PDA

View Full Version : Platnéř a Kyrysníci



Dalnar
04.07.13, 07:36
Je docela škoda, že damaškové meče nejsou až tak moc využitelné a neexistuje na ně pořádné využití namísto pár blokačních jednotek. Napadlo mě proto přidat do hry další budovu + jednotku, která to alespoň z části nahradí.

Nová budova

Platnéř - Exotická budova (úroveň 42+)

10 oceli + 4 titanu -> 1 kyrys

Nová jednotka

Kyrysník (úroveň 42+)

V podstatě se jedná o variantu těžké kavalerie

zdraví: 20
poškození: 15-20
přesnost: 90%
první útok
napadnutí nejslabšího cíle

1 obyvatel + 20 damaškových mečů + 20 kyrysů + 100 nápojů + 100 koní = 1 Kyrysník

Dalnar
08.08.13, 07:53
Já si to bumpnu. Když vidím ty nové lišky s těmi jejich hps, tak prostě mě by se těžká jízda hodila na občasné chirurgické útoky namísto 4 vln nebohých rekrutů apod.

Odeon
08.08.13, 16:35
jj,dobrý nápad, navíc bych zvýšil útočné číslo u elitních vojáků. Proč milice, vojáci a elita mají stejné útočné ćíslo?? když každý má jinou zbraň?
Tady bych dal větší volnost pro hráče si vytvářet vlastní jednotky (3 druhy brnění, 3 druhy zbraní, 2 druhy luků + kůň na jízdu-to by znamenalo že útočí jako první a dalo by se to zkombinovat s luky). Případně pro epická dobrodružství by se dala získat (2-3 %šance) různé epické dílny na zbraně brnění..např. žhnoucí meč, magová hůl, očarované brnění a nevím co ještě.
Každy ať si prostě vytvoří vlastní jednotku jakou chce.
A pokuď jde o bitevní simulátor, to by snad nebyl problém vytvořit takový, ve kterém by se nastavily parametry vojáků.

EmhyrVarEmreis
08.08.13, 21:22
Zajímavé, jenom aby to pak zase nebylo moc OP.

Reborn
09.08.13, 07:58
hoavni predpoklad takovychto veci je aby nepadali z adventur finalni vyrobky.. kuse a dela by byli uplne jinde s cenou kdyz by nepadali..

Dalnar
09.08.13, 09:14
Tak to je bohužel neduh momentálního systému, že dává hotové věci místo surovin a popravil exo budovy a výrobu. To si BB podělali sami před pár lety a těžko to budou měnit.

Nicméně smysl mého nápadu (bez ohledu na čísla ty se dají dycky tweaknout), je přidal další pokročilou jednotku a dát nějakou hodnotu titanovým ingotům, potažmo damaškům.

Reborn
09.08.13, 09:53
obavam se ale ze existence silnejsi jizdy by hodne adventur zmenila naproso k nepoznani a museli by se nejakym zpusobem resit komplikace bezestratovosti adventur pro lidi napriklad s major generalem(nejakou dobu jeste beztak nehrozi), timto a skillama generalu(nejakou dobu jeste beztak nehrozi)

Dalnar
09.08.13, 10:08
Si osobně nemyslím, protože všude BB cpe ekvivalent jízdy, tak právě naopak je velmi málo táborů kde se dá kavalerie smysluplně využít v jedné vlně proti nepřátelských střelcům. Takto by šlo použít obyč kavalerii jako návnadu (proti psům třeba), kdežto těžká by přežila a sejmula střelce v zadní linii. Ale tak opět záleží na číslech. Každopádně vyrábět a následně ve vlnách obětovat desetitisicíe rekrutů a luků mi přijde značně...neštastné. Ale tak já mám jeden názor z mnoha že :-)

Taky je hloupá ta nekonceptnost nepřátelských jednotek od BB. Stačí se mkrnout na některé nové pohádkové, královská milice. Hps větší než elitnák, dmg větší než kušiník. Královská kavalerie, víc hps a dmg než mě původně napadlo u kyrysníků.

Bych čekal že jednotky s vysokým hps budou mít nízký dmg, a jednotky s vysokým dmg budou střelci aby se na ně dala použít kavalerie ...kámen,nužky,papír. Bohužel už to vypadá, že se budou akorát jen zvyšovat staty jednotek až do...nebe, ale původní koncepce je úplně ignorovaná.

Se obávám kam až ten powercreep povede. Rozhodně mě neláká představa budoucnosti, tj. nasadit 30 tis rekrutů na dobro jen proto že se udělá nějaká hyper královská milice, co bude mít hps jak dva elitnáci a dmg jak 2 kanony.

Na co mi bude ten nový generál s 270 jednotkama ? když předtím budu muset poslat X vln 200 generála s luky/rekruty abych měl vůbec šanci to sejmout.

Reborn
09.08.13, 10:33
nemel bych nic proti akorat nektere adventury by to znacne ulechcilo a redukovalo to na nich ztraty na minimum.. jako samozrejme ze bych to bral jako vyhodu ale jak by to dopadlo buchvi..

Dalnar
09.08.13, 10:42
Ale tak to by přece nevadilo ne ? Pokud jsi lvl 50, tak už by ti měli být dobra typu zrádci šumák, a měl by ses věnovat end-game. Pochopitelně se něco zjednoduší, ale to se stalo i s 250tkovým generálem.

Já jen poukazuju na "past". Vidíš krásného 270 tkového generála. Takže máš o 8% jednotek víc oproti veteránovi. Řekneš si super..pak se podíváš na nové jednotky, a zjistíš že ty mají několikanásobně vyšší staty než tvé jednotky, a tím úplně negují tu výhodu nového generála, naopak ten powercreep způsobí že potřebuješ mnohem víc jednotek celkově. Jen pro ilustraci.

Kavalerie - 5 hps, 5-10 dmg, 80% přesnost

Liška - 30 hps, 10-40 dmg, 95% přesnost
Královská kavalerie - 40 hps, 10-40 dmg, 95% přesnost

Samozřejmě ono je to docela celkově složitější a nedá se to celé brát jen z jednoho úhlu ohledu. Na druhou stranu se mi moc nelíbí jakým směrem se to vyvýjí,

Reborn
09.08.13, 11:13
ano pohadkove adventury jsou hodne narocne, avsak hrac s lvelem 50 neni nucen chodit pouze tyto adventury a na adventurach slabsich by mohl dosahnout dost malych ztrat.. to by mohlo komplikovat cenu vseho co pada z pocatecnich adventur(hlavne zuly)

Dalnar
09.08.13, 11:33
Popravdě 250tkový generál je mnohem větší terno, než o něco lepší nová jednotka, a nemyslím si, že to nějak zahýbalo cenou žuly :-) Poptávka je pořád vysoká. Navíc, end-game by měl zajistit to,aby byl dostatečně zajímavý na to aby hráči preferovali před zbytkem. Problém je, že "end game" budovy, typu výrobna kanonů nejsou potřeba, a tudíž máš pravdu v tom, že ta žula, která by jinak musela být využita na stavby, může jít na trh a trochu s ním zahýbat. Ale opět, to je chyba BB, že pohřbila výrobu kuší,damašků a kanonů. Nehledě na to, že žula nepadá vždy. A jak někteří moc dobře ví...některým subjektivně "nepadá vůbec".

Mě jde hlavně o toto. Kdysi jsme měli všichni jen 200 generály. Když vemu ukázkový tábor kde bylo mimo ostatní 30 psů, tak jsem se mohl rozhodnout použít 30 jízdy a eliminovat je 1:1. Sice mi pak generál spinkal, ale mohl jsem pak druhým útokem jít jízdou po nepřátelských střelcích.

Pak přišel veterán. Nabídnul mi o 25% víc jednotek, a tedy i to, že jsem mohl těch 30 jezdectva nacpat do jednoho útoku a ještě něco extra a tím značně pošetřil armádu a navíc mi nemusel spinkat generál. Super, na veteránovi každý vydělal a byl to powercreep na straně hráče - nicméně docela slušně zaplacený.

Teď nám BB nabídlo generála ještě s 20 jednotkama navíc...ale na nových dobrech je docela drsný powercreep u nepřátelských jednotek. Takže zatímco předtím byla eliminace (často drahá) 1:1, teď bych potřeboval 65 kavalerie na likvidaci 30 královské kavalerie. Tj. Potřebuji o 35 jednotek víc..takže nějakých 20 navíc mě nevytrhne, protože powercreep se posunul úplně jinam. Samozřejmě je to trošku vytržený příklad..nicméně se nemůžu ubránit dojmu že mi vlastně BB jednou rukou něco nabízí, ale dvěma bere. Pochopitelně beru to z pohledu jedné vlny. Pokud musím napřed poslat 2-3 vln rekrutů/luků na smrt tak je to vlastně jedno a ano, na finálním útoku něco málo "uspořím" - vlastně ne, protože vesměs ani nemůžu použít vlastní střelce.

Ale říkám, to je pouze můj pohled na věc.

Odeon
09.08.13, 23:52
Dalnar ma recht, na pohadkove dobrodruzstvi to chce silnejsi jednotky. A proc proste neudelat opatreni,ze tyto silnejsi jednotky proste nebude mozno poslat na slabsi dobrodruzstvi a je to ........ a u epickych jen v omezene mire