sarie
29.10.13, 10:15
jsou dobrodružství na kterých jsou stejné nepřátelské jednotky. Druhy reputací by se podle toho roztřídily. Tím by se začali chodit i méně populární dobrodružství. U dobrodružství pro více hráčů se reputace rozdělí v poměru rozdělení XP.
Bylo by 5 druhů reputací: neutral - friendli - honored - revered - exalted (nejvyšší). Některé reputace se můžou začínat i v mínusu, to už záleží na vývojářích a třeba i příběhů které se mohou k rasám a dobrodružstvím vázat.
Tady vzniká prostor pro hráče, aby pro skupinu dobrodružstvích stejných jednotek psali příběhy a nejlepší mohou být oceněni. Díky mnoha příběhům by mohl vzniknout velmi zajímavý příběh settlers který ve finále napsali sami hráči :cool:
př.: doslechl jsem se o tvé udatnosti a chrabrosti. Na severu jsme ztratily spojení s naší osadou. Rádi by jsme tě poprosily jestli by jsi se se svojí armádou nevydal do těchto končin a nezjistil co se tam stalo... ( reputace Viking - tento příběh by se otevřel až po dosažení lvl pro dobrodružství seveřani)
1.Spuštění dobrodružství je dnes limitováno pouze lvlem, nyní by u některých přibyla i reputace. Reputace by se týkala i pozývaných hráčů!
př.: reputace VIKING - bude u seveřanů 1 a seveřanů 2. Aby mohl hráč pustit seveřany 2 (ti lepší) musí mít reputaci viking minimálně na honored.
2. za každý stupeň reputace by se snížili ztráty např. o 5%.
př.: po dokončení dobrodružství na reputaci neutral jsou ztráty stejné, ale při reputaci honored by se poštou vrátilo 10% podlých jednotek.
- po přečtení fóra jsem se dočetl o uzdravení, zvětšení hp jednotek, lepší výzbroj pro jednotky... tímto krokem by se všechny tyto možnosti elegantně vyřešily.
3. za každý stupeň reputace by vzrostla % šance na drop surovin a třeba i budov (hrady, okrasné budovy...) a při dosažení revered nebo exalted by byla možnost drop nějaké nové opravdu vzácné budovy pro danou reputaci(rasu), i s patřičným designem a kdo ví třeba by nebyla jen okrasná.
př.: Ostrov pirátů - 900 žuly má drop 16,7%. Za každý stupeň by drop byl o 2% větší. při exalted by byl drop 16,7+8= 24,7%. možnost hraní je velká.
4. v obchodu by mohla vzniknout nabídka nákupu okrasných věcí, bonusů... pro danou reputaci. Platidlem by byla surovina která by padala pouze na dobrodružstvích této rasy. (něco ve smyslu krejčích)
př.: u Vikingů - dobro seveřani by to mohli být vikindské helmy.
5. dnes máme max lvl 50. časem to může být 55 nebo i rovnou 60lvl. tím vzniká otázka i nových jednotek. Nové jednotky by se mohli odvozovat od ras (reputací).
př.: na 52lvl bude možno vyrábět jednotku vikingský barbar, ale bude to i podmíněno reputací Viking (dobro Seveřeni - viz výše) třeba na rewered. A opět tu vzniká prostor pro příběh :-)
př.: potichu se o tobě na severu začínají vyprávět příběhy. To má za následek že někteří barbaři by se chtěli přidat ke tvé armádě a pomoci tak svému lidu od tyranie Vikinga Velikého. Než se k tobě přidají musíš je přesvědčit že jsi tím správným velitelem (přesvědčení bude určitý stupeň reputace u Viking).
dle mě by hra dostala jiný rozměr i s epickým vývojem což moc her nemá.
s pozdravem sarie
Bylo by 5 druhů reputací: neutral - friendli - honored - revered - exalted (nejvyšší). Některé reputace se můžou začínat i v mínusu, to už záleží na vývojářích a třeba i příběhů které se mohou k rasám a dobrodružstvím vázat.
Tady vzniká prostor pro hráče, aby pro skupinu dobrodružstvích stejných jednotek psali příběhy a nejlepší mohou být oceněni. Díky mnoha příběhům by mohl vzniknout velmi zajímavý příběh settlers který ve finále napsali sami hráči :cool:
př.: doslechl jsem se o tvé udatnosti a chrabrosti. Na severu jsme ztratily spojení s naší osadou. Rádi by jsme tě poprosily jestli by jsi se se svojí armádou nevydal do těchto končin a nezjistil co se tam stalo... ( reputace Viking - tento příběh by se otevřel až po dosažení lvl pro dobrodružství seveřani)
1.Spuštění dobrodružství je dnes limitováno pouze lvlem, nyní by u některých přibyla i reputace. Reputace by se týkala i pozývaných hráčů!
př.: reputace VIKING - bude u seveřanů 1 a seveřanů 2. Aby mohl hráč pustit seveřany 2 (ti lepší) musí mít reputaci viking minimálně na honored.
2. za každý stupeň reputace by se snížili ztráty např. o 5%.
př.: po dokončení dobrodružství na reputaci neutral jsou ztráty stejné, ale při reputaci honored by se poštou vrátilo 10% podlých jednotek.
- po přečtení fóra jsem se dočetl o uzdravení, zvětšení hp jednotek, lepší výzbroj pro jednotky... tímto krokem by se všechny tyto možnosti elegantně vyřešily.
3. za každý stupeň reputace by vzrostla % šance na drop surovin a třeba i budov (hrady, okrasné budovy...) a při dosažení revered nebo exalted by byla možnost drop nějaké nové opravdu vzácné budovy pro danou reputaci(rasu), i s patřičným designem a kdo ví třeba by nebyla jen okrasná.
př.: Ostrov pirátů - 900 žuly má drop 16,7%. Za každý stupeň by drop byl o 2% větší. při exalted by byl drop 16,7+8= 24,7%. možnost hraní je velká.
4. v obchodu by mohla vzniknout nabídka nákupu okrasných věcí, bonusů... pro danou reputaci. Platidlem by byla surovina která by padala pouze na dobrodružstvích této rasy. (něco ve smyslu krejčích)
př.: u Vikingů - dobro seveřani by to mohli být vikindské helmy.
5. dnes máme max lvl 50. časem to může být 55 nebo i rovnou 60lvl. tím vzniká otázka i nových jednotek. Nové jednotky by se mohli odvozovat od ras (reputací).
př.: na 52lvl bude možno vyrábět jednotku vikingský barbar, ale bude to i podmíněno reputací Viking (dobro Seveřeni - viz výše) třeba na rewered. A opět tu vzniká prostor pro příběh :-)
př.: potichu se o tobě na severu začínají vyprávět příběhy. To má za následek že někteří barbaři by se chtěli přidat ke tvé armádě a pomoci tak svému lidu od tyranie Vikinga Velikého. Než se k tobě přidají musíš je přesvědčit že jsi tím správným velitelem (přesvědčení bude určitý stupeň reputace u Viking).
dle mě by hra dostala jiný rozměr i s epickým vývojem což moc her nemá.
s pozdravem sarie