PDA

View Full Version : Re: Vývojářský deníček: DevBlog



Reborn
08.07.14, 15:27
asi by bylo vhodne udelat take zpetnou vazbu k tomuto blogu

event jako takovy:
proc tak velke mnozstvi kolekcnich predmetu?
proc pretizeni nekterych surovin a nevyuzitelnsot jinych? (napriklad rohy nebyli vubec k nicemu po cely event)
proc eventove adventury zabiraji slot na zakladani adventur? (je to pak velky problem pro stredne pokrocile hrace kdyz si zablokuji slot pro zakladani)
proc testujeme event diametralne odlisny od finalniho nastaveni? (testovat event kde jsou zdrojem pruzkumnici + kolekcni predmety je neco jineho nez kdyz tam prijdou i dalsi adventury)
proc nelze zrusit mnohdy nevyhodny deni ukol udalosti?

level 6 budov
proc levely farem kameniku a mramorniku bylo naznaceno, avsak proc levely farem bez levelu sil / vylepsenych sil?
opravdu nevim jak casty je kamenik ale osobne mam 1 kamenika ale napr boroveho dreva asi 30kusu(luky + uhli)
proc levely stoji kamenik 50, mramornik 100 a farma 300 kdyz kdybychom respektovali "urovne budov" je poradi kamenik, farma cca stejna uroven a mramornik o tridu lepsi budova? (zrejme respektovani toho ze level farmy je vyuzitelny)

Casiopea
09.07.14, 04:39
já bych tedy měla praktičtější dotaz na Kashiho, proč když se na Globále rozdávají banny za používání cizích slov, je blog na českém foru settlerů v angličtině, tu jsme v české republice nechápu proč bych na českém foru měla číst nějaké hotentotiny, případně si je nechat z části překládat, takže buď ať to náš admin přeloží a pokud to sám nezvládne tak ať si to od někoho přeložit nechá a dodá sem českou verzi, tohle je opravdu kapku o ničem

BB_Kahsi
09.07.14, 09:43
Překlad je v dalším příspěvku pod originálem.

Casiopea
09.07.14, 11:39
děkuju

Nexal
09.07.14, 19:27
Šťastný průzkumník bude dostupný u Kupce, ale až s další verzí hry.
Slo by dodat nejaky komentar ohledne casoveho ramce teto zmeny (popr. o jake zmeny se bude jednat) ?

Reborn
10.07.14, 09:22
Slo by dodat nejaky komentar ohledne casoveho ramce teto zmeny (popr. o jake zmeny se bude jednat) ?

pokud vim je nasazena na testu, zmena cecho obchodu(bude tam to skladiste...) + 1 stastny pruzkumnik pujde koupit za dia

BB_Kahsi
10.07.14, 09:48
Slo by dodat nejaky komentar ohledne casoveho ramce teto zmeny (popr. o jake zmeny se bude jednat) ?

Ahoj, je to hned pod tím: Více informací o další verzi hry, která přijde 22.7., se dozvíte příští týden.

BB_Kahsi
10.07.14, 10:19
asi by bylo vhodne udelat take zpetnou vazbu k tomuto blogu

event jako takovy:
proc tak velke mnozstvi kolekcnich predmetu?
proc pretizeni nekterych surovin a nevyuzitelnsot jinych? (napriklad rohy nebyli vubec k nicemu po cely event)
proc eventove adventury zabiraji slot na zakladani adventur? (je to pak velky problem pro stredne pokrocile hrace kdyz si zablokuji slot pro zakladani)
proc testujeme event diametralne odlisny od finalniho nastaveni? (testovat event kde jsou zdrojem pruzkumnici + kolekcni predmety je neco jineho nez kdyz tam prijdou i dalsi adventury)
proc nelze zrusit mnohdy nevyhodny deni ukol udalosti?

level 6 budov
proc levely farem kameniku a mramorniku bylo naznaceno, avsak proc levely farem bez levelu sil / vylepsenych sil?
opravdu nevim jak casty je kamenik ale osobne mam 1 kamenika ale napr boroveho dreva asi 30kusu(luky + uhli)
proc levely stoji kamenik 50, mramornik 100 a farma 300 kdyz kdybychom respektovali "urovne budov" je poradi kamenik, farma cca stejna uroven a mramornik o tridu lepsi budova? (zrejme respektovani toho ze level farmy je vyuzitelny)

Ahoj, na všechno neodpovím, ale aspoň na základy:
proc tak velke mnozstvi kolekcnich predmetu? - Je potřeba více druhů nepřátel, jinak by to bylo nudné a dále na každý buff 2 předměty, aby se rozhýbal obchod/vyměňování/spolupráce. Toto se mezi sebou pronásobí, některé předměty se "recyklují" ve více bonusech a je výsledek.

proc pretizeni nekterych surovin a nevyuzitelnost jinych? Tady nevím, asi prostě balancování.

proc eventove adventury zabiraji slot na zakladani adventur? Protože každý má jenom jedno místo na svoje dobrodružství a musela by se předělat celá infrastruktura. Jde udělat i to, že si nechám všechny dobrodružství události a potom jenom naráz během 10 minut všechno odklikám.

proc testujeme event diametralne odlisny od finalniho nastaveni? Test server je přesně jak jeho jméno říká, na testování a balancování, než verze jde na ostré servery. Na základě reakcí byla přidána možnost padání z dobrodružství.

proc nelze zrusit mnohdy nevyhodny deni ukol udalosti? Tady opravdu nevím, jesti to byl úmysl nebo přehlédnutí.

proc levely farem kameniku a mramorniku bylo naznaceno, avsak proc levely farem bez levelu sil / vylepsenych sil? Tyto první 3 budovy jsou na zkoušku, přijdou další.

Reborn
10.07.14, 12:32
predem diky za reakci..


Protože každý má jenom jedno místo na svoje dobrodružství a musela by se předělat celá infrastruktura. Jde udělat i to, že si nechám všechny dobrodružství události a potom jenom naráz během 10 minut všechno odklikám. citace z dev diare "Zpětná vazba od hráčů byla docela smíšená. Někteří z vás zmiňovali, že dobrodružství dokončili příliš brzy, což vedlo k časovým prodlevám bez nových úkolů." to co popisujes je presny zpusob jak jsem tyto adventury delal vcetne zapnuti premium uctu -> co se tyce eventoveho dobrodruzstvi bylo jeste kratsi nez jine prozatimni akce.. -> splnilo to ucel? navic osobne jsem pouzivam na drazsi tabory z pokrocilejcich adventur rain of arrow(hlavne na brankare napriklad na finale hodne usetrite)



Test server je přesně jak jeho jméno říká, na testování a balancování, než verze jde na ostré servery. Na základě reakcí byla přidána možnost padání z dobrodružství.Logika testuji neco, zmenim to a bez testovani dam na ostry provoz me jakozto vyvojare aplikaci neprijde moc logicka.. tobe ano?
testujeme neco prenastavilo se to testovalo se to napodruhe opet se udelala zpetna vazba aby na ostry pronikla neotestovana verze a svete div se s hlasenyma chybama uz v prubehu prvniho testu..



Tyto první 3 budovy jsou na zkoušku, přijdou další.
Samozrejme ale proc je farma jakozto zakladni budova ekvivalentni k kamenikovi 6* tak drazsi zatimco mramornik jako pokrocila budova stoji 3* mene? Jako kdyz by jste zavedli 3* rychlejsi farmu(idealne za stavebni licence at jsou k necemu dobre) aby se dali stavet 1:1 s vylepsenyma silama chapu ze ji date za specialni material a pekne ji napalite cenu ale tohle nerespektuje vubec hierarchii budov..

Ing-Smoula
11.07.14, 02:45
tak jakozto to mas ve skutecnem zivote s produkty ktere proste musi mit v domacnosti kazdy clovek vezmeme si treba pecivo vyrobis ho za nejakych 10-20 haliru ale ve skutecnosti ho prodas za 2 - 3 koruny :) Proste bez tohoto produktu se clovek neobejde a je potrebny pro kazdou domacnost kdezto napriklad Robot ( vysavac) ma produkcni cenu cca 3000 korun ale jeho vyrobni cena vyjde na 2500 a firma si z toho odnese jenom 500 korun za kus. Jelikoz tento produkt nepotrebuje kazdy a je vyslovne moc nevyuzity v domacnosti. Pockej za 10 let kdy uz to bude mit kazdy a bude to potrebny domaci vyrobek :)