PDA

View Full Version : STOP jednotvárnosti dobrodružství



Roderik
12.03.14, 17:11
Zdravím,

také vám přijde, že odehrávání dobrodružství už by jste zvládli snad po slepu? Některé mapy už znáte nazpaměť a nic vás v nich nepřekvapí? Měl bych jeden nápad jak tohle celé změnit, ale nebude se vám asi líbit :D. Kolegové v cechu na mě chtěli hodit síť a někam zavřít, prý pro moje dobro :rolleyes:

Celý vtip je v náhodném generování. Viděl bych to následovně:

1. stupeň obtížnosti (lehká) - klasická dobrodružství tak jak je známe. Žádné změny.

2. stupeň obtížnosti (střední) - pevný počet a složení armád v táborech, tak jak jsme zvyklý, pouze jejich poloha by byla náhodně generována. Pro smysluplnost by samozřejmě musely být pro generování předem dané oblasti kde se který tábor může objevit. Každopádně by to byl citelný zásah do strategie, blokování a používání návodů vůbec. Odměnou by byl o něco vyšší lot nebo lepší šance na zisk žuly, případně nějaká ta položka navíc.

3. stupeň obtížnosti (těžká) - pevně daná celková armáda na dobrodružství. Rozložení nepřátel do jednotlivých táborů, celkový počet táborů a jejich umístění na mapě už by bylo náhodně generováno podle předem daných kritérií, aby se zachovala smysluplnost mapy. Odměnou by pak mohl být například dvojnásobný lot a nějaká extra věc k tomu. Každé dobrodružství by tak bylo jedinečné a mnohem náročnější na odehrání.

To je celé. Zájezdy k doc. Chocholouškovi, výhružné dopisy a podezřelé balíčky prosím zasílat na můj nick :cool:

Lord Velitel Roderik, vůdce cechu Night's Watch

Zofie
12.03.14, 19:42
Mně se to zdá jako dost dobrej nápad ale mám obavu, že právě z toho důvodu to neprojde na BB :))
Navíc ta programátorská náročnost.... stačí se podívat, jak se (ne)zvládají jednodušší věci.

Klidně by ta náhodně generovaná dobrodružství mohla být i nová, do stávajících asi neradno zasahovat :)))

Casiopea
12.03.14, 19:47
jako nápad rozhodně dobré, ale to by prv museli vyměnit na BB to co tam sedí u toho skla pokud že to je schopné zplodit takový patlát jakým je dnešní údržba a najsou schopní odstranit ani tu pitomou diakritiku obávám se to co navrhuješ je spíš pro mimozemšťany než pro ně :DD

NetMiso
12.03.14, 20:37
Ano, super nápad. Nechal by som pre hráčov, ktorý hľadajú jednoduchšie hranie stále dobrá kde sa nič nemení a kde môžu ísť podľa návodu. Plus by som pridal generované dobrá pre nás ostatných.

Hrám od 1.12.2013 a podľa toho čo bolo v hre opravené a pridané za tieto 3 mesiace, generované dobrá sú ďaleko za možnosťami o čom môžme snívať že bude urobené. V poslednej dobe začínam skôr uvažovať či to stojí za to hrať a investovať do hry čas, keď staranie sa o ňu sa tak veľmi nezhoduje s tým ako by som si to predstavoval. Napríklad stále nemožnosť cvičit po viac ako 25 jednotiek.

vogon
12.03.14, 21:18
šlo by to udělat možná vytvořením nové kategorie dobrodružství. Základní klasická řada jak ji známe + bonusová řada kde by to probíhalo jak je popsáno výše. Kompletní změna adventur na tento systém je prakticky nemožná - utrpěl by tím celek, protože obsahuje koncepce mnoha herních prvků přímo navázaných na současný systém adventur - to by změnilo celou hru k nepoznání. Co se týče nudy na dobrech, každýho věc co hraje - zkoumat všechny dobra a nejezdit jedno pořád dokola, jen proto, že se to vyplatí taky funguje. Nakonec změnu přináší každá vyšší dosažená jednotka, každý nový typ generála. S každou novou kombinací se dají všechny adventury projet znovu.
A ty na kterých se hráč nudí? Ty jsou v drtivé většině určené pro nižší level a slabší jednotky než se kterými hrajete a podle toho se to taky trochu pozná. Pokud teda nemáte level 50 - pak už se charakter hry mění v očekávání co nového se ve hře objeví. :)

VodnikVavrinec
13.03.14, 07:21
Souhlasím s názorem, že v současném složení vývojáři resp implementátoři změn v BB jsou silně pod vlivem. Takže raději aby nic nového nepřidávali, neb tím jen kazí více hru, a pak brečí, že jim odchází platící hráči.
a za co taky platit? za to, že po běžné údržbě některé věci nejdou a jiné " se chovají podivně? tímhle postupem si platící hráče neudrží ba naopak, odcházejí a nový se netvoří.
stejně jako ve DIII a jiné hry, prostě špatně zvolený tým.

Reborn
13.03.14, 09:31
toto by bylo obtizne na implementaci odlazovani apod ale daleko vice nez na adventury bych se nyni zameril na zakladni otazku co s nabytym majetkem?
od vanoc kdy utrzky map ztratili uplne cenu a mince kvli tomu ze valna cast lidi je vlastnikem zalte veze take zustala pouze jedna stalice a to ta zula ktere je nedostatek.. ale co maji delat lidi kteri jiz maji nalevelovane veci apod?

nemel bych nic proti teto uprave byla by zajimava avsak nic to nemeni na tom zaco vlastne utracet.. kdyz by tu byli nejake vzdalene cile k plneni (idealne vazane na ucet) tak by to bylo dobre.. i treba neomezeny zelezny dul za 100K star cointu by byl spise nez efektem do hry vyzvou "ja to dam" ale oc chces bojovat? i pvp je zajimavym snem ale bez nejakeho rozumneho duvodu k boji je to jen vzdusny zamek bez smyslu..

napriklad i dalsi levely budov idealne za ty starcoity v kombinaci s materialem by byli vyzvou proc hrat ale takto?

konec koncu co znamena ze je neco cenne? da se za to pordit spousta veci ktere chci/potrebuji a je toho nedostatek.. "cennost" minci radikalne klesla protoze hraci(asi nejsem sam) uz neposilaji za xxx minci dene pruzkumniky na hledani adventur a valna cast je hrdym vlastnikem zlate vezicky..
chcete aby to hrace bralo dal? uvolnete limity (treba kazdy dalsi level budovy bude stat 2* tolik co predesli prosim neprehanet s delkou upgradu to je spise demotivace) a proste at si hrajou.. proc ne? neco co za velke penize poskytne alespon nejakou ne moc velkou vyhodu.. zadny extremy jako ta nova zasobarna apod

VodnikVavrinec
13.03.14, 13:16
Reborn má nápad dobrej, který už tu zazněl. Klidně ať další lvl budovy stojí 2x tolik surovin, co stál předchozí.
ale čas na UPG třeba jen 1 den. ne aby se to vzalo po vzoru ikariamu, kde je každý další level dostupný za 1,xy násobek surovin toho předešlého, ale i čas výstavby se tím prodlužuje. takže pak upgrade nějaké budovy klidně trvá i měsíc . což je demotivující.

NetMiso
14.03.14, 01:48
Keď si to tak vezmete tak maličke oživenie dobier a návodou zažijeme teraz s novým generálom z velikonoc. Predsalen sa niekde hodí viac a treba sa na to pozrieť a prerobiť rutinu aspoň trochu. Samozrejme na generované dobrá to z ďaleka nemá.

Djakkar
14.03.14, 10:55
Cíl,něco co se dá získat těžko, stojí to hodně surovin atd. To je to co by hře dodalo grády. Má představa je zlý čaroděj, usazen na neznámém místě, který škodí. Sešle na ostrov déšť:neroste obilí, vichr:náhodná budova spadne o level níž, poblouznění osadníků, pokles výroby a pod. To by se dělo u každého hráče a taky na ostrovech všech členů cechu. Ti by museli nasbírat dostatek cechovních mincí aby mohli vyslat speciálního průzkumníka který by nacházel části mapy, která by pak vedla na ostrov toho čaroděje. Mapy a mince by se ukládali v budově cechu která teď v podstatě nemá žádný význam. Po dosažení stanoveného počtu nalezených map by proběhla kompletace a na ostrov by se mohlo zaútočit. Na test serveru probíhá(myslím ještě) kooperativní dobrodružství, nějakým takovým stylem by šlo zničit toho čaroděje. Samozřejmě, že by to bylo extra náročný a odměna by tomu měla odpovídat, s tím, že každý(aktivní) člen cechu se musí účastnit a odměnu by si mohl každý vybrat z nabídky.(Třeba bezednej důl na měď, nebo úžasná rezidence a pod.)

Hekysek1
14.03.14, 12:42
pri predstave že by mi exo píla padla s levelu 5 na level 4 asi by som sa tu v živote neukázal
a neviem čo tu vymýšlate takéto veci keď do hry za chvíľku budú implantované co-op adventúry tam bude zábavy dosť

Ravise
14.03.14, 14:17
Musím souhlasit, že kdybych přišel o vylepšení kasáren nebo tak, byl bych hodně naštvaný. Co místo toho nějaké další/jiné bandity? Zabrali by sektor a všechny budovy by měly poloviční produkci. Aspoň trochu vzrůšo...

Reborn
14.03.14, 14:47
mno u zmen typu banditi se obavam jestli by to bylo motivacni ci demotivujici hlavne pro zacinajici a defakto i pro ty koncici hrace..

defakto zde chybi veci ktere by stali hodne usili nebo racionalni sumu diamantku(to za co se "leveluji budovy" v diamantech jsou naprosto nesmyslne castky.. konec koncu to hrace drzi nejdele dosti vzdalene cile a mezitim xy mencich

NetMiso
14.03.14, 15:26
7 Dní dačo upgradovať a štelovať výrobu aby mi to pekne vychádzalo a potom to mať celé rozbabrané a o levely nižšie beriem ako spôsob ako ma dostať veľmi rýchlo z hry :)

Inak neviem čo bude zábavné na coop dobrách, veď tie už máme teraz, len sme sa teraz dohodli, kto čo vybije. Na nových coop mapách to bude akurát presne stanovené, inak je to dobro ako každé iné. Aspoň že budú nové mapky, na to sa teším.

Roderik
20.03.14, 11:55
Cíl,něco co se dá získat těžko, stojí to hodně surovin atd. To je to co by hře dodalo grády. Má představa je zlý čaroděj, usazen na neznámém místě, který škodí. Sešle na ostrov déšť:neroste obilí, vichr:náhodná budova spadne o level níž, poblouznění osadníků, pokles výroby a pod. To by se dělo u každého hráče a taky na ostrovech všech členů cechu. Ti by museli nasbírat dostatek cechovních mincí aby mohli vyslat speciálního průzkumníka který by nacházel části mapy, která by pak vedla na ostrov toho čaroděje. Mapy a mince by se ukládali v budově cechu která teď v podstatě nemá žádný význam. Po dosažení stanoveného počtu nalezených map by proběhla kompletace a na ostrov by se mohlo zaútočit. Na test serveru probíhá(myslím ještě) kooperativní dobrodružství, nějakým takovým stylem by šlo zničit toho čaroděje. Samozřejmě, že by to bylo extra náročný a odměna by tomu měla odpovídat, s tím, že každý(aktivní) člen cechu se musí účastnit a odměnu by si mohl každý vybrat z nabídky.(Třeba bezednej důl na měď, nebo úžasná rezidence a pod.)

Zajímavý nápad, ale pozor na ty odměny! Rozhodně bych nešel cestou rozdávání bezedných dolů a podobně. Spíše bych to řešil cestou menší náročnosti na suroviny v průběhu úkolu a delší časovou náročností (ať ten úkol cech plní klidně měsíce a né řádově pár dnů). Odměnou by pak byly nové, unikátní budovy s minimálním kladným efektem. Zkátka něco, co nikdo jiný nemá a nejde ani sehnat. Tím se vracím k tématu, že hře chybí nějaká variabilita na ostrovech. Přidal bych například budovy typu "Dům mistra farmáře, dům mistra rybáře, atd." Každá tato budova by zvyšovala produkci svých "podřízených" o 10%.

Zivot
21.05.14, 20:37
Zajímavý nápad, ale pozor na ty odměny! Rozhodně bych nešel cestou rozdávání bezedných dolů a podobně. Spíše bych to řešil cestou menší náročnosti na suroviny v průběhu úkolu a delší časovou náročností (ať ten úkol cech plní klidně měsíce a né řádově pár dnů). Odměnou by pak byly nové, unikátní budovy s minimálním kladným efektem. Zkátka něco, co nikdo jiný nemá a nejde ani sehnat. Tím se vracím k tématu, že hře chybí nějaká variabilita na ostrovech. Přidal bych například budovy typu "Dům mistra farmáře, dům mistra rybáře, atd." Každá tato budova by zvyšovala produkci svých "podřízených" o 10%.

Mám rovnaký názor ako ty, Roderik, ale zase to: Dům mistra farmáře, dům mistra rybáře, zase na každú výrobnú budovu. S tým by BB nesúhlasilo.

VodnikVavrinec
22.05.14, 04:36
no s tím Domem mistra rybáře mi připomínáš travian - mlýn +25% obilí :-D. jo to bylo časy, 16 hodin denně strávených na travianu stavěním Divu Světa. a pak najednou konec, restart a ... už jsem nehrál, už nebyl důvod, nešlo dosáhnout ničeho víc, všechno jsem splnil a zažil.

Zivot
22.05.14, 16:37
VodnikVarinec, tiež som hral Travian, ale keď mi došla začiatočnícka ochrana, tak som mohol pekne akurát nový účt ísť hrať.

Jerry-li
25.05.14, 11:48
No nevím jak Vám ale mě by docela prozatim stačilo kdyby alespon dali na dobru ukol sejmout jeden tábor ze kterého by byl nějakej bonusovej loot.Nebo by se mohlo jednat např. o zajatecký tábor po jehož dobytí by se k hráči přidali osvobození vojáci,Tento tábor by byl samozřejmě generovaný z těch co už jsou na ostrově daný a byl by pokaždé jiný a pokud by ho hráč vyblokoval nebo jen prostě minul z důvodu že se nemusí dobíjet k postupu dál tak by o tenhle bonus prostě přišel.

Equil
26.05.14, 19:57
Niečo podobné (pridať prvok náhodnosti do dobrodružstiev) ma tiež napadlo a dúfam, že sa toho vývojári chytia.. Chodiť na dobrá s tým, že existuje presný návod čo poslať, kam postaviť, ako zaútočiť... to je nuda (a nie, možnosť ten návod nepoužívať je blbé riešenie daného stavu). Takže nápad - normálna obtiažnosť - bez zmeny, vyššia obtiažnosť - prvok náhody je super nápad