PDA

View Full Version : Reakce na pohádkové dobrodružství



BB_Kahsi
10.06.13, 16:53
V tomto vláknu můžete napsat reakce a nápady k pohádkovým dobrodružstvím.

Gluteus_Maximus
10.06.13, 17:42
Lze napsat něco jiného než: "paráda" ? Sice toho mám ještě hodně na dodělání ze "základu", ale nové věci a nové výzvy jsou vždy zpestření. Na vědu se těšim jak malej kluk.

RecenzeHer
10.06.13, 18:30
Zdá se mi to jako super nápad, sám bych ale upřednostnil, kdyby se dalo už konečně pořádně kontrolovat členy cechu, zda plní cecháče a pak bych se zabejval tímto. Jinak budovy jsou parádní, nápady také, není co vytknout.

Dalnar
10.06.13, 18:52
Paráda, jen nevím kde to všechno dám :D

Moor8
10.06.13, 18:57
Budovy jsou to úžasné, jen mě zajímá, jak bude velká ta rezidence, nemyslí kolik bude mít počet obyvatel, ale kolik prostoru zabere? jelikož začíná být problém s místem. VHtělo by to bu´d větší ostrov, nebo nějká úprava terénu.

VodnikVavrinec
10.06.13, 19:52
Budovy to je problém - chtělo by to úpravu terénu -

1/ když vykácím všechny lesy, tak by mě hra měla umožnit stavět kdekoliv (jako za starých Settlers II)
2/ nebo umožnit budovy posunout nebo seskupit, když dávám větší k sobě

hlasoval bych, aby ty nové dobro a budovy byly pro 50+, a zároveň uvolnit 51lvl, abychom mohli využívat XP z adentur a úkolů

Díky

Karamon
11.06.13, 12:31
vodnik tak zrovna ty s mistem mit problem nebudes ne? :) kdyz nemas jeste sektor 9 nebo uz ho mas? :) jinak bych taky uvital kdyz sli vykacet stromy a pak tam stavet

Ing-Smoula
11.06.13, 13:48
je uzasne ze se aspon zvedne trzni cena psenice ze pujde i nejak jinak vyuzit. Rezidencku bych dal aspon na popku 200 aby byla jeste cenejsi nez temny hrad. + bych asi pridal nasi zlatovlasku nekde k tomu hradu na cihly

Odeon
11.06.13, 18:02
No mohli by tam ještě dodat unikátní bojové jednotky, které by se mohli cvičit v tom hradě. Každý generál by mohl mít jednu tu unikátní jednotku. A mít na své straně draka nebo mága, by nebylo marný..:)....no a vlkodlak by se mi taky líbil:)
Sice mám teprve lvl 41, ale klidně bych to dal od lvl.50, ať mám motivaci :)

diracc
19.06.13, 22:49
Tak ta budova je velká jak kráva a nejde ani upgrade! Vůbec se mi nelíbí :-(
To plovoucí domy jsou lepší nápad, na ně místo je.

EmhyrVarEmreis
19.06.13, 23:16
Jak jsem již řekl jinde:



Za aktuálního stavu je z hlediska efektivity zajímavá pouze možnost koupit 2 "mule" generály.

Rezidence jsou příliš velké. Věž na výrobu zlatých cihel z pšenice má 48 minut výrobní proces.

Ještě zbývá zjistit přesný loot z těch adventur, ale pokud nebude vyloženě bombastický, tak to v současnosti nevypadá příliš výhodně. Vše se ale samozřejmě může změnit.

Dalnar
20.06.13, 05:13
Adventuru jsem dal, 90k exp, 400 fazolí...ale to se snad změní. ještě, že nejsem posedlý "výhodností" jinak bych z toho za momentálního stavu byl asi hodně neštastný :-))

Zjednodušeně pro ty co nemají čas ani mrknout na test server:

Ted pohádkový hrad stojí 50000 fazolí, skoro dvojnásobek na úroveň 5 (vylepšuje se pouze za fazole) aby produkoval stonky. Z 50 fazolí dělá 5 stonků, se základní obrátkou 5 minut. Jdou použít koše.

Ta nová rezidence stojí 15000 fazolí, zabírá místo jako 5 rezidencí (má divný tvar), 140 lidí kapacita, nejde vylepšovat.

Zlatá věž stojí 4000 stonků, 50 obilí -> 1 zlatá cihla, základní obrátka 48 minut.

Generál s 500 kapacitou, 25000 fazolí.

Jak už jsem psal, dostal jsem z jednoho velmi těžkého dobrodružství pouze 400 fazolí.

Fazole i stonky jdou obchodovat

Reborn
20.06.13, 07:59
pohádkové dobrodružství:
většina z nich je dimenzována jako cesta v niž nelze jít jinak než postupně vybíjet tábor za táborem. Nové dobrodružství(tropické slunce, ztracená lebka a nyní toto) jsou dimenzovány tak, že nelze volit žádnou strategii dobývání proste znič postupně všechny tábory.
Prozatimní odměny za tyto dobrodružství jsou nepoužitelné věci (pro nízké levely by byli použitelné ty rezidence, pro vysoké které mají dost plný ostrov a plánují jak šetřit místo nepoužitelné)
Zlatá věž je něco na styl vesnické školky - principiálně zajímavá věc s 2 fatálníma komplikacemi - nelze levelovat, příšerný produkční čas
proviantní generál je použitelný a vítaný

chybí nějaký rozumný spotřební materiál za fazolky / klíčky(bonusy na budovy(například 2*/3* buffy, možnost zadat následující buff apod) / bonusy na specialisty (například "následný příkaz", dočasná větší kapacita jednotek, lékárničky)

mimochodem proč se věda dostala do fáze kdy je realizovaná 1/4 záměru a už se začíná něco dalšího?

EmhyrVarEmreis
20.06.13, 08:00
Výhodné to není. Generálové jsou ok, ale zbytek nemá za aktuálního ostavu valnou roli.

peal
12.07.13, 09:38
mi uz jde proti srsti principelne ta "pohadkova" tematika. je to skutecne potreba? vzdyt existuje tolik jinych reseni, jak zabavit 50+ hrace, treba uz tolikrat propirany pristav, dobrodruzstvi s namorni tematikou a objevovani malych ostruvku...

A_T_F
25.07.13, 23:22
Na testovacím serveru jsou z nějakého důvodu všude možně naházené červené kytky, které nejdou odstranit, ani přes ně stavět, nomohl jsem si pořádně otestovat usazení rezidencí.

S novými budovami bude člověk muset zase reorganizovat ostrov, dovoluji si navhnout snížení ceny za přesun budov.

Také bych novou rezidenci udělal jen 3x1 místo toho divného T-čka, ta předsunutá zahrada dost znemožňuje stavět palácové komplexy.

Jak již několikrát zaznělo, mělo by se povolit kácet stromy a na jejich místě stavět, situace, kdy jeden konkrétní strom překáží na nejnevhodnějším místě začínají být čím dál častější.