View Full Version : kam ta hra smeruje?
uz je to hodne dlouho co bylo avizovane pridani skillu geologum, pruzkumnikum, generalum a ostrovu
6. mesic byli geologove
9. mesic pruzkumnici
takze zrejme nekdy z konce roku budou generalove
krizove ukoly ktere byli zdelovany ze budou dejmetomu odhadem co 2 mesice byli co pamatuji 2.. prvni ctyri vetry kde byla odmena pro me velmi zajimava, druhy padla armada kde byla odmmena podle me dost chaba..
mezitim vznikli premiove ucty ktere davaji ohromnou vyhodu (50% odmeny a zksuenosti z dobrodrzstvi) a zkusenosti hracu lvl 50 se zacali menit na starcointy..
zde ale zacali vznikat vtipne udalosti najednou slo obchodovat s diamanty, premiuvymi ucty apod najednou cena diamantku nebyla srovnatelna s naklady na krizove ukoly ale slo ziskat i 1K diamantku za den stacilo prodavat LS a mit svou klientelu..
s premium uctem zisk 5K zuly za den apod neni nijak extra problem docilit..
nyni jsou na testu cimdal podivnejsi veci
kolekce
sice vedou u mnohych hracu k vykacenemu ostrovu ale je to zpusob jak slaby hraci muzou videlat material ceny pro ty silny co uz se ani na svem ostruvku nevyznaji a je pro ne obtizne a casove neunosne kolekce hledat
rozsireni ostrova demolovanim skal
hura odbyt strelneho prachu?? ne ale odbyt diamantu.. realne misto ziskatelne timmto velmi male realne naklady na diamantky velmi velke..
starcoint obchod
2 novy generalove, prvotni nadseni z toho co budou umet vystridalo sklamani z toho ze se vazne prozatim hodi jen jako taxi sluzba mezi hlavnim ostrovem a adventurou.. mozna ten legendarni veteran se hodi jako blokacni na 1 misto v chytrem krejcim(alespon ja tam delal ten blok s veteranem a vychazel)
moznost darovat 1 deni premium / balik 100 dia - byl jsme nadseny konecne reseni pro lidi z cechu kteri se poradne ke hre dostanou jen o vykendu a chteji si neco odjezdit aby nnejak rostli - bohuzel zruseno spolu s darovanim premium / diamantu
range support / weak potion - zajimavy zpusob chozeni adventur
katapulty na zniceni tabora - drahe a nepouzitelne
epicka pilka
zlata era kdy autori vymsleli recykllacni tovarny, stoparovy chyse, klastery
cechovni banka
jeste jsem nepochopil k cemu to ma byt dobre.. jestli pokus o odliv diamantku ci velkeho kvanta cechvnich minci na vec kterou stejne cech poradne nevyuzije? nevim.. unika mi zcela duvod teto novinky ani nevidim smysl proc vyvoj vubec zaobirat touto cestou..
nové dobrodruzstvi
zde me nenapada jiny vyraz nez "ani o krok stranou", jdi a zabij prvni tabor - na zadny jiny preece utocit ani nemuzes nad cim premyslis? jdi a zautoc na druhy tabor - na jiny prece nemuzes nad cim premyslis? jdi a zautoc na treti tabor... kdyz si pustim treba konsky hrbet, synove veldu, experimenty tak je tam videt rozsahla mapa kde clovek premysli z ktere strany to nejlepe nacit.. ano casem vzniknou navody ktera strana je nejlepsi ale vite otom ze existuji i lide kteri ty navody nectou a hraji si tak ze tam zkousi neco poslat a doufaji jak to dopadne? vtipne bylo kdyz se semtam nekdo zepta jestli existuje navod pro normalniho generala na pohadkove dobrodruzstvi s krejcim nedovedu si predstavit jak by byl zklamany kdyz by mu nekdo zkousel vysvetlit ze jen na senkyri z hospody na zrazenem krejcim by nechal 190elitnaku nebo musi mit alespon kanony aby byl schopny to drobek jet..
od pocatku co hraji lide chteji alespon moznost rekrutace po vice nez 25 kusech, moznost vyroby doplneni ryb po vice nez 2500 doplneni, moznost jak si usnadnit peci o ostrov aby se mohli ve svem case venovanem hre bavit vice s prateli, hrat dobrodruzstvi a ne bezduse klikat veci ala zalevani golema(vyroba po hrozne malo, hra porad roluje seznam vyrobenych veci, porad nastavuje pocet na 1, a navic je vyhodnejsi material na to prodat za dyne rovnou nez to nicit) to je metoda ala "hraci kasli na to tohle delat" nebo jaky je ucel?
nova knihovna a kolekce jsou dimenzovane tak, ze clovek nemuze udelat frontu, proc proboha? u knizek jste to obhajovali zdrazovanim knih v prubehu vyroby(coz zakonite minimalne nasledujici kniho na cene neovlivni) jaky je duvod stejne natvrdly system pouzit i na kolekce?
vse ma svuj pocatek vrchol a upadek.. lidi co hru vyvijeli z pocatku meli viditelne jine zamery a cile nez lidi co ji vyvijeji ted
souhlasím s tebou, poslední dobou je tolik novinek ale přínos aby hráč/ka pohledal. Od knih a vylepšení geologů žádnou novinku nevyužiji a určitě nejsem sám...
navíc nové sklady jsou větší něž původní takže odměna nepřipadá v úvahu (nebudu přestavovat ostrov a přesouvat budovy lvl5).
Jsou to drobnosti ale ve finále udělají více než nové budovy.... myslím si že hra udělala několik kroků zpět.
sarie: pohadkove adventury jsou celkem hezke zpestreni, bohuzel ve vecech z klicku neni jediny spotrebni material a do obchodu se starcointy planuji dat adventury krejciho -> zdegraduje cena techto adventur protoze je vyhodnejsi odjet 10 jinych adventur a koupit si chytreho krejciho nez spolegat na 30% sanci z uvodniho krejciho - je to levnejsi na jednotky ziskovejsi na material apod.. hezka je hlavne zlata vez ktera vyvazi cast nakladu na pruzkumniky a snizi ti kazdodeni shanku po mincich
smutne ale chtelo by to nejaky celkovy zamer ke kteremu se priblizovat
hra je zabavna tehdy kdyz je alespon v nejakem ohledu narocna -> nejzajimaejsi jsou pro me aspekty blokovani, vypocty pozic i spravneho casovani
pamatuji si dojem ktery jsem mel z starych setlersu kdyz jsem je hral a stavel tam funkcni ekonomicke celky, bylo to zajimave ale obcas me bavilo startovat s co nejnizsim pocatecnim materialem a z toho rozvinout obrovsky kolos.. chtelo to davat si bacha na hodne veci a prvni vyrobeny krumpac / jiny nastroj potrebny pro vyrobu byl dost obtizny cil :-)
pokud se smirime s tim ze vrcholem hry je bezmyslenkovite ladovani zasobarny / kasarny /..., pole jsm vyresil silama, vodu hodlam vyresit mlynyma, med neomezenyma dolama na rychlich loziskach, maso poresili stoparovy chyse, nyni kdyz kouknu kolik agendy musi resit mnozi hraci bez techto budov aby jim alepson nejak fungovala ekonomika rikam si "fajn maji moznost sehnat to a zaridit si to lepe" ale co delat kdyz jsou tu veci kde herni system neumoznuje nejake zlepseni? autopilot na ladovani do kasaren/zasobarny/nalezist? nebo si zaplatit surky jinemu hraci "chlape vyrob me 500K doplneni ryb a dopln chleba dostanes a tady mas za to material navic"
hra je nejzabavnejsi tehdy kdyz mate kam splhat a ceho dosahnout. level 50 je pro mnohe cil pro me nebyl nikdy tento level cil az kdyz jsem se dovedel ze pohadkove adventury budou od levelu 50.. pak jsem zjistil ze stejne plati 42.. vtipne ze si nekteri mysli ze se pak asi hra zlomi a vse bude jinaci ci co :-)
Jste se tady rozepsali, koukám. Nějak to posbírám, přepíšu do kratší verze a předám dál vývojářům.
no my se tu rozepisujeme už od nástupu praštěného a nefungujícího eventu s Golemem, problémy se značně začínají hromadit, takže logicky by se dalo očekávat že budeš postupovat zmíněným způsobem a nikoliv jen po nějakém rozepsaném vlákně, ale projít i ostatní sekce a verzi příliš nezkracovat, ale vypsat skutečně všechny postřehy a problémy hráčů, od toho tu snad jako administrátor jsi, jako prostředník mezi námi a BB, tolik času to snad nezabere projít sekce Chyb tuto a zpětných vazeb a diskuzí, stížností a námětů je tam více než dost
Kashi tak si tam zapiš že by nebylo špatné nahodit nějákou statistiku kde každej bude bodově ohodnocenej..
minimálně soutěživá část se bude hnát za metama jako být nahoře na stupních vítězů s bodama...
Ten hlavní cíl hry tady fakt chybí takže to počítání bodů by tomu trochu přidalo ... kdybyjste pak udělali i soutěž že třeba každý 50tý dostane nějákou cenu tak to budou boje :D (ale s rozumem aby dárky odboostly ty dole a nic moc jen třeba medajli tomu nahoře.
Udělejte profil hráče kde si každej bude moct sbírat dnes supermoderní "achevementy" a každej je uvidí ...
lidi se budou hnát za imaginární pozicí někde a nebude to nic stát nebude to nikoho extraboostit .. premiáci a drahokamáři budou mít výhodu a o to šlo ... aby lidi nakupovali ...
V současné době je všecko rozvrtané a nic nefunguje pořádně ... eventy nejsou špatné ale chtělo by je to napřed odladit než to pujde ven viz slavný golem
no my se tu rozepisujeme už od nástupu praštěného a nefungujícího eventu s Golemem, problémy se značně začínají hromadit, takže logicky by se dalo očekávat že budeš postupovat zmíněným způsobem a nikoliv jen po nějakém rozepsaném vlákně, ale projít i ostatní sekce a verzi příliš nezkracovat, ale vypsat skutečně všechny postřehy a problémy hráčů, od toho tu snad jako administrátor jsi, jako prostředník mezi námi a BB, tolik času to snad nezabere projít sekce Chyb tuto a zpětných vazeb a diskuzí, stížností a námětů je tam více než dost
To dělám pravidelně, jenom jsem psal o tom, že tentokrát jsou ty komentáře mnohem delší a rozumnější než "hloupá hra, přidejte magické tlačítko na to nebo ono". Vždy je potřeba připomínku rozvést, proč jo, co to bude znamenat, co to změní, jde to potom mnohem jednodušeji protlačit. Třeba Ing-Smoula a SipkovejRuza (a spousta dalších) to tady tak dělali, pár odstavců a hned se s tím líp pracuje.
for Reborn: na krejčí jsem se zatím nedostal z důsledku času, ale vím že mi neutečou. Navím miluji čísla, takže náklady, zisky.... umím si to spočítat.
Jsem člověk který rád buduje a baví se při tom. At stavěním, postupným doladováním ostrova, nyní pracuji na samostatně fungujícím ostrově.... Adventury rád zkouším složení armád a pozic co jak dobít je-li na to čas, ale poslední dobou mi přijde že vývojáři chrlí jednu budovu za druhou aniž by to mělo hlavu a patu.... chtělo by to do settlerů zapojit trochu příběh, Achievementy... někdy méně znamená více a poslední dobou se to potvrzuje na 200%
co se týče golema... ceny za sejmutí golema souhlasím, ale po skolení posledního golema s nejvyšším lvl by měla následovat velká odměna za to že jsme ostrov zbavily všech golemů. Odměnou bud budova nebo ranec třeba 300 dýní. tím by se vykompenzovali odměny za průběh...
Stejně tomu bylo třeba u Čtyři větry, taky spousta hráčů neřešili co splnění úkolu bude stát ale chtěli tu hlavní odměnu za splnění serie!! a o tom to celé je. Dokud hráči/ky budou mít ze settlerů dobrý pocit a cítit že vývojáři tu jsou pro nás a né opačně pak to bude výhra - výhra a settlery jako hru můžem dotáhnout opravdu hodně daleko. Jedině společně a né že si každý bude hrabat na svém písečku a zbytek nezájem.
Je nás tu hodně co jsou kreativní a jsou schopni krásně popsat, vysvětlit a navrhnout novinky, vylepšení.... ale pokud nevíme kam hra bude směřovat či co se bude připravovat pak jsou to jen návrhy do tmy a ve skrytu duše můžeme doufat že jsme se trefily.
Osobně bych uvítal další čtyři větry v jiném provedení než expertní budovu nebo banku.... Budova se postaví řetězec přizpůsobí a je konec, ale série úkolů je napětí, vzrušení co bude další úkol, člověk usíná a přemýšlí jak daný úkol co nejlépe vyřeší a těší jaká další výzva ho čeká... a to tu momentálně nejvíce postrádám. Začíná to upadat do stereotipu... klik na kasárna, klik na zásobárna klik na pole, studny obnovit doly a to proložit nějakou adventurou. Nezdá se vám to taky depresivní a monotoní?
PS: pokud by přišly nějaké série úkolů s koncovou hlavní odměnou přimlouvám se aby u nižšších lvl přibyli i mince.... dříve se dali rychle získat dnes to noví hráči mají složitější tak by jim takováto pomoc v rozvoji přišla vhod -)
jeste par informaci na okraj
Kdyz clovek porovna ostruvky ruznych hracu vidi vtipne ukazky toho jak kdo hraje. Tipickym prikladem je uhli ktere hraci s recyklacnima tovarnama berou jako samozrejmost a hraci bez nich / bez dokoupenych stavebnich licenci jako hodne narocnou vec na vyrobu (1 drevorubec ~ prumer 326*lvl boroveho /12h, 1 uhlir prumer 389*lvl, 1 uhelka sezere cca 3 dalsi budovy coz jsou celkem 4 licence vuci 1 recyklacce - 0 povoleni)
prumerny vystup uhli 195*lvl u uhliru
pak to chce nehorazne uhli na vsechny aktivity (minovani, zelezo, ocel, zelezne mece, ocelove mece)
zelezarna cca 348*lvl / 12h za vystup 58*lvl*buff
ocel 348*lvl / 12h za vystup 58*lvl*buff
ocelove mece 472*lvl / 12h za vystup 29,5*lvl*buff
zelezne mece 464*lvl / 12h za vystup 58*lvl*buff
tavirna zlata 464*lvl /12h za vystup 116*lvl*buff
vzhledem k tomu ze hodne jezdim advnetury a mam zakladni sadu stavebek(155) mam tento prumysl vypli od minuleho krizoveho ukolu protoze stavebnima povolenima bez rozsireni je to neutahnutelne a zbytecne.. lepsi je pro me prodavat zeleznou rudu nebo ji vubec netezit :-)
pak je tedy otazka co vlastne vyrabet? mincovani je zajimave jen kvuli nutnosti na levelovani - blbe se ty mince shani, zlate veze utahnou alespon cast denich nakladu na pruzkumniky coz je fajn alespon to clovek nemusi rest
vyroba
borove drevo -> uhli-bronzaky(lze nahradit recyklackama) / luky-krejci
borova prkna -> max 1 na stavbu studen
kamen -> max 1 na stavbu studen a deni ukol najdi naleziste kamene
ryby -> nutne vyobchodovat nebo vyrabet na irmy
uhli -> nutnost na bronzaky(da se zaridit recyklackama vanoce/diamantky/udajne byli jednu dobu i obchodovatelne(nemam potvrzeno))
medena ruda -> nutnsot na bronzaky(da se zardit lvl 5 medenym dolem na rychlim lozisku dostatecny prisun)
bronz -> nutnsot na bronzaky
nastroje -> pokud se rozhodujeme pro vyrobu zlata tak nutne, jinak ne
voda -> nutnsot na napoje, chleba, kone
psenice -> nutnost na chleba, kone, napooje
napoje -> rozhodne nutne na chozeni adventur (nepada dostatek na uziveni se)
mouka -> nutna na chleba
chleba -> nutny na popku(nepada dostatek z adventur na uziveni se)
bronzve mece -> nutne na rekruty (nepada dostatek z adventur na uziveni se)
kratke luky -> nutne na lukostrelce -> adventury krejci na snizeni ztrat populace(nepada dostatek z adventur na ziveni se)
jednoduchy papir -> na vedu nakoupit nebo decentne vyrabet -> stejne budete stat na produkci knihovny
pera -> na vedu nakoupit nebo decentne vyrabet -> stejne budete stat na produkci knihovny(s neomezenym dolem pohoda jinak zere hodne rudy(proc vlastne rudy??))
tvrde drevo -> pokud chceme mincovat a prestavovat zlate doly tak nutne jinak... mozna na vyrobu stredniho papiru
prkna z tvrdeho dreva -> pokud chceme mincovat a prestavovat zlate doly vhodne mit nejakou produkci ikdyz pada relativne hodne z adventur
zelezna ruda -> nejsem si jisty jestli je vhodne ji tezit nebo ne ale prodejni cenu zatim ma
zelezo -> nutne na nejake dilci ukoly jinak se mi z nej nevyplati vyrabet(1 uspana vyroba na ukoly)
ocel -> nutne na nejake dilci ukoly jinak se mi z ni vyrabet(1 uspana vyroba na ukoly)
zlata ruda -> jedna z variant kudy se vidat, tezit doly tak na lvl 2 a v idealnim pripade stihnout zbourat s obsahem 1 loziska za 25% porizovacich nakladu, nebo level 5 dul s rychlima sachtama doplnovat a buffovat 3* bonusama
zlate cihly -> viz zlata ruda, jeste rentabilni zpusob jak pouzivat exo kose s lvl 4/5 tavirnou
mince -> nutnost nejak ziskavat vsude to chtej
mramor -> pokud chceme prestavovat zlate doly tak ano jinak pada dost z advnetur
maso -> bez stoparovych chysi kapem urazu, se stoparovyma chysema se muzete dostat do stavu kdy nevite poradne jak tuto surovinu vyuzit krome obchodu mezi hracema
klobasy -> bez stoparovych chysi kapem urazu, se stoparovyma chysema se muzete dostat do stavu kdy nevite poradne jak tuto surovinu vyuzit krome obchodu mezi hracema, nutne na pruzkumniky(hledani adventur) a vyrobu irm
kone -> pokud nejezdite materskou lasku / temne bratrstvo / casteji viktory tak neni extreme nutne vyrabet jich hodne, ale nejaka vyroba je vhodna
zelezne mece -> pada dost z adventur na to aby je clovek moc neresil(1 uspana vyroba na ukoly)
ocelove mece -> pada dost z advnetur na to aby je clovek nerresil(1 uspana vyroba na ukoly)
dlouhe luky -> vyrabeji se dlouho a nemaji dostatecne velny narust ucinosti oproti kratkym lukum ze pro ne bezne nemam vyuziti a mnozi se na skade
stredni papir -> na vedu nakoupit nebo decentne vyrabet -> stejne budete stat na produkci knihovny(v tomto pripade casem cekani na vyrobu az 5 rukopisu)
tiskarska razidla -> na vedu nakoupit nebo decentne vyrabet -> stejne budete stat na produkci knihovny(v tomto pripade casem cekani na vyrobu az 5 rukopisu)
exoticke drevo -> pada jen z adventur jeho vyrobu tedy neni treba zvazovat
prkna z exotickeho dreva -> nutne pro stavbu a semtam na ukol
titanova ruda -> pada jen z adventur jeho vyrobu tedy neni treba zvazovat
titan -> pokud opomineme poplasnou zpracu o epicke pilce ktera zvedla jeho trzni cenu tak neni rozumny duvod proc ho vyrabet (kuse se nevyplati delat, damasky take ne)
ledek -> pada jen z adventur jeho vyrobu tedy neni treba zvazovat
strelny prach -> jedine vyuziti na cechovni ukoly, na vyrobu del zbytecna utrata
zula -> pada jen z adventur jehi vyrobu tedy neni treba zvazovat
kola -> na cechovni / deni ukoly, jinak se nevyplati vyrabet
voziky -> na cechovni a deni ukoly jinak se nevyplati vyrabet
damasky -> padaji dost z viktora / temneho bratrstva / cerneho rytire / rvouciho byka, jejich vyroba neni rentabilni
kuse -> padaji dost z viktora / temneho bratrstva / cerneho rytire / rvouciho byka, jejich vyroba neni rentabilni
dela -> temneho bratrstva / cerneho rytire / rvouciho byka, jejich vyroba neni rentabilni
pokrocili papir -> na vedu nakoupit nebo decentne vyrabet -> stejne budete stat na produkci knihovny(v tomto pripade casem cekani na vyrobu az 3 svazky)
knizni desky -> na vedu nakoupit nebo decentne vyrabet -> stejne budete stat na produkci knihovny(v tomto pripade casem cekani na vyrobu az 3 svazky)
fazole -> pada jen z adventur jehich vyrobu tedy neni treba zvazovat
magicky stonek -> pokud nechcete vylozene velkou dekocaci na ostrov tak neni treba se trapit s levelvoanim hracu, spise poprosit nekoho z pratel aby s 4* bonusem vyklicil ziskane fazolky na klicky
hvezdne mince -> kapitola sama o sobe co z niich bude je ve hvezdach ;-)
osobne drzim ekonmiku na adventurach -> bronzaky, kratke luky, chleba, napoje + podpurne veci k tomu ale ekonomiku ostrova mam slabou nez dokoupim stavebni licence
je zvlastni ze material by se dal az na vyjimky shrnout do 3 zkupin pouzitelne-zakladni, mozna-stredni, ne-expertni
je smutne ze tak malo expertniho materialu ma natolik kloudne vyuziti aby se vyrabelo..(neebo natolik velky drop hotovych produktu)
takze jak to autori zamysli dale?
Osobně mi přijde, že hra směřuje stylem "hraj celý den, klikej jako osel" a to už mě nějak unavuje. Nic user-friendly se nepřidalo, jen samé další zbytečné a nesmyslné klikání a klikání a klikání a klikání. Proč se musí vojáci stavět po 25 ? proč nejdou označit budovy na buffy a jedním klikem nahodit, proč nejde jedním klikem vypnout produkce určitých budov, proč nejde vyrábět v zásobárně po víc jak 25 ks krmení, proč je obchod tak omezený a musí se tam neustále klikat pouze po 4 lotech. Tato hra se proměnila v hotový "klikfest". A vypadá to, že každý další event nebo funkce půjde stejný směrem - hlavně aby tam bylo tlačítko na dia a hlavně aby to zabralo 100+ kliků navíc. Děkuji nechci, to je směr, který nemá smysl finančně podporovat - protože ty finance jdou do nesmyslných a zbytečných přídavků. A to úplně ignoruji to jak jsou (ne)vyvážené exotické suroviny a zbytečné exotické budovy.
Ve které stavitelské hře nepotřebujete top výrobní budovy, protože vám vše vypadne v mnohem větším množstvím na dobro nebo jiným způsobem? Výroba 24 děl denně, když z dobra vypadne min 150 ks. Skvělé provedeno, bravo. Investuje 20+ tis žuly do budov abyste si zajistili neprodejnou denní produkci 6x menší než dostanete z jednoho LS na černých rytířích, který stojí zlomek ceny dotyčných budov. Vskutku bravurní designérský počin. Doufám, že příslušný zaměstnanec dostal nějakou cenu, nebo bonus protože očividně je velmi fundovaný ve svém oboru a rozumí své práci.
Teď použiji příměr, aby tomu rozumělo nejširší spektrům hráčů. Představte si že hrajete nějaké MMO, a nejlepší zbraň kterou můžete získat, musíte vyrobit a to vám zabere cca měsíc a půl času hraní a získávání surovin. Ovšem můžete jít na 15 minut do dungeonu a mít velmi velkou šanci, že vám vypadnou tyto zbraně hned 3. 1 si necháte, 2 můžete prodat a konkurovat cenově ostatním, kteří mají desítky těchto zbraní v batohu a hodnota této zbraně je tedy minimální, řekneme 20% ceny materiálu nutného k její výrobě (bez ohledu na čas). Jak dlouho by end-game a potažmo celé MMO přežilo, kdyby tam věci fungovali přesně tak, jak fungují v této hře. Protože to přesně sedí na děla a damaškové meče - end game zbraně této hry.
Jednoduše řečeno, mi přijde že tato hra postrádá ten zábavný element, a eventuálně se mění v každodenní otročinu, která je ještě živena dalšími a dalšími přídavky. Je zábavná a nakažlivá pro nízké levely hrající sporadicky, ale časem absolutně nezáživná a opakující se, s otročinou na značně nepromyšleném, odfláknutém a nelogickém konci bez nějakého směru.
Ráno: login
Pošli geology najít všechny kameny, mramory, měděné doly, půlku železných dolů, pětinu uhelných dolů a polovinu zlatých dolů
Postav všechny popadané doly
Postav všechny popadané pole a studny
Nacpi věci na trh
Nacpi věci do kasáren
Nacpi věci do zásobárny
Najdi nebohou duši ochotnou naházet 125 košů, případně prohoď s někým
Hledej předměty na mapě (po čase ignoruješ)
Pošli armádu na dobro
Poledne:
Opět nahoď věci na trh
sejmi něco na dobro
naklikej stovky vojáků zpět do kasáren
Hledej předměty na mapě (po čase ignoruješ)
Odpoledne:
Když se nudíš, najdi nebohou duši co hodí 125 sendvičů (po čase ignoruješ)
nebo vypni všechno co nechceš jet na prázdno
hledej předměty (po čase ignoruješ)
Večer:
Opět dej věci na trh
postav pole a studny
Pošli geology na mramor
Opět najdi nebohou duši na 125 košíků nebo prohoď
Hledej předměty na mapě (po čase ignoruješ)
Něco sejmi na dobru
Postav vojáky
Nacpi věci do zásobárny
To mi přijde jako provoz, průměrného end-game hráče (mě) a zabere to několik hodin denně. A určitě nejsem sám, a určitě to má někdo ještě horší.
A má otázka je, co je na tom zábavného ? dělat toto každý den ? Protože mi přijde, že toto je tak nějak nevyhnutelný konec každého. Co dělají vývojáři proto, aby udrželi end-game hráče ve hře ? Co dělají vývojáři proto, aby se redukoval počet kliků a neotrávili své zákazníky dřív než odejdou (a zaplatí víc) ?
http://img.fileup.cz/?di=11138424325813
Baron_z_Ibelinu
12.11.13, 23:01
Dle mého názoru si tato hra od těch ostatních drží svůj standard co se týče hratelnosti a zábavnosti. Ano jsou sem přidávány určité věci, některé jsou dobré některé špatné, (podle mě by se měl vývoj nových věcí zastavit a doladit věci již zaběhlé, např. ono verbování po 25 apod. aby byli všichni spokojeni) nic méně onu nespokojenost hráčů podle mě nevyvolává to, že něco špatně funguje, nebo že nějaká novinka stojí za nic.
Podle mě hra začíná dojíždět na to, že absolutně nepodporuje soutěživost. V pozdější fázi totiž děláte pořád to samé dokola, jenže to podle mě není ten hlavní problém, to samé děláte nakonec u všech her.
Na začátku dobíjíte celý ostrov, máte cíl, když ho dobijete, dáte si za cíl např. všechna dobrodružství, když ta dokončíte, tak co ale pak? Jediné o co se můžete snažit je postavit si hezké městečko ale co potom? Do lvlu 50 vám zbývá stále dost dokola opakující se práce....
Řekl bych, že pokud se do hry nepustí nějaký žebříček, PVP mod nebo něco podobného hra půjde pomalinku do kopru....
Žádná hra si totiž nemá šanci dlouhodobě udržet hráče, pokud hráči nemají možnost mezi sebou soutěžit....
Dovolím si tvrdit, že na otázku, tak tato hra směřuje mne napadají 3 věci: Frustrace, výsměch a evidentní nadržování platícím hráčům, že jsou "něco víc."
Frustrace:
Jde především o stále se dokola opakující úkony, z logického hlediska naprosto nesmyslné (konstatně stavět nová pole a nové studny), ale dejme tomu. Tam je snaha hráče donutit koupit za dia sila a mlýny. Proč je ale potřeba vojáky nadále vyrábět po 25ti, když na hrdiného krejčího jich padne 8 tisíc, kuličky na golema a krmení pro ryby nemlich to samé. Házení bonusů: když má někdo prosperující ekonomiku, tak u něj 3x denně 100x klikat? Nešlo by nějaké rozhranní, které hodí daný typ bonusu na všechny budovy, co splňují nějaké parametry? Pokud ani nemáte alternativu jak to dělat za dia, tak proč s tím běžné hráče šikanujete?
To samé absence stackování bonusů a dober. Nejen že průzkumáci dle mého názoru nosí nezajímavá v poměru k zajímavým tak 4:1 a ne 2:1, jak by to mělo vycházet dle statistik, ale hlavně proč musím mít 50x Pokusy na odlehlém místě (dříve známé jako exkrementy), místo abych měl jedny pokusy 50x a mohl třeba prodat balík 10ti pokusů najednou? Nejde udělat pořádí na výrobu knih nebo sbírkových předmětů. Proč, proboha? Prý knihy zdražují. No a co? Tak by se do ceny vyrobených knih započítaly i ty co už jsou ve frontě (a nešlo by s nimi hýbat).
Výsměch: místo aby se hra nějak vybalancovávala, jednou za čas se vymyslí něco nového a často to jen dělá větší bordel. Viz knihování průzkumníků. Který soudný člověk by využil zvýšení šance na nalezení ledku, když ten už je sám o sobě k ničemu? Nebo exponenciální zdražování ceny knih a současně úkol mít průzkumníka s 10ti knihami úrovně dvě. Každý soudný člověk jich tam dá jen šest a zbytek doklepává knihami level 1, než se prokope ke zlatým. Prostě dvě featury ve hře, které jsou v podstatě v rozporu. To samé odstraňování skal. Místo aby bylo za střelný prach a konečně dalo smysl jeho výrobě (a použití ledku), bude za dia. Superprodukční budova co se dá buffovat jen speciálními bonusy za fazole nebo za dia. Pardón, ale radši si postavím normální budovy.
No a dia, to je kapitola sama pro sebe. Zrušili jste obchodování s diamanty, prý "kvůli podvodům". Přitom by bylo tak jednoduché za 220 dia koupit schránku s 200 diamanty, která by šla normálně obchodovat, a bylo by vyřešeno. Nebo zákaz prodávání premium účtů. Místo aby dlouho hrající hráč mohl měnit suroviny za diamanty s nově začínajícím hráčem a vznikla by nějaká rozumná tržní ekonomika, celé je to rozdělené na ty dobré co platí a ty držgrešle ubožáky, co neplatí. Bože to jste si fakt nemohli ty multiúčty na těžbu dia lépe hlídat? Upřímně, jestli to někomu za to stojí založit druhej účet a vyhnat ho na level 30, když to hodí méně než stojí jedna stopařova chýše, tak co ho v tom nechat? Takový člověk se ty diamanty za skutečné peníze stejně nekoupí a ekonomiku nabourá jen minimálně.
for Baron z Ibelinu: na o tázku co potom by bylo řešení achievementy (ocenění) je to součástí skoro všech her. Mohli by se tam přesunout vedlejší úkoly... zkrátka byla by to věc co by hráče zaměstnala na dost dlouho.
stále se tu opakuje téma klikání.... věřím že BB_Kahsi vývojářům domluví a něco stím udělají :-)
spíše doufám že jsem BB-Kahsi dá správu co mu na naše podměty řekli vývojáři.... opravdu by mě zajímalo jestli nás berou v potaz a hlavně jestli se naše podměty shodují i s jinýma serverama (zeměma).
Baron_z_Ibelinu
13.11.13, 11:47
Achievement je rozhodně dobrá věc, ale zase je to jen a jen pro tebe, nemůžeš se srovnávat s ostatníma, můžeš jim tak možná napsat hele mám achievement.... kdyby se ale udělal nějaký žebříček (nevím dle čeho hodnotit ale to by snad vývojaři vymysleli), kde by se dalo kliknout na profil hráče a ten by tam měl ty achievementy vystavené na úvodní stránce, hned hra chytá jiný rozměr....tahle hra podle mě nevyužívá naplno veškerý svůj potenciál, který má...
Tím že budou přidávat věci které se dají koupit za diamanty si tržby nezvýší, když dáte lidem soutěž, pak lidi budou nakupovat víc aby byli lepší než ostatní, takhle to prostě je...
....Přijde mi že vývojaři vymysleli hru která ze začátku skvěle fungovala a ona opravdu skvěle funguje, jenže pro nízké lvly, teď by se měli vývojaři zastavit a podívat se jak hra funguje na vyšších lvlech...
Prometheus
13.11.13, 12:43
sarie Neudělají, na neustálé klikání si stěžují lidi od doby spuštění německých serverů před 3 lety. Je to cíleně - chceš mít rychleji vojáky, či Irmy, tak klikni na modré...http://smiles.kolobok.us/standart/bad.gif Jak už tady kdosi dříve psal, je to psychologický efekt, nikdo ti nedá najednou tisíce gemů (podobně jako u instant upgrade budov) za pár stovek či tisíc vojáků, ale např instant výroba 25 milic za 44 gemů už nevypadá tak "draze"...
A_T_F Buffování je kapitola sama o sobě a každý jistě zná nechycené, či ztracené koše, hledání správných budov, kamarády co nahazují koše kdy mezi prvním a posledním je rozdíl 1h atp. Je spousty možností jak buffování pořešit, snad něco přijde s novým rozhraním co kdysi bylo ve vývojářském deníku (http://forum.thesettlersonline.cz/threads/60-Vývojářský-deníček-11-2012).
Dobře, ale proč zrovna bandity z chleba jde vyrábět po 25ti, zatímco ostatní věci se furt dělají po jednom?
ohledne podnetu
na testu se shromazdovali podnety k starcoint shopu, zaver byl takovy
- generalove kteri byli nejvice rozebirany se moc neukazali jako vubec nejak uzitecny vyvojari vyskrtli
- ostatni ceny vsech veci zustali naprosto bezezmen(takze dnesnim dnem jsou fazole defakto bezcenne :-) timto chci vyvojarum pogratulovat ke zniceni endgame obchodniho artiklu a naprostou degradaci jeho cenu + bezduvodnost dlouheho hledani adventur)
- moznsot darovani premium uctu a diamantku byla odstranena bez oduvodneni
Dobře, ale proč zrovna bandity z chleba jde vyrábět po 25ti, zatímco ostatní věci se furt dělají po jednom?
pravda zrusime to at se to dela po 1
Inkotronka
13.11.13, 14:23
musim se jen smat, jelikoz mate pravdu co tu pisete, uz asi 3/4 roku je ta hra uplne stejna, kameny mramor vseobecne doly najit/postavit znova. studny/pole postavit znova :D repetativni az moc. A nic z toho. V setlerech jsem uz jisty cas jen v letargii - nejak to dopadne, proste kdyz nenajdu ten sutr ted tak se nic nestane. Dobrodruzstvi nechodim, jelikoz je to uz uplne to same dokola :D koukat se na ten sami ostrov co jsem postavil a neni tam zadna zmena je dost nudne, proc nemuzu nekde postavit dalsi ostrov ? :) neni lepsi si koupit normaln setlery za cca 1500 a delat si tam co chci a kde chci, nez hrat todle za prachy a cpat sem diamanty ? :) je to proste nudne uz moc.
pravda zrusime to at se to dela po 1
Ono se to dělá po jedné pětadvacítce. Osadníky si můžeš udělat po jednom (*25), po 5 (*25) nebo po 25 (*25). Což je důkaz, že to jde... jen chtít.
(nic ve zlém proti tobě)
Ono se to dělá po jedné pětadvacítce. Osadníky si můžeš udělat po jednom (*25), po 5 (*25) nebo po 25 (*25). Což je důkaz, že to jde... jen chtít.
(nic ve zlém proti tobě)
vsichvi vime ze to jde :-) a vsichni vime ze jde o relativne maly zasah.. jenze misto toho aby nalezsite ryb zvedli jako moznost vyrabet po vice tak vymysli novou zasobarnu "ultra mega giga" kde nam ji predlozi k testovani pricemz
prvni predmet by mel byt zrejme map fragmenty - nazev predmetu je undefined text a ucinost predmetu take chybi - po vyrobeni se mi nepridal do inventare netusim co dela
dalsi vipada jak relpama na zajicka playboye dalsi 3* buff tentokrte dostupny za tvrde prkna mramor a zlatou rudu, ten fungoval
dalsi predmet jsou rybi vajcka ktere netuism jak funguji vyroba z ryb a vody, dalsi undefined text take se mi nepovedlo pridat do inventare(prida 1 rybi vajcko netusim co znamena ale jestli 1 rybu za 70 ryb vyronich tak je to genialni marketinkgova strategie)
a posledni v rade mame gamekeeper snack - undefined unndefined.. netusim co to muze delat :-D do inventare se mi to take nepovedlo pridat..
pak je otazkou "co mame testovat kdyz je na prvni pohled videt ze to zrejme nebude ono?" a nova zasobarna v obchode s grafikou arktickeho dolu :D
Asi bych se také připojil k těm nespokojeným , když pošlu průzkumníky na hledání dobrodružství a oni mi ze středního hledán ídonesou 2x syny 1x viktora . Tedy jsem je poslal na nejdelší a skoro to samé , jen vyjímka Černí rytíří . Nevím, jestli si z nás děláte srandu, ale potřebujete naše peníze na další provoz . A tak by jste nám měli nabídnout trochu lepší podmínky .A je toho podstaně více co vadí a co nefunguje ,. ale nebím, jestli to není jen házení hrachu na zeď
Prometheus
14.11.13, 00:00
Svacina hajneho
Cena: 40 chleba
Prod cas: 12 Minuten, 30 Sekunden
Instant.: 12 Gemu .l..
Efekt: +500 masa do naleziste
Pouzitelne: naleziste masa
Handlovatelne: jo
Rybí jikra
Cena: 120 ryb XD 80 vody
Prod cas: 2 Minuten, 30 Sekunden
Instant.: 3 Gemy .l..
Efekt: +500 ryb do naleziste
Pouzitelne: naleziste ryb
Handlovatelne: jo
Honzikuh Co se týče vyperkovaných hledačů, asi to chce nějakou petici, neboť fakt není možné aby tolika hráčům nyní nosili http://e.deviantart.net/emoticons/s/shithappens.gif
Tak nejakou vymyslete a rád se pod ni podepišu :D
otazka je na snade za co by jste jako hraci byli ochotny platit? kazdy projekt ma svuj pocatek vrchol a upadek, potom se snazi akroat brzdit ci nastavovat onen upadek tak aby se zivotnost projektu prodlouzila.. ale vaznne je to zajimava otazka do diskuze kdyz moznosti jak racionalne vyuzit diamantky zase tolik neni..
diamantove doly (pseudo vyuziti kdyz se navrati)
neomezenne medene doly(asi nejvetsi odliv)
stavebni licence(nutnsot)
recyklacky(kapek prepych ale hodi se na minimalizaci prostoru na ostruvku)
pruzkumnici(cim vic tim lepe)
generalove(vazne je clovek potrebuje kdyz muze mit majora, rychlika a veterana bez investice diamantu?? osobne si s touto trojci a 4 obyc generala prozatim vystacim)
a dal? mozna ty premium ucty.. dal uz nic moc za diamantky nepotrebujes protoze sila/klastery/stoparky/vodni mlyny se koupi od hracu.. pridavaji nejaky racionalni zpusob utraty diamantu? ne misto toho se vymysli veci ala tezkopadna kolekce kde je tlacitko dokoncit idealne za vetsi cenu v diamantech nez koupit danou vec hotovou od kupce za diamantky(napr dokončete vyrobu dárků na testu, dokončete výrobu některých kolekčních předmětů, apod). Osobne kdyz uz do neceho davat penize tak at to ma nejaky odpovidajici efekt..
EvilDwarf66
14.11.13, 17:26
Nové skiny na ostrov? Ale tak, aby byly skutečně propracované - jakože tma neznamená že všechno se ztmaví a tím to hasne. Tma, jakože je noc, ale že všechny lucerny hezky svítí a prozáří noc. Nebo vyprahlou poušť? Místo stromů palmy a tak podobně. Ale ne jako byly retro budovy, kdy retro vzhled dostalo pár domečků a pak to bylo jako pěst na oko.
Speciální, neobchodovatelné dekorační budovy, které by šlo získat i jinak, ale děsně složitě? Např. dračí sluj s drakem nebo nějakého serpenta, co by plaval v moři. Úkol: Dohrát 50x ostrov pirátů... nebo zaplatit 500 dia. (za dokončení úkolu).
Bisclaveret
14.11.13, 17:35
Řekl bych, že oni sami srážejí cenu diamantů jako takovou. Téměř všude je možnost dokončit cokoliv za diamanty, ale sumy jsou to občas nehorázné. Stačí se podívat na zvýšení levelu z 3. na 4. u budov typu kasárna/zásobárna/knihařství. Na jedné straně je 5k mincí a trochu mramoru, na druhé straně 18k diamantů. Na druhou stranu si můžu za 20k diamantů koupit bezedný důl na měď nebo jámu na diamanty. Což mi udělá daleko větší službu, než vylepšení jedné budovy.
Dále celá nabídka u kupce v záložce Zdroje a Výprodej je směšná - za 28 dia 100 ryb (přitom se dá srovnatelné množství sehnat na trhu za pár mincí). Stejně tak i dekorace - jsou to věci, které nikoho nezvýhodňují a nemají další vedlejší užitek, přesto jsou jejich ceny opět vysoké.
Takže nabídek na využití diamantů je sice hodně, ale jen ty jednorázové se "vyplatí" koupit. Věci, které by se daly kupovat nekonečněkrát, mají neadekvátní ceny.
EDIT - ne vždy vydělám víc, když nasadím vysoko cenu. Pořád prodám, ale ne tolik kusů a tak jsem ve výsledku ztrátový než ten, co má sice nižší ceny, ale lidi mu vykupují všechno zboží...
souhlasím s Reborn vyplatí se bezedný důl na měd a pak pár budov na doladění bezúdržbového ostrova + licence s průzkumníkama.
Osobně bych viděl, aby za dia byly budovy které se nedají jinde koupit než za dia (nikde tím myslím žádná odměna z eventů...)!. Dále dobrodružství která by se dala koupit pouze za dia a tam odměny (nějaké budovy) které by nebylo možné získat jiným způsobem než z adventury za dia.
Dnes nikdo nemá na svém ostrově nic speciálního na co by mohl být pyšný a ostatní by mohli obdivovat! pro mě je dnes nejvzácnější budovou čarodejnická věž.
chybí mi tu rozdělení budov na běžné, vzácné, legendární.
běžné: možnost koupit na trhu, za dia, drop z adventur či odměna v eventech.
vzácné: možnost pořídit pouze za dia + hvězdné mince či jiné zdroje (tip zdroje dle zvážení).
legendární: pouze drop v adventurách které lze koupit jen za dia
stejné rozdělení by mohlo být pro adventury:
běžné: přinese průzkumník, u kupce za mapky, dia, odměna v eventech....
vzácné: za dia, z adventur jako drop, u některých za mapky
legendární: pouze za dia + případně další surovina pro nákup (hvězdné mince, adventury, cech mince, mapky...)
př.: recyklačka by byla budova vzácná. legendární ekvivalent racyklačky by byla "uhelná svatyně" ta by měla stejný výrobní čas jako recyklačka, ale výstup by byl dvojnásobný.
v číslech:
při lvl1 vstup 0 výstup 2uhlí
při lvl5 vstup 0 výstup 10uhlí
EDIT:
ještě mě napadli vzácné truhly. Být seznam věcí včt. dropu co z které bedny může padnout.... navíc by mohla být i legendární bedna (truhla) ze které by padla náhodná legendární budova...
Mít ostrov zařízen a zastavěn legendárníma budova... běh na dlouhou trat pokud to vývojáři nezpackají!!
Souhlasim s tim, ze po dosazeni lvl 50 chybi motivace pro dalsi hru. Vsechny ty veci, ke kterym se cloveku otevre pristup, by byly uzitecne pro rychlejsi ziskani lvl 50. Pak uz se nezda, ze by byl general, co utahne 270 jednotek, neco platny. Snad se to zmeni casem, az budou hrat hraci proti sobe.
S cim tedy rozhodne nesouhlasim, je nazor nekterych prispevatelu, ze by ve hre nemely byt budovy ci prvky, ktere se vyplati mene, nez ostatni. Pokud se tato hra radi mezi tzv. budovatelske strategie (kladu duraz na posledni slovo), asi by ta hra mela obsahovat nejaky moment, kdy se clovek muze rozhodnout dobre i spatne. Nemyslim si, ze by hre sachy prospelo, kdyby se to hralo s jednim kralem a patnacti damami.
Pripada mi, ze provozovatele hry delaji velmi chytrou vec, kdyz intenzivne platicim hracum umoznuji neco koupit za diamanty a prodat to intenzivne klikajicim (a neplaticim ci malo platicim hracum), viz. napriklad rezidence. S tim musi byt spokojeni vsichni. Co se tyka navrhu vzacnych budov, ktere se nedaji ziskat jinak, nez znacnou investici realnych penez, nedovedu si predstavit, ze by majitel neceho takoveho mohl ziskat obdiv jakehokoliv dusevne zdraveho jedince.
for kyrosII: rezidence?? ted z výpravy Northů padá zamrzlá rezidence co zvětší populaci o 140 kdežto rezidenze na lvl5 pouze o 70. Dost rozdíl.... navíc je potřeba se na to koukat v celkovém měřítku a né se zaměřit pouze na jednu budovu, či téma. Všechno souvisí se vším.
ono kdyz uz se zde pise i o investicich real penez.. mno
co clovek potrebuje ke hrani?
sila / stoparky / vodni mlyny / klastery lze koupit od hracu a ziskat z event takze bych je prilis nepocital utracet za toto diamantky je ponekud prepych
barbarsky pruzkumnik 10*(12* kdyz pocitame "limitovane") 995 gemu
plovouci domy 3*(5* pokud pocitame "limitovane") 290
recyklacka 3* 990
medene doly 3*20000(3* je ponekud prepych ale proc ne)
skolky 3* 750
generalove pokud nejste trpelivy na ziskani veterana a rychlika z velikonoc a halloweenu tak alespon 2 veterany 2*4999
stavebka 18*650
suma 100 308(z toho 9998 jsou generalove ktere nemusi clovek potrebovat a 60000 jsou neomezene medene doly, tudis zakladni potreby jsou nejakych 30310 gemu) pro plne uspokojeni vsech potreb veci co nelze nakoupit, potom uz jen nakupovat od hracu aby byla nejaka motivace
zajimavou otazkou je zdali kupovat premium ci ne zde je to velkou otazkou jestli koupit nebo 1 tydne odjet krejcika s premiem za starcointy a zbytek odjet na severanech / dalsich adventurach na expy/zisk
Abych oživil trochu téma.
Možná se to psalo někde jinde, ale časy trvání bonusů, to je taky spíše na odrazení hráčů vydržet hrát delší dobu. Půlhodinový bonus téměř k ničemu. A místo toho šestihodinového by byl daleko lepší devítihodinový. A taky by bylo dobré, kdybych ten bonus mohl předčasně vypnout.
VodnikVavrinec
22.01.14, 04:54
tak můžeš zastavit celou budovu :-), tím stopneš bonus :-)
Abych oživil trochu téma.
Možná se to psalo někde jinde, ale časy trvání bonusů, to je taky spíše na odrazení hráčů vydržet hrát delší dobu. Půlhodinový bonus téměř k ničemu. A místo toho šestihodinového by byl daleko lepší devítihodinový. A taky by bylo dobré, kdybych ten bonus mohl předčasně vypnout.
tak můžeš zastavit celou budovu :-), tím stopneš bonus :-)
Ale mi jde o to, abych třeba obětoval půl hodiny starého bonusu a mohl si nahodit nový nebo můj přítel.
tak, uz nam dali 3kový bonus na 6/9 hodin, tak nasledovat by mohol 2kový na 9/13,5 hodiny vyrobený v raritnej zásobarni.
ono, pokial mi to casovo nevychadza, tak ja zastavuji budovu pod bonusem. aby zbytocne nesla cez nos na prazdno, bez bonusu. ono zrusit bonus a nahodit by bylo fajn, ale asik sa toho nedockame.
spis nez dvojkovy 9/13,5 by bylo lepsi 8/12h i kdyz chapu ze pro lidi co chodi do prace na dvanactky je vyhodnejsi spis ta prvni varianta
Zdravím,
nechci zakládat nové vlákno s podobným názvem, takže využiju toto.
BB_Kahsi,
myslíš že by šly z vývojářů této hry vydolovat nějaké informace co plánují s hrou v blízké i vzdálenější budoucnosti? Celkem by mě zajímalo, jestli se mě ještě vyplatí kupovat další premium čas a nebo se poohlížet po jiné hře. Měli by snad mít nějakou vizi kam chtějí hru nadále směrovat a jaké kroky k tomu povedou. Zkus se prosím pozeptat na patřičných místech a dej nám vědět v nějaké ucelené zprávě co nás čeká a nemine. Ať se můžeme psychicky připravit a víme na co se těšit či čeho obávat :-)
Díky
Ahoj, dlouhodobý plán se zveřejňovat nebude. V blízké budoucnosti budou samozřejmě Velikonoce a na test serveru velmi brzy(!) uvidíte 2 zajímavé novinky.
Já bych si třeba moc přál aby bylo možné naházet na budovu nekonečně mnoho bonusů, stejně tak jako lze dát do zásobárny k výrobě nekonečně mnoho bonusů,nebo jako lze do naleziště nasypat nekonečně mnoho zdroje.... Vůbec nechápu,proč to u bonusů nejde ... Jednou týdně bych nabonusoval a byl by klid ... Stejně jak to dělám s rybyma a zvěří...
danhilek jim jde o to aby jsi se denně přihlašoval, proto nejdou bonusy nahodit dopředu :-) navíc při delší neaktivitě budovy přestanou produkovat.... Když máš správně postavenou ekonomiku bonusů není potřeba.
danhilek jim jde o to aby jsi se denně přihlašoval, proto nejdou bonusy nahodit dopředu :-) navíc při delší neaktivitě budovy přestanou produkovat.... Když máš správně postavenou ekonomiku bonusů není potřeba.
i kdyz mas sebelepsi bazi vazne je rozdil jestli vysledneho produktu produkujes n nebo 2n nebo 3n..
Súhlasím. Ja mám napríklad 15 mlynov a 12 pekární zo stabilizovanou produkciou. Považujem to za správne keďže väčšinou 2x3x denne sa mi podarí rozhádzať irmy. Rozhodne to v moje situácii považujem za správne a mať len 15/2 pekární a nebuffovať ako nanič.
Ešte ma napadlo, ja vlastne hádžem bonus všade kde sa výroba za 6 hodín rovná viac než koľko je jedna cena irmy
Přesně tak - jeli dobrá ekonomika, není třeba bonusovat ... Já bonusy používám hlavně na to abych měl více navíc a mohl to prodat na trhu,většinou za mince abych si pak za to mohl koupit něco jiného a rychleji se tak ve hře posouvat... Funkce,kterou bych si přál by rozhodně nebránila nutnosti každodennímu přihlašování ... Je spousta jiné práce, která je potřeba na ostrově dělat každý den nebo i vícekrát denně ... Jde jen o to úmorné a zdlouhavé klikání, které mě a spoustě dalším hru značně znepříjemňuje a jestli s tím někdy seknu, tak to bude asi právě kvůli milionům naprosto zbytečných kliků ... A protože těch věcí, které by se dali ve hře udělat jinak a daleko více userfriendly je mraky, zmínil jsem alespoň jedno jediné přání ať také přihodím polínko do ohně :) Ikdyž vím,že bojovat ohněm s hasiči není jednoduché a efektivní ...
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.