View Full Version : Cechovní úkoly znovu
PIPKA_z_VIPka
11.06.13, 03:54
Servítky si brát nebudu: nevím, koho napadlo doplnit denní a cechovní úkoly těmihle "skvělými" inovacemi, ale den ode dne toho mám víc a víc plné zuby. Nejen že načasování v průběhu krizovek nebylo zrovna šťastné, ale od té doby se vlastně situace nezměnila a několikrát do týdne se hráči v cechu hroutí z toho, co za úžasný úkol dostali. Několikrát do týdne je to dobrodružství, leckdy ještě doplněno o další v rámci denního úkolu. Nemluvím o požadovaných množstvích surovin k zaplacení - nicméně dnes jsou to kupříkladu kuše ( u téměř třetiny lidí v cechu ). Bylo by dobré si uvědomit, že je to JEN hra a většina lidí chodí do práce a nesedí u toho celý den, aby mohla dávat neustále dokopy armu, nemluvě o tom, kolik to žere surek. U denních úkolů se navíc objevuje konkrétní dobrodružství, takže pokud je hráč nemá, musí si ho obstarat. O odměnách se zmiňovat moc nebudu - CM za questy jsou trapné a odpovídaly tak ještě požadavkům "za stara", kdy bylo potřeba vyrobit 50 mramoru apod. Platit ale kuše, stovky koní, nebo plnit dobrodružství za upocených pár cechovních mincí je docela síla. Takže CQ jsou téměř neustále jako čekající úkoly, protože hráči prostě nestíhají. Pravdou je, že se úkol dá zaplatit, denní vymazat! Ale koho napadlo při tvorbě hry, aby se cechovní úkoly platily diamanty ( 12 dia za splnění ) tak to byl vážně borec. Pochopila bych, kdyby se daly zaplatit cechovními mincemi - nakonec od toho jsou. O to méně by hráč měl, pokud by prostě nemohl úkol splnit normální cestou. Ale několikrát týdně zaplatit za splnění stupidního úkolu 12 diamantů, když za týden jich dostanete 45 - to je libovka. Možná by nebylo od věci se nad těmi vašimi "vylepšeními" trochu zamyslet, než je uvedete do provozu a když už se stane, že jste je uvedli nevychytané, tak by stačilo pružněji zareagovat na ohlasy hráčů - nakonec není jich tady na fóru málo. A vylepšením, které by zrovna třeba pomohlo, myslím kupříkladu posuvník v zásobárně ( stejně jako ve stavebním plánu ), aby se třeba kvůli 1000 žrádla pro ryby nemusela rušit dvoudení výroba ( kdy pokud dobře nepočítáte a zrušíte výrobu nad limit skladu, tak vám surky prostě zmizí ). Jeden nepatrný maličký posuvník by byl totiž možná daleko vítanější, než celá inovace nedomyšlených úkolů.
k tomuto neni co dodat... je to ako by si mi videla do duse ... absolutny suhlas ... nedomyslene .. ako by to vygeneroval iba nejaky nahodny generator a nie clovek co nad tym mal porozmyslat .. ale asi len mal ale zaplateny za to rozmyslanie bol ....
Naprosto souhlasím. Nemám co dodat. Jen snad tolik udělejte s tím něco dřív, než se nám začne rozpadat komunita.
Gluteus_Maximus
11.06.13, 05:28
Takže si ty úkoly představuješ tak, že ráno přijdeš, klikneš a budeš mít hotovo? Co je to potom za úkol? Je fakt, že by třeba dobrodružství v cech. úkolu mohly být pro více hráčů (ještě s podmínkou možnosti pozvání pouze člena cechu, aby to byl opravdu cechovní úkol). Ale brečet tady, že těch diamantů dostávám málo a když budu muset kupovat dokončení dobrodružství, tak budu v mínusu....? Ale no tak :-) Buď ráda, že alespoň nějaké dostáváš! Až půjdeš do práce, tak taky řekni šéfovi, že dnes chceš dělat zadarmo.
Jinak +1 za posuvník.
Celkem rozumně napsáno, já se chvilkama trochu neorientuju, ze kdy ten který úkol byl.A ty odměny by měly být kapku adekvátní nákladům, ale to by zase ta hra asi kapku ztrácela smysl.No, za posuvník bod, jinak zbytečný řešit, ale aspoň to někdo sepsal.
Ing-Smoula
11.06.13, 06:41
Pipi ale uvedom si tyto cechovni questy nebyli stavene jenom na nas server jsou stavene celosvetove. S tem adv. je to tak aby se proste hraci zabavili. Spravne by jsi mela mit ekonomiku tak aby sis mohla denne zajit 1 adv. a jeste stihat prodavat. Takzeo zaplaceni nic nemluve, s armadou sedet cely den nemusis staci nahazet armadu do kasarny a pokracovat v praci doma kasarna to za tebe vyrobi. S tou adekvatni odmenou ano mohla by byt o trosku vetsi stim souhlasim. Ty si tu stezujes ze zaplatit 12 drahokamu, ja abych splnil CQ za drahokamy tak musim pustit 24 drahokamu. Tedka zitra se ti Drahokamy za tyden budoui zvetsovat takze se vyplacet muzes 7x do tydne pokud se ti cq nechcou plnit.
Mě spíš štve to jak se to opakuje než to že musím jít na dobrodružství. I lenoch na dobrodružství jako já se přemůže jít denně na krátkou adventuru. Problém je když přijde serie ..dejte piráty, dejte dobrodružství pod 500 rekrutů, dejte dvě dobrodružství. Ne všichni u toho lapějí pořád, a pak ti co hrají méně (mají rodiny třeba) to prostě nestíhají - obzvláště o víkendu, kdy se ty adventurní cecháče rády kupí. Pak to štve zase ty hyperaktivní, že se na někoho čeká. Celkově to nevytváří dobrou atmosféru.
Byl bych pro to přídat více ekonomických úkolů, a nějak tam nastavil, že úkol se může opakovat jednou za max 14 dnů. Však jich přidali 200 ne ? :-)))
Taky by nebylo špatné kdyby šel cechovní uhradit za cechovní mince místo diamantů. Stálo by to tolik, aby dostali polovinu oproti ostatním co řádně splnili.
zdar, jen tak mimochodem, jsem už tady taky nějakou dobu, ale abych měl po páté CQ udělejte dobrodr. za sebou se mi ještě nestalo, nemůžu rozjet ani nějaké složitější jelikož bych byl vyčerpán s armou a nemluvě o tom že budu mít blokovaný slot na dobrod. tak ho prostě nedám. A teď mám udělejte dobrodružství s méně než 50 jednotkami:DDD tak budu někoho nahánět kdo mě veme sebou:DDD Jo a nehledě k tomu že dostávám celkem 88 cech. mincí, mě stojí tak 200zl za dobrodružství + armu= adekvátní odměna:D
Pipi ale uvedom si tyto cechovni questy nebyli stavene jenom na nas server jsou stavene celosvetove. S tem adv. je to tak aby se proste hraci zabavili. Spravne by jsi mela mit ekonomiku tak aby sis mohla denne zajit 1 adv. a jeste stihat prodavat. Takzeo zaplaceni nic nemluve, s armadou sedet cely den nemusis staci nahazet armadu do kasarny a pokracovat v praci doma kasarna to za tebe vyrobi. S tou adekvatni odmenou ano mohla by byt o trosku vetsi stim souhlasim. Ty si tu stezujes ze zaplatit 12 drahokamu, ja abych splnil CQ za drahokamy tak musim pustit 24 drahokamu. Tedka zitra se ti Drahokamy za tyden budoui zvetsovat takze se vyplacet muzes 7x do tydne pokud se ti cq nechcou plnit.
nezbývá mi než souhlasit,vede to každého k tomu aby měl ekonomiku nastavenou tak aby mohl každý den odehrát bez problému jakoukoli lehkou adventuru a ty úkoly pokud vím se týkají adventur lvl 26+.Samozřejmě na vyšším lvlu je to už trochu jiné ale to se týká lvlů 46+ kdy už mají něco za sebou a ekonomiku rozjetou tak že si denně mohou dát 2-3 adventury.Myslím že lidí je tady dost a adventur na trhu taky,každý má několik průzkumníků na to aby je posílal na hledání.
a co se týče těch úkolů dokočit dobrodružství se ztrátou max tolik či tolik jednotek je věc pouze hlavních či vedlejších úkolů které můžete splnit prakticky kterýkoli další den a nemusí to být hned ten den co máte cechovní úkol na adventuru.Ale jak už to tak bývá,každý chce mít všechno hned,rychle lvl up a budovy lvl 5.
to dobro sa dá ešte ako tak prežiť ak máš niečo lahké... ale platiť kuše??? nie diki za tých pár mincí to moc nestojí...tie úkoly sú kapánek padlé na hlavu....
jaj takze pri dobrodruzstve netreba sediet a staci iba vyrobit vojakov v kasarni to je mi novinka ja som myslel ze to treba aj spustit a robit tam utoky .. no dobre vediet ze to netreba ani chodit iba vojakov vyrabat :-D :-D
ok souhlas ze ukoly jsou, jak to rici slusne.... na prd, ale kdo byl chytry tak si schoval nejake velikonocni pro tyto pripady a velekneze mas i s presunem za hodku hotove z toho pul hodky u toho nemusis byt a ztraty kolem 250R takze nic zavratneho, horsi to je kdyz ma clovek delat 2 za den, to uz je vazne otravne a ne vzdy ma clovek naladu vubec nekam chodit i kdyz ma doma 3000 vojaku... Ohledne tech diamantu, je to pochopitelne a myslim ze to byl zamer zvednou obtiznost aby tuto cestu vyuzivalo vice lidi, je to hra, ale nekdo ji musi take zaplatit, tak nevim proc se tak divis, ja tento postup z marketingoveho hlediska naprosto chapu... nad tim posuvnikem jsem take premyslel, opravdu je to otravne kdyz tam ma clovek frontu na 2 dny dopredu a musi na ukol vyrobit pizma, navic klikat napr doplneni ryb jen po 2500 kdyz clovek doplnuje i 200000 najednou aby mel par dni klid, to take nepridava na popularite, take by se mohla zvednout latka... A jak psal smoula, ted dostanes o 55 diamantu tydne vice, tak je muzes pouzit na to vyplaceni, ja budu rad, kdyz konecne uvidim najisto kdo v cechu plni ty zatracene ukoly a kdo ne, mame sve opatreni, ale je to otravne nejen pro me na kontrolu ale i pro ostatni kteri se tim musi ridit, tohle mi prijde jako vetsi trn v pate nez par hloupych ukolu...
a ohledne toho placeni kusi, kvuli tomu bych se uz vubec nevztekal, mas mit ekonomiku aby ti neco produkovala aby na necem clovek vydelal, tak kdyz nebude hamizny a trochu z toho obetuje pro cech na ukol, tak bude vse OK
výroba kuší je od lvlu 36 pokud mě paměť neklame a úkoly na výrobu kuší jsou od lvlu 36,takže by měl mít každý tuhle výrobnu postavenou,stejně ji potřebuješ na hlavní řadu úkolů.
stejně tomu bylo i s mincovnou , kdy byl cechovní úkol vyrobte 5 mincí,taky to bylo od lvlu kdy jste mincovnu mohli mít postavenou.
brečíte tady jen kvůli tomu že vám nešlape ekonomika jak by měla na daném lvlu a že nemáte tyhle budovy je čistě vaše chyba
ciste nase chyba? nez nasetris na slevarnu titanu a pak na kuse na 36 levelu tak to dost trva... takze nejaky vase chyba neni uplne na miste
ciste nase chyba? nez nasetris na slevarnu titanu a pak na kuse na 36 levelu tak to dost trva... takze nejaky vase chyba neni uplne na miste
od jakého lvlu se dají chodit adventury kde máš možnost získat stabení materiál? pokud vím tak od 26+ takže za těch 10 lvlů neříkej že ti napadalo málo z odměn na stavbu těchhle budov?že jsi se rozhodl tenhle materiál investovat do něčeho jiného je čistě tvoje věc...není to chyba hry
material sice pada ale nemas jistotu toho co padne... za poslednich asi 20 adventur mi padla zula asi tak 2-3x to neni zrovna moc na to ze by mela mit sanci 50% takze mi rekni z ceho to maj lidi pak stavet... a bez zuly to jaksi nepostavis takze to neni jen nase vec ale je to i vec hry
material sice pada ale nemas jistotu toho co padne... za poslednich asi 20 adventur mi padla zula asi tak 2-3x to neni zrovna moc na to ze by mela mit sanci 50% takze mi rekni z ceho to maj lidi pak stavet... a bez zuly to jaksi nepostavis takze to neni jen nase vec ale je to i vec hry
chceš říct že ti od lvlu 26 nebo odkdy chodíš adventury padlo tak málo surovin že bys tavírnu výrobnu kuší nepostavil? žula padá s exem v poměru 1:1, je to jen náhoda pokud ti padlo víc exo dřeva než žuly.
a když už to jsou věci na cechovní úkoly tak je věcí cechu aby ti s tím pomohl že ti půjčí suroviny,alespoň u nás to tak funguje že si vypomáháme i se stavbou budov.
nevim kolik mi ji padlo denicek toho co jsem kdy dostal za odmenu si fakt nevedu ale nemyslim si ze by to bylo celkem 6k zuly, a urcite nepada zula v pomeru s exo drevem 1:1 protoze nejsem sam komu pada skoro porad exo drevo
To že je šance 1:1 nic neznamená, smolařovi nemusí spadnout i 100x po sobě. Jen je to málo pravděpodobné.
jak říkám, je to jen náhoda co ti padne a kolik
pak ale netvrd ze to je nas problem ze to na 36 levelu nemaji lidi hned postaveny, kdyz sam rikas ze to je na nahode co padne a kolik
pak ale netvrd ze to je nas problem ze to na 36 levelu nemaji lidi hned postaveny, kdyz sam rikas ze to je na nahode co padne a kolik
a v cechu ti nikdo nepomůže?
ja na to suroviny mam ale kdyz vidim jak casto pada zula tak si myslim ze je dost lidi co si to nemuzou dovolit postavit hned
Luo7 ty jsi zase vymyslel chytrost z 20ti poslední BK mi padla žula jen jednou nad tím by se měl někdo taky zamyslet, ještě zvlášť když se jedná o adventury kde padne dost vojska a už jejich nákup sám je drahý, není normální aby 20x po sobě padal ledek minimálně 12x, titanová ruda a expoleno a žula 1x, stejně tak není normální že padá neustále pšenice, takže tu prosím tě nikomu nevykládej o % šancích :D
Na cech úlohách nerozumím několika věcem:
1. proč když splním jeden den úkol, nedostanu další den nový, abych mohl cechu pomoct víc, když někdo třeba nemůže? To by přece podporovalo spolupráci a komunitu víc, než stav, kdy méně aktivní člověk je kotva/brzda/mrtvá váha.
2. proč odměna za individuální splnění je jen 1/7 odměny za celkové splnění, pro které nemusim nic udělat? A s tím souvisí i absence viditelnosti, kdo dal / nedal případně má/nemá úkol. Kde je nějaká motivace?
3. Když už jsem u motivace, cechovní mince resp. jejich využitelnost je nedostatečná. To není subjektivní pocit, ale stav na našem serveru, kde většina lidí mince lacino prodává, proč asi?
4. Proč má každý 36-45 člen cechu vždy stejný úkol, jako všichni ostatní. Asi jen aby trochu korespondoval s tou omáčkou, tim fluff textem v zadání, který stejně většina nečte.
obtížnost nemá cenu řešit. čim vyšší lvl, tim víc nás hra trestá, protože sama se zasekla na lvl 36, kde jde stavět kušníky a cokoli 37+ už je zbytečné. úkoly se dělají, aby se dělaly, ne proto, že jsou zajímavé nebo maji pěknou odměnu. Stavby se staví, aby se mohly plnit zmíněné úkoly a ne protože k něčemu jsou...
Ad 1)
Nikdo ti nebrání pomáhat ostatním při plnění jen někdy to prostě nejde. Můžeš poslat suroviny jako ledek, můžeš pozvat na dobrodružství pro dva, ale pokud má někdo vyprodukovat XX klobás a má jen jednoho řezníka tak s tím nijak nepohneš.
Ad 2)
Víceméně souhlasím.
EmhyrVarEmreis
13.06.13, 16:21
:-)
Luo7 ty jsi zase vymyslel chytrost z 20ti poslední BK mi padla žula jen jednou nad tím by se měl někdo taky zamyslet, ještě zvlášť když se jedná o adventury kde padne dost vojska a už jejich nákup sám je drahý, není normální aby 20x po sobě padal ledek minimálně 12x, titanová ruda a expoleno a žula 1x, stejně tak není normální že padá neustále pšenice, takže tu prosím tě nikomu nevykládej o % šancích :D
tvůj problém že chodíš BK kde šance na žulu a exo dřevo je daleko menší než ledek či titan..... :-D
to že ti padá pšenice s největší šancí na drop je vícemnéně jasné.... :-D
nikdo ti nebrání chodit jiné adventury kde získáš daleko snáz suroviny na stavbu budov
a ohledně šancí na drop zde bylo již hodně článků, někomu žula padá a někomu ne
Cechovni ukoly jsou na hlavu - prej pridali 200 novyych a nejak to neni videt. Porad dokola se delaji dve dobrodruza - Temni veleknezove v lepsim pripade, v tom horsim Ostrov piratu. A nejlepsi je, kdyz clovek ty piraty dostane obden. Pruzkumnici to nosi malo, na trhu se spatne shani a kupovat to porad v obchode za utrzky taky nejde, protoze je to drahe. Kdyby se aspon takovy mapy jako synove Veldtu a jim podobne daly v zasobarne roztrhat na utrzky, kdyz uz jsou na dve veci, tak by to taky pomohlo. Proc se proboha musi delat jmenovita dobra, proc neni zadani jakekoli dobrodruzstvi? A ledek, kterej je k Piratum prirazen taky nepotesi - kdyz clovek 40 lahvicek vyhodi jen tak do luftu. Asi by se meli v BB trosku zamyslet a ty CU prekopat a taky upravit cetnost opakovani - jak uz tu nekdo psal 1 ukol jde opakovat treba po 14 dnech. A suroviny, ktere jsou zavisle na nahode (pruzkumnik/ledek atd.) vubec do cechacu nedavat.... ja neovlivnim, co mi pruzkumnik donese, tak proc mam byt bita za to (popr. ostatni v cechu), ze nekdo v BB vymyslel takovej uzasnej ukol?
Vůbec nemám odvahu rozjet nějaké dobrodružství krejčího, protože to není záležitost půl dne a pokud naběhne dobrodružství v CÚ, o kterém většinou dopředu nevím, jsem nucena ho zaplatit. Dobrodružství nám naběhlo v CÚ ve středu, ve čtvrtek i v pátek a pokud naběhne i v sobotu a neděli, tak už mě to asi nepřekvapí. Osobně to beru jako velice dobře promyšlené tahání dia z hráčů.
Dobré ranko ráda byh po nějaké době opět otevřela diskuzi nastavení generátoru pro cechovní úkoly, je to cca přes půl roku kdy chodili 3-4x týdně Piráti, to se ustálilo na minimum, nicméně poslední dobou zase prozměnu chodí 3x tádně odjet dvě adv, jistě pro toho kdo má silnou ekonomiku to problém není, beru to ze strany lidí co chodí do príce a potom večer mají jet 2x adventuru, jistě zase je možnost si koupit LS na Výměně nebo kliknout za DIA, ale to není přece žádné řešení, ten kdo dia nekupuju, je to pro něj 3xnějaká suma že ? ten kdo hraje relax zase nemusí mít tolik zbytečných mincí na nákup LS, zkrátka by mě zajímalo, když existuje tolik cechovních úkolů, proč pánové z BB ten generátor nenastaví tak aby se v týdnu neopakovaly pořád ty samé úkoly, to je pro ty experty opravdu takový problém ? nebo je to spíš o tom že na to zvysoka kašlou ?
ještě doplním drobnost nebylo také špatné obecně ty úkoly upravit protože vážně nevidím rozdíl v tom aby byly stejné questy s minimálním rozdílem jako je 2xadv+50 vojáků a 2x+džbány=10 mincí je to nesmyslné viz DE forum
http://www.siedlertools.de/wiki/Gildenquests_36-55_Mitglieder
Metalomanie
28.01.14, 20:01
ja teda mam posledni dobou problem spis opacnej: na denni Q uz jsem nedostal dobrodruzo snad mesic, predtim to bylo skoro obden
no vidíš to hovoří o špatném rozložení toho jejich slavného generátoru, někdo to dostává pořád někdo vůbec
Přestante skuhrat, týdně dostanete 100 dia gratis, to máte na zaplacení 7 CU týdně a ještě vám něco zbyde, tak co řešíte :D
tak teda nevim ale me stoji zaplaceni CU 24 dia to bych byl jeste v minusu :)
Přestante skuhrat, týdně dostanete 100 dia gratis, to máte na zaplacení 7 CU týdně a ještě vám něco zbyde, tak co řešíte :D
nějak kapku počty mimo ne ? a zapomínáš že hromada hráčů tu jaksi nečeká týden na 100 dia aby je vyflákla na střelené cechovní úkoly, když by stačilo aby se na BB trochu zamysleli a dostávali je cechy rozumně v různém pořadí a ne 4x v týdnu to samé s malou obměnou, nehledě na fakt, že ani odměna v cechovních mincích rozhodně není adekvátní k tolika odjetým adventurám týdně, tak tu laskavě nemel chytře cosi o skuhrání, asi dostáváš jenom klikačky ne ? a jak se ti se chce na to dia patlat tak si klidně posluž :D
Yograin asi nejlip vystihnul soucasny problemy cech ukolů. Ona to vubec neni kooperace cechu, ale spis takovy dalsi denni ukol. Osobne si myslim ze interval den je moc casto, mel by byt zadavan ob tak dva tri dny, popr. tyden (s jasnym zvysenim odmeny). Lepsi odmeneni aktualnich plnicu, castejsi obmeny odmen (klidne i jen jedne polozky) a alespon nejakou diverzitu mezi ukoly v cechu na stejne urovni.
Libi se mi napad nahrazeni dennich cechovnich ukolu delsimy. Napriklad 2 ukoly za tyden, Pondeli a Patek napriklad. Nyni hraci co muzou hrat akorat po vecerech jsou dost znevyhodneni. Samo sbou tezsi ukoly (2 dobra misto jednoho, vice vyrobnich ukolu ...) a vetsi odmena.
A take by nebylo od veci nechat zobrazeno po dokonceni questu, kdo udelal a kdo ne.
VodnikVavrinec
12.03.14, 16:47
Přestante skuhrat, týdně dostanete 100 dia gratis, to máte na zaplacení 7 CU týdně a ještě vám něco zbyde, tak co řešíte :D
no nevím v jakým jsi cechu, ale já když bych měl "kliknout" CQ za dia, tak mě to stojí nejméně 32 modrejch.
no a s těma odměnama to už tady bylo. Když se to někdy přepočte, tak aby jsem získal " za odměnu 1 cech minci, tak musím vynaložit suroviny nebo vojsko v hodnotě 6,79 mince ( počítáno v normální ekonomice)
takže pak když se člověk podívá do cech obchodu a chce si koupit třeba zombíka, kterej stojí XY cech mincí, a spočítá si, kolik že mu vlastně "vydělá", když ho hodí na mincovnu lvl5, tak vlastně vidí, že ještě prodělá, protože vynaloží mnohem více mincí na to, aby "si koupil" za odměnu cech mince, za které si pak koupí toho zombíka a toho hodí na mincovnu, která mu vydělá méně, než investoval
Zdenek1960
16.01.15, 15:09
Celý systém cechovních úkolů by se měl předělat tak aby byl splnitelný. S naběhnutím PvP byly provedeny změny u kupce a v odměnách z dobrodružství, a tím i ke změnám v možnosti cq plnit. U lvl 46- se často opakuje OP a TV, TV u kupce není vůbec, OP si hráč může v cechobchodu koupit max. 1x týdně, ale má ho odehrát i 3x. U lvl46+ je (hlavně pro mne) zaplatit 40děl, které po změně nepadají, a dají se vyrábět až na lvl48
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.