View Full Version : Mistr bojových umění
Tak se nám ve hře objevil nový gen, v mnoha adventurách je dokonce silnější než Major, avšak návodů je zatím poskrovnu, tak jsem si prozatím dovolil využít těch již vymyšlených a pouze přepočítat a přepsat nastavení, snad to někomu pomůže, dokud se neobjeví lépe zpracované návody. Snažil jsem se vytvořit nastavení i pro ty, co zatím ještě nemají děla.
Ostrov pirátů (http://2i.cz/a166b69c4f)
Mateřská láska (http://2i.cz/a100d0fa29) (Mistr + Major), přidány alternativy pro Mistra a Veterána a pro dva Mistry
Černí rytíři (http://2i.cz/91b5f2d80b)
"Rychloveleknězové" (http://2i.cz/9dee3e14c7) ,aneb jak získat zpět hromadu vajec, co jsme utratili za Mistra :) Pro 2 hráče s Mistrem a Vetem
Čarodějnice z močálu (http://2i.cz/d777a78d5e)
Staří přátelé (http://2i.cz/43bb6b4192) , varianty s kušemi i s děly
Temné bratrstvo (http://2i.cz/2400d0fa29)
Hnízdo banditů (http://2i.cz/0d00d0fa29) - celkem slušný loot, 10k exp, 99 SC, 30% šance na Návrat do hnízda - zatím jediné dobro, ze kterého padají knížky!
Návrat do hnízda banditů (http://2i.cz/e6693e14c7) - šance na rukopisy, svazky i kodexy!
Návrat do hnízda banditů - rychlá verze (http://2i.cz/35793e14c7) Brzy snad do hry vstoupí speciální průzkumník, chtělo by to nachystat si pro něho zásobu knih :) (jen 2270Exp, ale rychle hotovo a plný loot)
Bohatým brát (http://2i.cz/713c6b4192) - nastavení s děly i bez nich
Tropické slunce (http://2i.cz/89b4e3c91a)
Ztracená lebka (http://2i.cz/a896c1eb38)
Vyhnanci (http://2i.cz/2987d0fa29)
Seveřané (http://2i.cz/272d7a5083) - Mistr + Veterán, nebo Mistr + Major
Zkažený Viktor (http://2i.cz/3ed394be6d) - různé varianty - i pro ty, co mají max kuše a k Mistrovi jen obyčejného generála
Pokusy na odlehlém místě (http://2i.cz/fde394be6d) - 2% šance na Andělskou bránu, 30% na Další pokusy
Hrdinský malý krejčí (http://2i.cz/66182f05d6) - Mistr + Veterán, nebo Mistr + Major
Hned zkusím Rytíře:-) Díky...
Ahoj,
prispeju take troskou do mlyna - pripravil jsem navody pro Mistra bojovych umeni na RB a BK.
Navod vznikl vzdy predelavkou navodu od Evila, resp. Killste. Veskere umisteni generalu a casovani bloku je tedy stejne jako v jejich navodech. Pouze jsem upravil slozeni utoku dle noveho generala. Jsou to navody BEZ DEL, dela jeste nemam, tak nemuzu slouzit tem, kteri uz je maji. S dely vam urcite utoky vyjdou jeste lepe a budete moci udelat vice bloku!
Veskere cislovani uvedene nize odpovida cislovani v puvodnich navodech. V pripade, ze je to jinak, je uveden komentar.
Oba vytvorene navody jsem prosel a funguji bez problemu. Pro vetsi bezpecnost je samozrejme lepsi otestovat utoky simulatorem. Za pripadne problemy totiz samozrejme nerucim. Nikdo po me nize uvedene nekontroloval. Pouziti tedy na vlastni nebezpeci. :)
Doufam, ze alespon nekterym pomuze nize uvedene do te doby, nez autori rozsiri sve navody i o Mistra. Pak uz bude tento prispevek zbytecny. :)
******************************************
RB - navod dle Evil - veteran bez del
******************************************
http://i.imgur.com/xFslQMT.jpg
Camp 1) 120 Nomad, 80 Composite
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 46R 1E 172C 1XB (36R - 41R - 46R)
Camp 2) 90 Nomad, 60 Lance rider, 50 Cataphract
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 168R 52E (142R - 158R - 168R)
Camp 3) 100 Cultist, 100 Firedancer
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 62R 73B 85XB (62R 68B - 62R 71B - 62R 73B)
Camp 4) 40 Cultist, 60 Dark Priest, 100 Firedancer
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 154R 1E 65C (128R - 140R - 154R)
Camp 5) 70 Cultist, 50 Shadowsneaker, 80 Firedancer
BLOCKING NORMAL general: 1R
WT1) 80 Cultist, 120 Firedancer
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 54R 91B 75XB (54R 86B - 54R 89B - 54R 91B)
Camp 6) 110 Nomad, 40 Riding Amazonian, 50 Cataphract
BLOCKING NORMAL general: 1R
WT2) 70 Nomad, 100 Lance Rider, 30 Cataphract, 1 Uproarious Bull
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 151R 69E (127R - 139R - 151R)
Camp 7a) 100 Cultist, 40 Shadowsneaker, 60 Firedancer
BLOCKING NORMAL general: 1R
WT3a) 80 Cultist, 50 Shadowsneaker, 70 Firedancer, 1 Dark High Priest
MASTER OF MARTIAL ARTS general: 185R (185R 1MoMA)
Camp 7b) 100 Cultist, 40 Shadowsneaker, 60 Firedancer
BLOCKING NORMAL general: 1R
WT3b) 1 Dark High Priest
ANY general: 200XB (0 - 0 - 0)
prumerne ztraty 782R a 160B
************************************************** **
BK - navod dle killste
************************************************** **
http://forum.thesettlersonline.com/threads/16332-Killste-Collected-Adventure-Guides-by-Various-Authors?p=197660&viewfull=1#post197660
Poznamky:
<> prvni tabory ze tri utocnych stran jsou cislovane stejne, oznacil jsem je dle svetovych stran; vzhledem k tomu, ze slozeni je ze vsech stran stejne, tak nebude asi problem rozklicovat, co kam patri
<> u prvnich tri bloku Mistr nahradi kanony, tj. na velitesky tabor staci jeden utok (varianta bloku Killste s kanony jen jine slozeni utoku Mistra)
<> u utoku na druhy hrad jsem nenasel smysluplne slozeni utoku, aby se predposledni tabor dal bezpecne zablokovat na dost dlouhou dobu, bez kanonu je tedy potreba jej znicit a blok nedelat
1) JZ tabory
BLOCKING NORMAL general: [1R 47E 150C (-)] {180 - 300 seconds of fighting}
BLOCKING NORMAL general: [41S 62E (-)] {200 - 380 seconds of fighting, 0.2% chance of 180 seconds}
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [112R 108E (90R - 101R - 112R)] {30 seconds of fighting}
2) JV tabory
BLOCKING NORMAL general: [41S 62E (-)] {200 - 380 seconds of fighting, 0.2% chance of 180 seconds}
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [112R 108E (90R - 101R - 112R)] {30 seconds of fighting}
3) temny hrad 1
BLOCKING NORMAL general: [5S 190C (-)] {160 - 260 seconds of fighting}
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [157R 63E (88R - 135R - 157R)] {80-100 seconds of fighting, 45 seconds marching time when blocking G starts fight}
4) SZ tabory
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [112R 108E (90R - 101R - 112R)]
5) velitel úžiny (camp 10)
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [51R 1E 40C 128XB (39R - 46R - 51R)]
6) camp 12
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [62R 1E 90C 67XB (46R - 56R - 62R )]
7) camp 15
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [120R 100E (117R - 119R - 120R)]
8) camp 16
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [82R 1E 57C 80XB (61R - 73R - 82R)]
9) camp 14
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [101R 1E 118XB (79R - 91R - 101R)]
10) temny hrad 1
MASTER OF MARTIAL ARTS general: [90R 130E (57R - 72R - 90R)]
prumerne ztraty 895R
....prumerne ztraty 895R
Ahoj, neprocházel jsem to nějak podrobně, je dost pozdě, ale nastavení pro kuše u BK tam mám a zdá se mi, že mi to vychází na ztráty lépe, já tam mám sice maximálku 888R + 75L + 20M, ale to jsem raději nadsadil a sečetl prostě všechny použité rekruty, už jen u těch třech táborů (120R/100V - ty tam máš 112R/108E, na ztráty je to však stejné) je průměr okolo 100R na tábor, takže o 60R dolů..... a ještě se dívám, já na ten druhý hrad posílám 20M+75L, což je sice o něco více než tvých 90R, mé nastavení však díky menšímu počtu kol umožňuje levý tábor před hradem bezpečně blokovat, což ušetří cca 90R.
Zjišťuji, že mne hrátky se simulátorem baví snad více než samotné hraní :) Je libo nějaké konkrétní přání?
Já bych měl prosím přání, návod na čarodějnici s mistrem ale max. kuše. Nebo i bez nich.
Já bych měl prosím přání, návod na čarodějnici s mistrem ale max. kuše. Nebo i bez nich. ....
Ahoj - však vše po věž řešíš jen za pomocí rekrutů, vojáků a kavalerie a na finální útok máš variantu s kušemi uvedenou...
Měl bych pro tebe návrh. Bylo by zajímavé zkusit zjistit, zda bude, za pomoci mistra přinejmenším přijatelně, hratelná černá ovce rodiny dobrodružství: Synové Veldtu.
Plus by bodl návod na překvapivý útok.
Měl bych pro tebe návrh. Bylo by zajímavé zkusit zjistit, zda bude, za pomoci mistra přinejmenším přijatelně, hratelná černá ovce rodiny dobrodružství: Synové Veldtu.
Plus by bodl návod na překvapivý útok.
U obou adventur to ztráty nepochybně sníží, vzhledem k náročnosti jsem s nimi čekal až na skončení eventu - s Temným bratrstvem jsem se "zadrbal" na 3 dny... Na Veldty už má rozpis jednotek Killste, ale určitě to budu chtít zanalyzovat, jakmile bude trochu času :)
Ahoj, neprocházel jsem to nějak podrobně, je dost pozdě, ale nastavení pro kuše u BK tam mám a zdá se mi, že mi to vychází na ztráty lépe, já tam mám sice maximálku 888R + 75L + 20M, ale to jsem raději nadsadil a sečetl prostě všechny použité rekruty, už jen u těch třech táborů (120R/100V - ty tam máš 112R/108E, na ztráty je to však stejné) je průměr okolo 100R na tábor, takže o 60R dolů..... a ještě se dívám, já na ten druhý hrad posílám 20M+75L, což je sice o něco více než tvých 90R, mé nastavení však díky menšímu počtu kol umožňuje levý tábor před hradem bezpečně blokovat, což ušetří cca 90R.
Ahoj, hlavní rozdíl je určitě v tom bloku na poslední hrad. Je to o preferenci, o co chce člověk přicházet. Ten můj návod byl cílený pouze ná ztraty R a nic jiného. Pokud někdo chce ušetřit R a obětovat i nějaké jiné jednotky, tak proč ne. :) Když jsou děla k dispozici, tak pak se to vyřeší... :)
U těch třech táborů jsou při útoku 120R 100S ztráty (92R - 102R - 115R), což je nepatrně vyšší, tak bych se přikláněl spíš k té mé variantě. :)
http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/?gii=1&r=120&s=100&u_2059=60&u_2061=60&u_2062=60&u_2066=10&adventure_id=15
Ahoj - však vše po věž řešíš jen za pomocí rekrutů, vojáků a kavalerie a na finální útok máš variantu s kušemi uvedenou...
Měl jsem na mysli mistra a obyč. generály. Bez veterána. A pokud možno i bez kuší. Prostě, 1 mistr, x normal generálů, R, B, M, C, LB, S.
A ideálně bez ztráty 100 C.
Měl jsem na mysli mistra a obyč. generály. Bez veterána. A pokud možno i bez kuší. Prostě, 1 mistr, x normal generálů, R, B, M, C, LB, S.
A ideálně bez ztráty 100 C.
Např 1.vlna Mistr 160R 60L (vše ex) ... 2.vlna normální gen 70R 10M 20L 100LDL - (max.ztráty 70R 10M 19L),(ø ztráty 70R 9M 2L)
Ahoj, hlavní rozdíl je určitě v tom bloku na poslední hrad. Je to o preferenci, o co chce člověk přicházet. Ten můj návod byl cílený pouze ná ztraty R a nic jiného. Pokud někdo chce ušetřit R a obětovat i nějaké jiné jednotky, tak proč ne. :) Když jsou děla k dispozici, tak pak se to vyřeší... :)
U těch třech táborů jsou při útoku 120R 100S ztráty (92R - 102R - 115R), což je nepatrně vyšší, tak bych se přikláněl spíš k té mé variantě. :)
http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/en/?gii=1&r=120&s=100&u_2059=60&u_2061=60&u_2062=60&u_2066=10&adventure_id=15
Jj, to máš pravdu, jsou to jen nuance, ale tvé nastavení tady opravdu vychází lépe
Já Syny Veldtu zatím hraji s veteránem, protože i přes ty ztráty se mi to dobrodružství líbí. Co se týká ztrát, tak se ušetří všechny koně, kdy se posílá první vlna na jistou smrt. A je jasné, že i u dalších táborů budou ty ztráty menší.
Tak jsem si střihnul Černý rytíře až teď a zjistil jsem chybu ve složení jednotek na tábor C5 ve verzi pro kuše. Na obrázku je uvedeno 65R + 1E + 4C + 80XB = 150 jednotek. Po přiřazení jsem zjistil že můžu ještě 70 přidat tak jsem přidal kuše. Nicméně po dokončení útoku a ztrátě 65R+1E+4C+17XB jsem si to hodil do simulátoru a zjistil, že pro dosažní psaných ztrát 64R musí mít mistr přiřazeno 74C nikoli jen 4. Je možné opravit?
Já vím moje chyba, že si to nehodím do simulátoru před bitvou :-D poučení pro příště...
Děkuji za upozornění, opraveno....
Jsou v plánu návody pro mistra bez děl na pohádková dobrodružství??
Ahoj, teď dělám pomaličku Hrdinského, tedy nastavení mám na papíře spočítané (variace Mistr, Vet, Major) a pomalu to jedu i na dobru, ale není moc čas, jsem rád, když se sem dostanu na půl hoďky před spaním. Určitě ale nebudu řešit nastavení bez děl, podle mne to je naprosto zbytečné (možná to max zkusím v budoucnu na Statečném), Mistr tady zásadní změny nenadělá (chtělo by to "Mistra" s 250, či více jednotkami :) ) a za ty samé prostředky, co bys potřeboval na dokončení krejči pod 48.úrovní, se s Překvapivým útokem (ale i se Seveřany, či BK) k dělům značně přiblížíš....
master dela radikalni zmeny na adventurach jako je ostrov piratu, cerny rytir, temni veleknezove... kdyz ho umis vhodne pouzit snizi ztraty na BK napriklad o cca 350 jednotek.. coz mi spatny neprijde :-D
Tak když se podíváš na mé návody, tak vidíš, že u většiny adventur opravdu Mistr výrazně sníží ztráty. V Krejčících jsou však většinou natolik silně obsazené tábory, že výhoda Mistrova (relativně) silného prvního útoku často nepředčí Majorovu, či Vetovu přednost většího počtu jednotek. Samozřejmě, pokud bys to chtěl porovnávat s nějakým masochistickým návodem pro obyč geny bez děl, potom opravdu bude vycházet obsazení s Mistrem mnohem lépe, musíš si však připravit také hromadu lékárniček, nebo ke hře sednout co 2 hodiny, abys to vůbec v termínu dokončil.
Hmm,pokud se nepletu tak by měl mít Mistr utok kolem 400 - 500 dm ale když s ním zautočím na past kde je 40 šedých vlků s 10ti hp a s utokem kolem 5 dm tak stejně přijdu o 1 vojáka co má 90hp a přitom by je měl Mistr sejmout sám prvním utokem.
Ahoj, teď dělám pomaličku Hrdinského, tedy nastavení mám na papíře spočítané (variace Mistr, Vet, Major) a pomalu to jedu i na dobru, ale není moc čas, jsem rád, když se sem dostanu na půl hoďky před spaním. Určitě ale nebudu řešit nastavení bez děl, podle mne to je naprosto zbytečné (možná to max zkusím v budoucnu na Statečném), Mistr tady zásadní změny nenadělá (chtělo by to "Mistra" s 250, či více jednotkami :) ) a za ty samé prostředky, co bys potřeboval na dokončení krejči pod 48.úrovní, se s Překvapivým útokem (ale i se Seveřany, či BK) k dělům značně přiblížíš....
Ahoj, díky za vysvětlení... A vlastně s tebou musím souhlasit, už jsem jel s mistrem Chytrého krejčíka podle návodu pro veta a spoustu útoků jsem nechal na vetovi, protože i podle simulátoru to vycházelo lépe...
Hmm,pokud se nepletu tak by měl mít Mistr utok kolem 400 - 500 dm ale když s ním zautočím na past kde je 40 šedých vlků s 10ti hp a s utokem kolem 5 dm tak stejně přijdu o 1 vojáka co má 90hp a přitom by je měl Mistr sejmout sám prvním utokem.
Ale ano, samozřejmě - protože vlci mají také první útok, takže v prvním kole ještě útočí.... je to obdobné, jako když mají některé seveřanské jednotky silný poslední útok, dají se krásně zničit kušemi s útokem normálním, aniž by stihly zaútočit, když však na ně pošleš dělostřelce, kteří mají také poslední útok, stačí ti nepřítel ještě natropit veliké škody.
EDIT - pokud na tuto past pošleš Mistra s 1R, budeš sice muset 2 hodiny čekat na zotavení, past ale zničí a ztráty budou právě jen 1R.
Tak když se podíváš na mé návody, tak vidíš, že u většiny adventur opravdu Mistr výrazně sníží ztráty. V Krejčících jsou však většinou natolik silně obsazené tábory, že výhoda Mistrova (relativně) silného prvního útoku často nepředčí Majorovu, či Vetovu přednost většího počtu jednotek. Samozřejmě, pokud bys to chtěl porovnávat s nějakým masochistickým návodem pro obyč geny bez děl, potom opravdu bude vycházet obsazení s Mistrem mnohem lépe, musíš si však připravit také hromadu lékárniček, nebo ke hře sednout co 2 hodiny, abys to vůbec v termínu dokončil.
me porovnani je cela adventura rozdil major + dela (s blokacema vhodne odjete) vuci master + dela + major
tve navody me prijdou nesmyslne popravde..
master dela radikalni zmeny na adventurach jako je ostrov piratu, cerny rytir, temni veleknezove... kdyz ho umis vhodne pouzit snizi ztraty na BK napriklad o cca 350 jednotek.. coz mi spatny neprijde :-D
me porovnani je cela adventura rozdil major + dela (s blokacema vhodne odjete) vuci master + dela + major
tve navody me prijdou nesmyslne popravde..
BK s plným XP/SC za 500R? Můžeš sem pls dát odkaz?
tve navody me prijdou nesmyslne popravde.. -konkrétněji? Nebo šmahem úplně vše? :D
-konkrétněji? Nebo šmahem úplně vše? :D
http://prntscr.com/3n7d66
letmo sepsane slozeni ktere pouzivame ve 3 idech s masterama kdyz moc nespechame a kazdymu 1* umre
http://prntscr.com/3n7d66
letmo sepsane slozeni ktere pouzivame ve 3 idech s masterama kdyz moc nespechame a kazdymu 1* umre
To ale přeci porovnáváš neporovnatelné, teoreticky můžeš dělat adventury skoro beze ztrát s tím, že potřebné tábory postupně ubiješ Mistrem s 1R, pokud ti tedy na to bude stačit čas - herní i reálný..... na výhodnost killu 1R s Mistrem na C6 upozorňuju a jinak jsou naše složení bez obětování Mistra na L1-L3 téměř totožné, (nebudeme-li se handrkovat o pár R, v průměru se to stejně ztratí). Také je otázka, zda než těch ušetřených 150R na L1 až L3 není výhodnější, aby si každý se svým Mistrem odjel své BK a ostatní 2 přizval, čímž každý bude mít 3 looty místo jednoho.
To ale přeci porovnáváš neporovnatelné, teoreticky můžeš dělat adventury skoro beze ztrát s tím, že potřebné tábory postupně ubiješ Mistrem s 1R, pokud ti tedy na to bude stačit čas - herní i reálný..... na výhodnost killu 1R s Mistrem na C6 upozorňuju a jinak jsou naše složení bez obětování Mistra na L1-L3 téměř totožné, (nebudeme-li se handrkovat o pár R, v průměru se to stejně ztratí). Také je otázka, zda než těch ušetřených 150R na L1 až L3 není výhodnější, aby si každý se svým Mistrem odjel své BK a ostatní 2 přizval, čímž každý bude mít 3 looty místo jednoho.
mno ja jezdim byka kde je rozdil maly.. takze mi nevadi kolegovi riznout mastera na jeho BK..
nicmene pokud to chces mit bez pauzi na ztaveni mastera odjedes to tak ze mastera riznes o C6(uspora cca 100r) a dojedes to majorem..
navodu se da vytvorit dost a je to jen a jen otazka herniho stylu
mno ja jezdim byka kde je rozdil maly.. takze mi nevadi kolegovi riznout mastera na jeho BK..
nicmene pokud to chces mit bez pauzi na ztaveni mastera odjedes to tak ze mastera riznes o C6(uspora cca 100r) a dojedes to majorem..
navodu se da vytvorit dost a je to jen a jen otazka herniho stylu To jistě ano, pro mnohé je výhoda, (mluvím teď opět konkrétně o BK), že jim stačí jen mistr bez veta, natož majora, znám více hráčů, co si o velikonocích koupili Mastera a na Veta jim už nevyšlo, no a zahrají si to dokonce i ti, co ještě nemají 48.lvl a ti už s Mistrem ušetří opravdu výrazně.
No nevím ale mistr se mi zdá spíše lepší v situaci kdy hrozí dost vysoké ztráty kavalerie a nebo pro ty co moc nespěchají na dokončení dobra ale nemohu to srovnávat s majorem protože na to ještě nemám lv.Ale i tak se s ním dá v porovnání s návodem pro normálního generála ušetřit celkem dost rekrutů a druhá věc je ta že se mi zdá že mistr je trochu rychlejší při bourání nepřátelského tábora než veterán.
I proti veteránovi ušetříš, i když má menší kapacitu, tak je jako 270 s tím, že je tam 50 koni "natvrdo".
Tak z Dalších pokusů už podle wiki padají nové bonusy (neměl jsem čas to vyzkoušet). Škoda, vzhledem k tomu, jak je k tomuto lootu obtížná cesta, mohli tam ten Lektvar nechat, lektvarové TB by byla jen třešinka za to pinožení, takto zůstává Pokusům jen Andělská brána, ještě tu dát do nějakého eventu a atraktivita té adventury je rovna Mařeně.
Bozkastavitelka
20.06.14, 09:53
Díky za návody, jsou super! vychází to na jedničku, moc se přimlouvám na návod na překvapivý útok s mistrem + normální gen. bez děl :)
edit:
zde jsem našla návod na PÚ s mistrem, funguje skvěle :)
http://prntscr.com/4gbd2d
Díky Božská :) ale teď se v práci rozjel takový blázinec, že nemám čas ani stavět pole, natož hrát dobra, jsem rád, že se zvládnu jednou denně přihlásit a aspoň vyslat průzkumáky a otevřít kalendář... cecháče dělám za gemy (pokud není jen zaplať, doplň) ... na dobra není absolutně time...
Ahoj, u BB se mi stalo, že věže "a,b,c,d,e,e,f,f" se nechovali jak je psáno v návodu. Když jsem věž označil neukázala se mi zóna odchytu (nebo jak to nazvat) a i když byl gen poblíž tak ho neodchytli jak je psáno v návodu.
Krok 4 a 5 jsem vždy musel dělat 2x, protože gen zničil jen věž na jakou jsem ho poslal (podle návodu) a druhá si ho neodchytla.
V kroce 11, jsem přišel o 100C protože, jsem gena poslal na V6 a "f" si ho měla ochytit ale mě se to tak nestalo, rozmístění genů jsem měl podle návodu.
Byla to jen nějaká dočasná chyba u mě nebo adventuru "upravili"? Stalo se to i někomu dalšímu?
Fogl: ano, na BB je chyba. Veze neodchytavaji, takze na ne nemusis posilat generaly (ignoruj je). Dle meho to bude co nevidet opraveno :-)
Jak už Gogocp napsal, ale pro jistotu ještě jednou, oficiálně- to že věže neodchytávají je chyba, která bude brzo opravena.
Ahoj
návod na Seveřany nejde otevřít. Prosím o reupload.
nebo nejde otevřít jenm mě?
Díky
Ahoj
návod na Seveřany nejde otevřít. Prosím o reupload.
nebo nejde otevřít jenm mě?
Díky
Mě jde
zdravím, zvykla jsem si dělat některé adventury podle tvých návodů. Dnes se mi je poprvé nepovedlo otevřít, tak bych ráda věděla jestli je chyba na mé straně. předem díky
i já jsem si zvykla na návody podle "Balkona", bloky festovni, ztraty male, návod srozumitelny, ale od pondeli se nemohu na jednotlive navody dostat . Je to velka škoda, moje otázka je, budou zase stránky zpřístupněny??? děkuji za odpověd
2i.cz vůbec nejde, takže pochybuju. Jedině snad že se autor objeví...
Balkon už nebyl přihlášený více než půl roku, zkusím jestli někdo z cechu nemá kontakt, ale moc v to nedoufám. Můžu poskytnout Balkonův rozpis na BK, ten jsem dal po paměti a s ověřením na simulátoru dohromady, ale víc nemám.
Ahojte,je někde aktualizovaný Balkonův návod? Jestli někdo máte jeho screeny na BK a RB linkněte prosím. Nejlépe MMA/GM s normal gen. blokama. Děkuji
BK je tady https://ulozto.cz/!eW2dD1zJGWJU/bk-balkon-png je pořád použitelný. Rb nemám a stejně je nepoužitelný, byly tam velké změny.
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.