovou nákladností na jednotky nedají
- s tím přímo souvisí i verbování, když opominu klasika 25, což jak už tu bylo zmíněno se dá pořešit jinak když na to vývoj smolí, tak tu jde minimálně o délku, jedno kasíno na levelu 5 s trojkovým bufem nebude schopno doverbovávat tak rychle, vyšší jednotky podstatně delší čas
- a tuším že by se dalo vyjmenovat hromadu dalších věcí, ale má to význam ? myslím že ne

někdo tu zmínil že nějakých 5 stěžujících si hráčů nic neřeší, tu nepůjde o 5 lidí, pokud bych to vzala napříč zahraničnimi fory bude to v důsledku daleko víc lidí, kteří už jsou nějakou dobu nalomeni a tohle je jen podpíchne k rychlejšímu odchodu, jsem tu skoro dva roky, celou dobu se mluví o PvP na které čekáme a místo PvP nám předhodili kost ve formě tohoto neskutečného patlátu, mno...asi celkem zbytečné něco dodat, mimoto ani příliv nováčků není nějak výrazný, už před nějakou dobou se tu psalo že hra směřuje ke svému zániku, tuším že takovými návrhy jako je tento to jen urychlí

za mě tedy pro tento projekt bezvýznamné NE



já Mohu bohužel jen souhlasit s Casiopena, Conan a dalšími zvučnými jmény, se kterými se tu setkávám od prvních dnů CZ serveru The SettlersOnline. V dobách, kdy server začínal ( listopad 2012) to byla extáze, něco nového, příslib zajímavé a chytlavé hry, kde se dá realizovat hodně věcí. V průběhu časů, projekt přejmenovali na Titanic. nyní jsme někde ve 45 minutě po nárazu.
ač nerad, ale vidím to asi tak, že už to nebude mít cenu a náladu hrát, po tom co podělaj i to něco málo, co nějak funguje a člověk si na to zvyknul.
nebudu opakovat ostatní, za mě NE NE NE? ať si nechaj ten novej systém pro Němce a nám nechaj náš starý.
ať nejdřív přidaj to co slíbili, židi jedni, nebo ať přiberou programátory z řad hráčů, kteří umí programovat, a ne jen mršit a psát chybné updaty.

Brekeke a Hawk z Dubaje

A_T_F
11.09.14, 04:14
No a není možné, že TSO je sociální experiment, který má vyzkoušet, jak moc si toho hráči nechají líbit, před tím, než skutečně definitivně přestanou hrát?

Zdenek1960
11.09.14, 14:42
na testserveru jsem absolvoval důvěrně známé OP a pokusil jsem se dobýt ostrov, můj dojem je tento - měď bude pouze na výrobu per a nástrojů, neboť k boji bude potřeba jednotek o stupeň vyšších než doposud. Ačkoliv jsem lvl46 nemám železný průmysl na té výši abych vyráběl potřebné množství ocelových a hlavně železných mečů. Nedovedu si představit, že na StatečnémMK mi "zařve" cca 3000M, 800S, 3000DL !! Spousta zkušených hráčů zkončí a noví nepříjdou když zjistí že bez EV a SK nedobudou svůj ostrov! Opravdu je tato hra pro nás? Nebo jen pro vývojáře ????

Casiopea
12.09.14, 03:00
Zdendo polož tu otázku jinak, opravdu ti vývojáři tu hru hrají ? nebo se prostě jen ráno probudí s nápadem, který nemá hlavu a patu ? :-) už jsem to tu kdesi jednou v jiným vláknu psala pokud by vývojáří opravdu poctivě odehrávali level po levelu s budováním ekonomiky od základu nemohli by probha vymyslet takovou capinu, protože tento koncept jen dokazuje fakt, že si na ostrov naklikají budovy na 5 levelu a něco zkouší, nemají naprosto ponětí o tom jak ta ekonomika funguje a co na sebe navazuje a jak se to celé buduje a popravdě při představě, že tu 2 roky něco stavím jezdím dobra jak magor abych vylevelovala potřebné budovy k fungování toho co potřebuju a pak to mávnutím vývojářského proutku začnu bourat a další dva roky budu budovat něco jiného, tak fakt jako že ne :-)

MP-E65mm
12.09.14, 12:01
Abych byl upřímný a když to tu čtu, tak mi ten nový bitevní systém nahání hrůzu. Nezkoušel jsem ho, bo mám už tak málo času a jsem rád , že si pořeším svůj kousek ostrova. Na druhou stranu není důvod těm, kteří to odzkoušeli nevěřit. A právě proto z toho nemám úplně dobrý pocit. Není to ledajaká "drobná úprava" a že jich tu bylo mraky (většinou ty, které hru neposunuly ani o kousek dál) tohle je sakra zásah do hry a představa , že prakticky vypadne rekrut z bojového dění vede ke dvou směrům. Bud předělat celý ostrov (ekonomiku) nebo říct hře pápá. Vzhledem k tomu že to hraji cca dva roky, tak se mi do toho vůbec nechce.
Podle mě to šlo řešit elegantnějším způsobem a pokud někomu leží v žaludku rekruti, tak se mohli udělat dobrodružství, kde by byly nepřátelské tábory s rekruty neporazitelný a mohl bych pokračovat dál. Těch způsobů je mraky.

Lupina
13.09.14, 15:45
No největší problém v téhle změně je podle mě to, že to žádná změna není. Ano každý voják bude změněný mít nějakou schopnost atd atd. Problém je v tom že koncept zůstává stejný jako doposud, takže za cca měsíc od uvedení tohole patche do hry zas budou návody ( pokud se je bude chtít těm lidem dělat :-) ) a lidi stejně budou jezdit podle nich jen budou prostě posílat jiné vojsko. Takže jediná změna kterou to přinese je to, že se prostě přestavý ostrov na výrobu jiných zbraní, což vysokým levlům zabere 1-2 týdny než doladí ekonomiku. Takže naprosto zbytečné "vylepšení". Po roce a půl kdy jsem tu byla každý den už tu týden nejsem a do halloweenského eventu ani nemám v plánu sem jít, protože tu prostě není nic co by mě motivovalo k tomu abych sem každý den chodila a postavila doly,poslala průzkumníky atd. Nadávat tady nemá smysl protože Hraju Heroes online který taky padá pod Ubisoft a ted tam dodali patch který předělává schopnosti. Na testu hodně lidí na to nadávalo, při uvedení na něměcký servr taky a stejně s tím nic neudělali a už je to i na českým :-). Takže máme 2 možnosti. Bud se s tím smířit a přestavět ostrov aby jsme měli vojsko na nový styl a nebo si najít jinou hru. nejlépe takovou kterou nedělá Ubisoft.

Jerry-li
14.09.14, 00:09
Hmm,také sice hraju Heroes online ale je tu jeden podstatnej rozdíl ,toto není na rozdíl od Heroesu beta verze hry.Pokud jim odtud odejde dost platících hráču a noví nebudou mít žádnou motivaci hrát tak bych řekl že to bude docela dost poznat ledaže by si řekli ze je jeden server nějak nevytrhne.

Lupina
14.09.14, 06:19
Ano Heroes je Beta. Spíš jsem chtěla poukázat nato že tady i na Heroesu na to vylepšení všichni nadávaj a stejně to tam přišlo a tady to na 99% přijde taky. Takže je vidět jak Ubisoft seje na hráče a prostě si tam plácnou co chtějí. Takže jak říkám jsou 2 možnosti. Přispůsobit se nebo je poslat někam. A popravdě moc nevěřím že je tu už nějak moc platících hráčů z těch co jsou tu dlouhodobě, protože ti už něco zažili. A nový hráči tady většinou moc dlouho nevydrží a z těch co vydrží hodně málo pošle peníze.

Roderik
21.09.14, 08:52
Všichni si tu stěžujete na připravovaný nový bojový systém. Mohl bych se k tomu přidat, ale to je asi zbytečné. Spíš by mě zajímala jiná věc a bohužel si ji nemohu ověřit, neboť neumím cizí jazyky.
Máte někdo informace z jiných serverů, ať už anglických či německých, jak reagují na připravovaný systém tamní hráči?
Já mohu pouze odhadovat, že z něj rovněž nejsou nadšeni, ale na druhou stranu moc dobře znám českou náturu, na všechno si stěžovat a vše kritizovat. Typický čech: do všeho kecá, všemu rozumí nejlépe a přitom ... udělá :-(

V rámci své optimistické nálady si totiž myslím, že pokud nespokojenost s připravovanou změnou bojování vládne napříč všemi servery, tak se jí zase tak brzy obávat nemusíme. Jeden server klidně v BB potopí, ale celou hráčskou komunitu si ztratit nedovolí.

Mariecerno
21.09.14, 10:13
hru tím to odrovnaj

Ravise
21.09.14, 11:25
Máte někdo informace z jiných serverů, ať už anglických či německých, jak reagují na připravovaný systém tamní hráči?

Koukal jsem na forum .com hry a spousta lidí je tam naštvaná dost podobně, i když se objevují i hlasy "jsem rád že z odměn zmizí zbraně".

E: on by to asi tak špatný nápad nebyl, kdyby se damaškový meč nevyráběl hodinu, žejo...