PDA

View Full Version : Vylepšení výroby v Kasárnách, útoků generála a generála obecně + ostrůvku uprostřed



Jerenimo
01.11.13, 02:05
1. Já bych byl klidně pro výrobu i do 1000ks jednotek najednou. Je to po 25ks HRÓÓÓZNĚ OTRAVNÝ a omezující !!!
2. Ještě bych doplnil tento návrch o jednu další vychytávku a to, když generál musí útočit na vzdálenější tábor, aby ho odchytnul zamýšlený tabor před ním, aby jsme se vyhnuly ostatním okolním táborům, JENOMŽE díky velkým LAGŮM nestihne generál po útoku ustoupit a nakonec zaútočí i na ten vzdálenější tábor, který nebyl skutečným cílem útoku a příjdeme kolikrát o HODNĚ cenné jednotky !!! Návrch je takový, že pokuď má generál na jeden zátah útoku útočit na více jak jeden tábor, tak po dobití prvního tábora by měl vypadnout dotaz, jestli pokračovat v útoku dál, nebo se stáhnou zpět !!!
3. Jako je nyní na nevyužívaném ostrůvku uprostřed mapy prázdno a ani se tam nedá nic stavět. Tak nynější akce přinesla změnu v podobě GOLEMA. Tak si říkám, proč by to tak nemohlo být při každé takové akci např. Vánoce - ohromný vánoční svítící strom, Velikonoce - přerostlý králík, nebo smečka menších atd.
4. Jistě časem příjde strom dovedností pro generála, tak si říkám nešlo by tam zahrnout i konečný počet jednotek na útok z 270 na 300ks ? Nebo rychlejší pohyb po mapě, rychlejší útok, rychlejší přesun mezi mapamy a rychlejší zotavování. Zkuste něco vymyslet i VY.
5. Když máme Generála, Zkušeného generála, Veterána, Generálmajora, tak proč mají všichni stejné stany ? Proč každý typ generála nemá vlastní vzor stanu ? Bylo by to i o dost přehlednější na mapě a dost by to pomohlo v orientaci !!!
6. Generál by mohl mít u jména, nebo okolo políčko na zaškrtnutí typu poslat armádu na dobrodružství a po doražení na ostrov armádu vyklopit a vyrazit zpět na mateřský ostrov bez nutnosti hlídání, jestli už dorazil, nebo ne.
7. Padaly tady návrhy na přístav a já jsem jenom pro. Dost i koketuju s myšlenkou budov na 6 levelu za fazole, ale co mě hrozně štve, když vidím na různých stránkách budovu cechu na 3, 4 a 5 levelu a přitom v reálu se zasekne na 2 levelu a potom nic. To samé platí pro hospodu. Proč nejdou vylepšovat, když takové návrhy byly a jsou hotové ???

Snad jsem Vás tím moc neunavil :D Jerenimo ;-)

Reborn
01.11.13, 08:11
ad1 Jerenimo: bad idea.. jednotky muzes pouzit az po dorekrutovani vsech.. nekdo by dal rekrutovat 1K cava a co ted s nim? jako moznost zajimave ale otazkou je zdali umoznit prubezne odebirani nebo ne..
ad2 vedlo by to zrejme k chybam a mnohe z utoku na invazi severanu/severanech apod posilam zkeze toto, pokud se bojiz ztraty jednotek(prepokladam ze jde hlavne o bohatym brat) tak posli v rozumnem casovem odstupu i realny utok na ten tabor a znc ho nez zkonci boj v odchytavanem tabore a nebo kdyz vis ze mas lagy velke tak proste zvol jinou cestu na adventure
ad 3 ten ostruvek byl pridany pred halloweenem/primo na nej samozrejme jedna z moznosti je ho vyuzivat na tyto eventy druha navratit spatky predesli stav
ad 4 zkoukni vlakno na testu kde se uz nekolikrat probirali skilly generala
relativne bezpecne
vetsi utok generalovi, splash generalovi, prvni utok generalovi, vetsi presnost pro jednotky, mensi presnost pro oponentovi jednotky, naviseni damage vedenych jednotek(typu ci obecne), rychlejsi cestovani do adventury, rychlejsi/pomalejsi boj, rychlejsi zotavovani se..
relativne nebezpecne az nebezpecne
vetsi pocet jednotek, ziskavani populace ze znicenych taboru, % ztrat se navrati, ziskavani odmeny ze znicenych taboru, splash pro vedene jednotky, zmeny iniciativ jednotek(ze by jsi byl schopny zautocit vymi jednotkamy s prvnim uderem drive nez jednotky s prvnim uderem oponenta)..
bohuzel hodne veci je dost nnebezpecnych na balanc hry v konecnem dusledku
ad 5 hlavne proviantak coz je velka mrska by chtel v idealnim pripade zmenit na lodicku.. hlavne je skoda ze se na generalech nezobrazuji dodavane jmena, to bude hlavne az budou skilly generalu nekdy klicove
ad 6 to uz by proviantni general nemel zadny vyznam, navic kdyz se kouknes na herni logiku tak k umisteni generalu dochazi teprne az se nekdo podiva do adventury
ad 7 spsie za klicky nicmene osobne predpokladam ze za klicky se budou kupovat dalsi pohadkove adventury/jejich uvodni adventura a teprve tam daji neco kapek silnejsiho mozna i ty vissi levely

Jerry-li
20.04.14, 06:43
Ohledně těch generálů bych celkem uvítal kdyby bojem v dobru si zvyšovali např. procentuální šanci na zisk nějakého materiálu po zničení nepřátelského tábora ,něco na způsob lootu při obsazování hlavního ostrova