PDA

View Full Version : Veda



Ing-Smoula
15.06.13, 15:47
Tak abych se podelil o svuj prvni dojem z prvnich 2 rukopisu ktere jsem investoval do Rozjasneneho geologa do Hledani vetsiho loziska medi.

Samozrejmne je dobre ze najde pokazde vetsi lozisko ze je na to 100% uspesnost. Ale pro z efektivneni hry bych tam aspon dal tech 50% ze muze najit vetsi lozisko

Mariela
15.06.13, 17:38
Mě spíš rozčilují ty poletující zlatý blbinky... je to děsný.

waph
15.06.13, 18:13
Věda se mi líbí, co mi ale chybí je podrobnější popis viz talent skrýš kamení - 10/20/30% na nalezení pokladu, ale nikde se nedozvím jakého a kolik.Horší to je u 31. bodíku Dar Přírody - 10% šance na doplnění aktivního dolu, ale netuším jestli to přednostně doplní kámen nebo zlatou rudu, a jestli to doplní na max... Jde mi o to že jestli tento talent mi 1x z 10ti poslání doplní 50 kamene nebo 20 uhlí, tak to můžu rovnou stavby na vědu zbourat.. :)
Kdyby tyhle informace někde na netu byli, podělte se prosím o link :)

Ing-Smoula
15.06.13, 18:32
jestli budou hodim to do poradny to neni problem

Dalnar
16.06.13, 09:12
Když najdeš poklad, tak ti dojde do pošty. Obvykle 25 borových desek nebo kamene....každý si to měl možnost ošahat na test serveru...

czbacil
16.06.13, 14:44
Mě se sem tam stalo, že našel i železnou rudu (myslím, že 50 ks) ale nevím u jakého typu ložiska to bylo. Jinak na test serveru bych chvíli chyba a já mám u geologa 47/31 vylepšení :) škoda, že to je jen test server :D

Karamon
16.06.13, 14:47
Dalnar ne kazdy ma cas na to behat jeste testovat veci na test server :) a Smoulo nevim co je to za z efektivneni kdyz snizis sanci ze 100% na 50% to mi jako zefektivneni neprijde :)

Ing-Smoula
16.06.13, 15:03
prijde mi to lepsi nez vzdy nalezst medeny dul o 15%. Je lepsi takhle nalakat vylepsit geology lepe vsechny na stejne aby jsi mel procentualni sanci na nalezeni lepsi.

Qverbus
16.06.13, 18:53
Mě vyrobený rukopis v obláčku hvězdiček zmizel [smazáno] kde ho najdu u geologa není, ve skladu není kde ho mám hledat ???
Jinak se mi vědá zdá jako drahý špás vše má velkou spotřebu.

Kubamorlo
16.06.13, 19:11
Jestli si ho nepoužil na geologa, ani nevyrobil svazek a není ve skladu, tak napiš na podporu. A rukopisy drahý nejsou ;-).
P.S.: málem jsem místo podpory napsal pojišťovnu :-D

Karamon
17.06.13, 08:59
Smoulo jaky lepsi procentualni nalezeni? kdyz by byla sance na nalezeni 50% tak je uplne jedno kolik geologu budes mit sance bude 50% porad :) osobne jsem v tomhle proti staci mi kdyz vidim sanci na zulu v dobrodruzstvich 50% a taky ti z 20-ti pokusu padne treba jen jednou a nejak neverim ze by to v tomhle bylo jiny

Abbadon161
17.06.13, 11:44
Zdravím,
nevím zdali se bude věda nějak dále upravovat, ale stálo by za zvážení povinnost knih nějak rozumně a logicky upravit.
Pokud se dává po 3 bodech do jednotlivé zkušenosti, není nějak nelogické a proti mysli mít povinnost vložených 5 bodů? Neměli by být tyto podmínky po 3 k lepšímu a efektivnějšímu využití max. počtu bodů?
Nebo snad vývojáři chtěli, aby na první úrovni člověk naprosto zbytečně investoval 2 body jen k tomu, aby se otevřelo další stupeň? To je na hlavu :-( Pak z povinných 31 bodů člověk bude moct pouze nějakých 25 bodů a 6 dle předem dané nutnosti od programátorů :-(

Casiopea
17.06.13, 19:28
zdravím docela bych uvítala aby se někdo z pánů vývojářů zamyslel nad tím jak nelogicky vymyslel výrobu knih respektive nemožnost dá výrobu do fronty, když dám na výrobu lepidlo abych si nařídila budík protože jinak mi ten bonus pojede naprázdno a to rozhodně nemíním vstávat v noci kvůli settlerům, možnost dát výrobu do fronty stejně jako v zásobárně by tento problém řešila

Borgil
18.06.13, 16:42
A mne sa strááášne páči rýchlejšia ťažba :D keď človek ťaží meď za 1:42 tak je to sranda :D a mať tak ešte 20K dia na bezedný dúl a je vystaráno :D

mailosko500
20.06.13, 07:13
s tými bonusmi súhlasím a ešte jedna vec. Kým vyrobím jednu knihu, dajme tomu aj pod lepidlom, tak vyrobím matroš na ďalšie 2-3 knihy, keď rátam len základné a stredné. myslím, že týmto sa len zbytočne zahltí trh surovinami na výrobu knih.

waph
20.06.13, 14:08
Mailosko to je velmi dobry postreh, ta produkce neni nijak narocna aby ji kazdy nemohl provozovat.Logicky jsem predpokladal ze papirna a dilna na LV. 3 bude v poměru 1:1 na Knihare, ale nadprodukce je moc vysoka.driv nebo pozdeji se toho kazdy bude chtit zbavit, da to na trh, cena klesne tak ze bude vyhodnejsi to kupovat a lidi teprve zacnou nadavat jak je to spatne vyresene.. :)

Zhorny
20.06.13, 16:28
Co jsem někde četl tak by se měla výroba knih zdražovat podle toho kolik jich vyrobíš takže ono těch surovin nebude zas tak moc přebejvat. Možná ti časem budou i chbět.

Dalnar
20.06.13, 17:05
Jj, postupně se cena zvyšuje až to stojí 2x tolik.

Alfajk
20.06.13, 18:38
me ta produkce prijde mozna az moc pomala...moc lidi si knihovnu lvl 4 nemuze dovolit a na lvl 3 to trva porad strasne dlouho

waph
20.06.13, 20:14
aha tak to potom jo, myslel jsem ze se zdrazuji jen pocet mincí :)

EmhyrVarEmreis
20.06.13, 22:32
Na lvl 5 s buffem je lvl 1 kniha hotová za 6 hodin, což je slušná rychlost.

Reborn
21.06.13, 07:41
Na lvl 5 s buffem je lvl 1 kniha hotová za 6 hodin, což je slušná rychlost.

a kdy spis? (neexistence fronty je komplikaci)

EmhyrVarEmreis
21.06.13, 10:14
Bez fronty neudělám víc než 3 knihy za den...

Alfajk
21.06.13, 14:00
krom toho,ze level 4-5 si muze dovolit tak maximalne 5% hracu,je absence fronty minimalne 2 knih velkej problem,na lvl 3 knihovny se kniha dela pres 20 hodin,coz prakticky neni mozny stihnout naklikat behem jednoho dne,pokud ma clovek v planu treba spat...

Kubamorlo
22.06.13, 09:54
Ta šance nějak nefunguje, poklad v kamení i rychlejší doly jsem měl zatím vždy.

luk1as
23.06.13, 08:39
Jo taky by mě zajímalo jak je to ve stromě dovedností s těmi šancemi. Poklad při hledání kamene mě zatím objevil geolog ve 100% případů hledání a to tam mám jen jeden rukopis.

Ing-Smoula
23.06.13, 09:02
tak kde je procentualni sance ze to najde tak staci 1 rukopis a mate 100% sanci

luk1as
23.06.13, 09:10
Tak proč je tam v popisech to slůvko ŠANCE?

Já když jsem si projel strom, tak jsem si to vyhodnotil tak, že kde je napsáno že je tam několikaprocentní šance na cokoliv tak tam dám bodů nejméně a namaxuji vše co vždy o něco zlepšuje nějakou vlastnost dolů apod. Ale teď je to vše úplně jinak. A co bude v budoucnu, stanou se nakonec ty šance realitou a nebo to slůvko šance vypadne a bude to fungovat jinak?

Serenity
23.06.13, 11:50
Jedná se o chybu ve hře a bude opravena podle informací z podpory

VodnikVavrinec
04.08.13, 16:29
je pravda, že si hráč moc nemůže vybírat, jak si geologa vylepší. stejně musí podstoupit asi jednu za 4 možností, jak ho vylepšit. což tak nějak hodně svazuje ruce, jak si udělal geologa podle toho, jakou má hráč ekonomiku a co potřebuje.

A_T_F
22.08.13, 12:37
Absolutně nerozumím tomu, proč se u nalezišť zobrazuje informace, že bylo nalezeno rychleji nebo že bylo nalezeno pomocí skillu dvě naleziště v jednom. Vždyť tyto skilly samotné naleziště nijak neovlivňují, a tudíž člověka jen matou, např. ve chvíli, kdy si kontroluje, zda má všechny doly na měď rychlé.

Ursa_Major
22.08.13, 13:33
Reklama pro návštěvy. Podle mě jiný smysl to nemá.

papaluky5
22.08.13, 23:20
si predstav ze by se tam zobrazovalo i to ze si z toho dolu nasel ty zbytky :D

A_T_F
18.09.13, 12:35
Spolu s posledním upgradem vědy přišly i nové úkoly na vyknihování geologů. Bohužel, to mi přijde jako silně nedomyšlené, zvláště úkol aby jeden geolog měl "alespoň 10 svazků", a to proto, že vlivem stále stoupajících nákladů na jejich výrobu je pro člověka lepší geologovi naházet levnější rukopisy aby dosáhl dostatečného počtu knih a mohl házet rovnou kodeky.

Požadavek na 10 svazků se tedy v podstatě přímo vylučuje s exponenciálně stopupajícími náklady na jejich výrobu (a tím, že s nimi tedy lidé začnou velmi rychle šetřit).

Paran
18.09.13, 19:00
Spolu s posledním upgradem vědy přišly i nové úkoly na vyknihování geologů. Bohužel, to mi přijde jako silně nedomyšlené, zvláště úkol aby jeden geolog měl "alespoň 10 svazků", a to proto, že vlivem stále stoupajících nákladů na jejich výrobu je pro člověka lepší geologovi naházet levnější rukopisy aby dosáhl dostatečného počtu knih a mohl házet rovnou kodeky.

Požadavek na 10 svazků se tedy v podstatě přímo vylučuje s exponenciálně stopupajícími náklady na jejich výrobu (a tím, že s nimi tedy lidé začnou velmi rychle šetřit).

No já vidím problém hlavně v tom, že je pouze jedna budova... pro mých 5 geologů a 5 průzkumníků budu s lepidlem dělat bonusy víc než rok... :( a úplně nevim, proč by se nemohlo říct, že chci vytvářet třeba svazky a dokud budu mít suroviny tak se budou vyrábět a nosit do skladu když mít suroviny nebudu tak budova bude stát s vykříčníkem.

papaluky5
18.09.13, 19:50
ano to ze neni fronta v kniharstvi je ta nejvetsi chyba na tom... ostatni budovy tohoto typu ji maji tak proc ne tady?

A_T_F
19.09.13, 02:27
Ta fronta by ani nebyl problém s tím postupným zdražováním, stačí to naprogramovat tak, že když se kniha zadá do výroby, počítá se jako vyrobená (z hlediska nákladů na další knihy).

Moor8
19.09.13, 13:23
Ona celkově věda není moc povedená. Neexistence fronty je jen malá chybka. Když výroba trvá 1 den, tak si to naplánuji na dobu, kdy jsem doma a odklinu to. Horší věc je vzrůstající cena. Nevím, kterou hlavu tohle napadlo, ale zasloužila by. Vylepšovat se budou geologové, dobrodruhové, generálové a údajně ještě ostrov. Pokud si člověk bude hctít vylepšit více, jak 3 od každého, tak ke konci bude 1 svitek stát děsný prachy! Doufám, že někde je strop. Další, co mi vadí, je omezení svitků na jednoho specialistu. Tím každý bude zaměřen na něco jiného a bude to velmi zdržovat. Hledat všechny železné doly s jedním je na palici a bude to trvat děsně dlouho. To samé s uhlím. Pokud to i nadále budu hledat se všema, tak věda ztrácí smysl. Věda je skvělý nápad, ale naprosto nesmyslně provedený!!!

Ravise
19.09.13, 14:10
Omezení je tuším po devíti nebo desíti zvednutí ceny (čili že jeden svazek bude stát 9-10 rukopisů)

Karamon
20.09.13, 06:00
Cena at klidne vzrusta to je i celkem v pohode ale proc se zvysuje i pocet rukopisu a svazku to celkem nechapu... to mi prijde docela na hlavu postaveny kdyz si vezmu ze na 1 kodex budu potrebovat 10 svazku a 1 svazek me bude stat 10 rukopisu tak to budu vyrabet sakra dlouho... tohle krapet nedomysleli kdyz je za Dia 10 pruzkumniku, 8 generalu, a geologu kolik jen budeme chtit...

Moor8
20.09.13, 11:36
Cenou je myšleno i počet rukopisů a svazků. :D

Te´d přibyli průzkumníci a zase je to na 2 věci. když si vylepším jednoho, že mi bude hledat o X % rychleji, tak pak stejně bude čekat na ostatní, kterým dám třebas aby hledali více žuly. A být ve hře, abych posílal každého zvlášť, když jich mám 6, nemohu.

A už vidím generály! Ti také vylepšit nepůjdou, protože pak by přestaly fungovat bloky v návodech.

Ravise
20.09.13, 14:24
A už vidím generály! Ti také vylepšit nepůjdou, protože pak by přestaly fungovat bloky v návodech.

To ale není chyba hry - to je nedostatek návodů. Nehledě na to, že vylepšit si jednoho generála aby bojoval třeba o 2s rychleji pomůže hráčům, kteří nemají zkušeného nebo veterána při blocích - zkrátí to útok na hlavní tábor. Čekám třeba rychlejší přesun (ostrov-dobrodružství), nebo větší útok.

Moor8
20.09.13, 14:49
To ale není chyba hry - to je nedostatek návodů. Jo, už vidím, jak máš návody pro všechny možné kombinace vylepšení + veterána.

Vývojáři jistě nejsou drženi v izolaci a tak vědí, že hráči návody a bloky používají. Není důvod proti nim bojovat, není to podvádění, jen spolupráce mezi hráči, o což by vývojářům mělo jít. Osobně bych byl i pro jejich podporu. Zlepšit u generála se dá lecos, rychlejší cestování, zotavení, bojování, zvýšená kapacita, ale třebas i síly samotného generála. Ten je taky, jako jednotka v boji, jen toho moc nenatříská. Taky by mohl zvyšovat dmg jednotkám, či obranu. Možností je spousta a kombinací ještě víc. Navíc nezapomínej, že když se budeš chtít dostat k těm lepším, tak budeš muset přiřadit i těm na nižší úrovni, třebaže nebudeš chtít a rozhodíš si tím bloky. Navíc vylepšení nebudou taková, aby nahradila, či se vůbec přiblížila k vlastnostem veterána. Musí být stále lákavý ke koupi. Vylepšení ti jistě nepřidá 50 jednotek, ale spíš 2, 3 a 5. Celkem tedy 10.

Jinak mě osobně by se líbilo přidání bodu, kudy musí generál projít. Nastavíte jeden bod, kudy musí prosít, tedy už nepůjde přímo k cíli, ale třebas obloukem a tak se bude lépe vyhýbat táborům. Protože někdy by stačilo, kdyby šel o kousíček vedle a už by se vyhnul.

Karamon
20.09.13, 15:31
tak ono u generalu si udela asi kazdy jen jednoho mozna 2 takze generalove vlastne asi az takova tragedie nebudou

Ravise
21.09.13, 10:56
Jo, už vidím, jak máš návody pro všechny možné kombinace vylepšení + veterána.

Řekl bych, že jestli bude u generála něco, co by mohlo rozhodit bloky, tak se objeví dva-tři preferované stromy a to takový problém nebude. Navíc mě nenapadá tolik vylepšení, které by mohly rozhodit bloky, aby se daly všechny do jedné řady a díky tomu nešly obejít. A když - tak jak řekl kolega, většina generálů bude stejně s největší pravděpodobností neknihovaná.


Jinak mě osobně by se líbilo přidání bodu, kudy musí generál projít. Nastavíte jeden bod, kudy musí prosít, tedy už nepůjde přímo k cíli, ale třebas obloukem a tak se bude lépe vyhýbat táborům. Protože někdy by stačilo, kdyby šel o kousíček vedle a už by se vyhnul.
Geniální :). Ale díky tomu nepravděpodobné...

A ještě k těm návodům - snažím se je používat maximálně do ~30% mé strategie, a blokům se vyhýbám jako čert svěcené vodě.

Moor8
21.09.13, 13:13
Mě napadají tyto: zvýšení síly generála, zrychlení pohybu po mapě, rychlejší boj, zvýšení síly/obrany jednotek pod velením generála.

také se domnívám, že většina generálů zůstane nevylepšena, ale pak věda ztrácí smysl. Upřímně já nebudu vylepšovat ani průzkumníky, jelikož to nemá cenu.

Lienka1
12.10.13, 13:50
aky poklad najde geolog pri dovednosti skrys uhli?

PapajaCZ
12.10.13, 17:56
... Upřímně já nebudu vylepšovat ani průzkumníky, jelikož to nemá cenu.

Náhodou, když ti průzkumník z nejdelšího hledání chodí o pár hodin dřív a donese ti 17 útržků mapy a k tomu ještě seveřany... navíc za snížené náklady na hledání

Karamon
12.10.13, 18:03
o par hodin driv za znizeny naklady... no to je tak trosku kravina protoze kdyz se nad tim zamyslis, tim ze ti to prinese drive ho posles vickrat takze ve finale za pruzkum vyhazes vic :)

PapajaCZ
12.10.13, 18:15
o par hodin driv za znizeny naklady... no to je tak trosku kravina protoze kdyz se nad tim zamyslis, tim ze ti to prinese drive ho posles vickrat takze ve finale za pruzkum vyhazes vic :)

napsal jsem dřív a za snížené náklady, protože nemám žádného doma abych se na něj podíval, kolik přesně ušetřím. ale tvá teorie má trochu nedostatky. uvedu příklad. na nejkratší hledání přijde průzkumník za nějakých 22 hodin a něco k tomu. pokud ho dnes pošlu v 10 hodin, zítra v 8, v pondělí v 6... je tu snad někdo, kdo by si takto postupně nařizoval budíka, aby mohl posílat průzkumníky i uprostřed noci, když zrovna přijdou? Takže teoreticky neušetříš, prakticky ušetříš. Sice jen pár mincí a salámů a nějakou tu hodinku jako rezervu, ale lepší jak nic. Šance na nalezení dvojnásobku (dvou dober/dobra +útržků/dvojnásobku útržků)a trvalé nastavení na nalezení více útržků mapy se určitě vyplatí. Takže není co řešit

diracc
17.11.13, 23:40
Tak mě napadlo, že než zrychlenýho generála by to chtělo opak, generála, co místo boje spíš zdržoval a hezky by s ním šly dělat bloky :-)

sarie
18.11.13, 12:50
for dirac: od čeho si myslíš že jsou normální generálové? normální má boj 1 kolo 40s a zkušený či veterán 1 kolo 20s.
pak už je to na hráči aby zvolil druhy jednotek pro co nejdelší čas boje bloku.

edit:
díky Zergous normální generál má 20s a zkušený generál, veterán a generálmajor mají 10s

Bisclaveret
18.11.13, 15:48
Ono by se pak taky mohlo stát, že by to bylo zabudované do vývojového stromu tak, že pokud budeš chtít zlepšovat geenrála, tak chtě nechtě by jsi musel investovat body i do tohoto zpomalení - takže není o co stát. A jak píše sarie, již teď jsou možnosti, jak to vyřešit ;)

diracc
26.11.13, 21:47
By mi stačilo pár generálů, který by měl hodně moc životů a přitom pořád minimální útok. Těmi by šlo zablokovat několik táborů, co teď nejde :-)

Roderik
27.11.13, 01:22
Pochop jednu základní věc, bloky NEJSOU nijak vývojářema podporovány. To že jdou dělat a hráči je používají je něco, s čím v plánech nepočítali a nijak nám to usnadňovat nebudou :-). Stačí se podívat na mapy krejčíků a je jasné, že se spíše snaží o přesný opak. Takže na nějaké pomalejší generály zapomeň.

Zergous
27.11.13, 01:45
for dirac: od čeho si myslíš že jsou normální generálové? normální má boj 1 kolo 40s a zkušený či veterán 1 kolo 20s.
pak už je to na hráči aby zvolil druhy jednotek pro co nejdelší čas boje bloku.

Jenom bych opravil, že normální generál má 20s a zkušený generál, veterán a generálmajor mají 10s