Vron
06.09.13, 11:51
Dobrý den,
Měl bych takový nápad na obohacení této hry. V záhlaví stránky je „The Settlers Online – Kouzelnictví“ a přitom zde vlastně žádná kouzla nejsou. V S3 i S4 byl čaroděj, další díly už sem nehrál.
Možná by stálo za úvahu mít další jednotku. Kupovala by se v hospodě jako generál, jako generál by měl svůj stan a stejně tak by cestoval na dobrodružství. Kouzelník by měl několik kouzel, osobně bych to rozdělil na kouzla pro boj, a pro ekonomiku. Fungoval by tak, že po výběru se zobrazí seznam dostupných kouzel, vyberu kouzlo a tak jako bonus jej použiju na dané místo nebo budovu.
Kouzla ekonomická bych vyděl asi takto: doplnění dolů, polí, nalezišť. Možná přidání nějakých bonusů, náhodné zboží, zrychlení průzkumníka či geologa,…
Kouzla vojenská pak třeba: pochodeň (zažene vlky, psy…), silná pálenka (nejsilnější jednotky v táboře oslabí na ½), špatné jídlo (oslabí tábor na ½),štít proti šípům,…
Kouzel se dá vymyslet jistě celá řada, stejně tak jako varianta zkušený kouzelník za diamanty aby byli spokojení i obchodní manažeři:-).
Kouzelník by měl určitou zásobu many, která by se mu pomalu doplňovala. Zde se pak otevírá možnost nové budovy chrámu, který bude kouzelníkovy dodávat více many.
Je jasné, že kouzla a přírůstek many by se musel rozumně vyvážit, aby to vše přineslo spíše zpestření hry než jejich masivní používání.
Měl bych takový nápad na obohacení této hry. V záhlaví stránky je „The Settlers Online – Kouzelnictví“ a přitom zde vlastně žádná kouzla nejsou. V S3 i S4 byl čaroděj, další díly už sem nehrál.
Možná by stálo za úvahu mít další jednotku. Kupovala by se v hospodě jako generál, jako generál by měl svůj stan a stejně tak by cestoval na dobrodružství. Kouzelník by měl několik kouzel, osobně bych to rozdělil na kouzla pro boj, a pro ekonomiku. Fungoval by tak, že po výběru se zobrazí seznam dostupných kouzel, vyberu kouzlo a tak jako bonus jej použiju na dané místo nebo budovu.
Kouzla ekonomická bych vyděl asi takto: doplnění dolů, polí, nalezišť. Možná přidání nějakých bonusů, náhodné zboží, zrychlení průzkumníka či geologa,…
Kouzla vojenská pak třeba: pochodeň (zažene vlky, psy…), silná pálenka (nejsilnější jednotky v táboře oslabí na ½), špatné jídlo (oslabí tábor na ½),štít proti šípům,…
Kouzel se dá vymyslet jistě celá řada, stejně tak jako varianta zkušený kouzelník za diamanty aby byli spokojení i obchodní manažeři:-).
Kouzelník by měl určitou zásobu many, která by se mu pomalu doplňovala. Zde se pak otevírá možnost nové budovy chrámu, který bude kouzelníkovy dodávat více many.
Je jasné, že kouzla a přírůstek many by se musel rozumně vyvážit, aby to vše přineslo spíše zpestření hry než jejich masivní používání.